Napisano 17 Wrzesień 200618 l Witam, statki w koncepcie stworzonym przez Morbida , zrobiły na mnie spore wrażenie, dlatego postanowiłem je wymodelować i oteksturować, ponieważ robie przeważnie modele organiczne, miałem troche problemów , mam nadzieję że podpowiecie, dacie parę wskazówek, jak prowadzić siatke aby było gładko i równo ;) . Koncept, Morbid'a Karbid'a: Mój model jeszcze nieskończony: Pozdro.
Napisano 17 Wrzesień 200618 l no fajny fajny tylko interations w ms za male, widac to po tym wybrzuszeniu na silniki, a tak przy okazji to z tylu mi przypomina scannery z HL2 ^^
Napisano 18 Wrzesień 200618 l no ładnie zobaczymy jak dalej bedzie:) i z tym MS to faktycznie troche nie tego ale to szczegół:)
Napisano 18 Wrzesień 200618 l Autor No zaczynam robić te rowki, i przy jednym mam problem przy tym bardziej z przodu, tam na dole gładko się kończy, jest kilka opcji, albo pociągnąć dodatko rowek wzdłuż tej pomarańczowej linii, wtedy zniknie problem z gładkim przejściem, albo jakoś poprawić siatke, ale ciągam, ciągam te vertexy i nic. ;] Tu render maykowy: Tu jak wygląda siatka rowka , raczej jego zakończenie widziane z góry, siatka:
Napisano 18 Wrzesień 200618 l Autor Model już prawie gotowy, dla hecy sprawdziłem jakby wyglądał ten stateczek z lakierem: xD
Napisano 18 Wrzesień 200618 l uuuuuu :))) ale fajne! ja sie nie odzywam tylko będe ćwiczył jesteś moim wzorem :)))
Napisano 19 Wrzesień 200618 l czekam a teksturki jakieś wypasione i ładną scenke s-f dla statku, narazie pięknie
Napisano 19 Wrzesień 200618 l czesc, jak patrze na koncept tp wydaje mi sie, ze na tej "nibychlodnicy" z przodu jest jeszcze poprzeczka pionowa :) ale pewnie konsultowales sie z autorem wiec nie narzekam ;)
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Autor No mi się wydaje że na rysunku on jest minimalnie obrócony, wnioskuje to po tym wlocie powietrza przed "szybką" , oraz po tych skrzydełkach na samym dole które musze jeszcze wymodelować, zresztą autor napisał że perspektywa, może być w niektórych miejscach troszkę krzywa, ale mniejsza z tym, wydaje mi się, że z takim krzyżem na przodzie, stateczek krzyżaków by się zrobił. (swoją drogą dobra myśl, krucjata kościoła w kosmosie) xD .
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Autor Ok model już w sumie gotowy może poprawie tam z przodu pare rzeczy, przy tej bocznej wypukłości. Mapowanie , to dzięki maykowemu unfold góra z 5 minut potrwa ;] , chyba zrobię bitwe w kosmosie, dlatego przydałoby się wymodelować jeszcze jeden stateczek albo wszystkie zrobie, plus jakiegoś dużego skurczybyka "matke" , jutro stworzę koncepcik jak to by wyglądało, stateczki zastąpie ich ogólnymi bryłami, (w zasadzie mógłbym stworzyć animacje , a co tam tak 15 sekund , kosmiczej nawalanki było by mega, heh rozmarzyłem się... ) Póki co dodałem do modeliku dolne skrzydełko: Pozdro.
Napisano 21 Wrzesień 200618 l druga wersja textur lepsza ale ja bym zrobił tak jak na concepcie ze jest pomaraniczowy bardziej nasycony i na nim miej rys i zabrudzeń
Napisano 21 Wrzesień 200618 l po pierwsze, gratuluje modeliku, sam mialem myśl zrobic coś z tych konceptów, ale inne zajęcia nie pozwalają. Po drugie, ciut przesadziłeś wg mnie z tymi zarysowaniami itp niby wygląda to fajnie, jest brod, szczegóły itd, ale dla mnie ten stateczek wygląda jakby ktoś wziął młotek, papier ścierny i pare kamieni i poznęcał się nad karoserją :) Chyba że masz taki koncept, to się nie czepiam, ale wg mnie powinny być miejsca gdzie farba jest czysta i nieporysowana i miejsca gdzie nie jest. powodzenia, sam się właśnie ucze texturować w wolnej chwili :) Mirach
Napisano 21 Wrzesień 200618 l co sie stało z szybką??czemu jest metalowa? ...daj mu wiecej lakieu zeby sie ladnie błyszczal!!!bo wyglada troche zbyt...hmm...papierowo!
Napisano 21 Wrzesień 200618 l Autor Szybka będzie napewno , ( a za nią Patrick Stewart w uniformie xD) , poprawiłem teksturę co nieco , może bardziej ją zmatowić? Jeszcze pomyśle.
Napisano 8 Październik 200618 l Autor Ok , zrobiłem sobie małą przerwę, i zaczełem robić teksturę od nowa: c&c , Pozdr.
Napisano 8 Październik 200618 l szkoda ze zrezygnowałes z tych brudnych tex, mnie tam i bardziej syfiata to sie bardziej podoba, ale i tak fajnie
Napisano 8 Październik 200618 l Autor Czemu nie. zrobie jeszcze wersje "brudną" . Przyda się np jak będę robił scenkę, z kilkoma statkami , zrobie specjalne maski w nich bede miał obszary w których mogą wystąpić zabrudzenia, i może jakieś proceduralki do tego podłączę, albo zrobie jeszcze wersje budną w photoshopie i będę blendował z resztą.
Napisano 10 Październik 200618 l fajne, nawet bardzo. tylko ta metalowa kabina :) wiem wiem juz ktos o tym pisal :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto