Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, statki w koncepcie stworzonym przez Morbida , zrobiły na mnie spore wrażenie, dlatego postanowiłem je wymodelować i oteksturować, ponieważ robie przeważnie modele organiczne, miałem troche problemów , mam nadzieję że podpowiecie, dacie parę wskazówek, jak prowadzić siatke aby było gładko i równo ;) .

 

Koncept, Morbid'a Karbid'a:

space_ships_koncept.jpg

 

Mój model jeszcze nieskończony:

spaceship_morbid_step1.jpg

 

Pozdro.

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 4,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no fajny fajny tylko interations w ms za male, widac to po tym wybrzuszeniu na silniki, a tak przy okazji to z tylu mi przypomina scannery z HL2 ^^

Napisano
  • Autor

No zaczynam robić te rowki, i przy jednym mam problem przy tym bardziej z przodu, tam na dole gładko się kończy, jest kilka opcji, albo pociągnąć dodatko rowek wzdłuż tej pomarańczowej linii, wtedy zniknie problem z gładkim przejściem, albo jakoś poprawić siatke, ale ciągam, ciągam te vertexy i nic. ;]

 

Tu render maykowy:

spaceship_morbid_step2.jpg

 

 

Tu jak wygląda siatka rowka , raczej jego zakończenie widziane z góry, siatka:

rowek_mesh.gif

Napisano
  • Autor

Model już prawie gotowy, dla hecy sprawdziłem jakby wyglądał ten stateczek z lakierem:

spaceship_lakier.jpg

 

xD

Napisano

uuuuuu :))) ale fajne!

ja sie nie odzywam tylko będe ćwiczył jesteś moim wzorem :)))

Napisano

czesc, jak patrze na koncept tp wydaje mi sie, ze na tej "nibychlodnicy" z przodu jest jeszcze poprzeczka pionowa :) ale pewnie konsultowales sie z autorem wiec nie narzekam ;)

Napisano
  • Autor

No mi się wydaje że na rysunku on jest minimalnie obrócony, wnioskuje to po tym wlocie powietrza przed "szybką" , oraz po tych skrzydełkach na samym dole które musze jeszcze wymodelować, zresztą autor napisał że perspektywa, może być w niektórych miejscach troszkę krzywa, ale mniejsza z tym, wydaje mi się, że z takim krzyżem na przodzie, stateczek krzyżaków by się zrobił. (swoją drogą dobra myśl, krucjata kościoła w kosmosie) xD .

Napisano
  • Autor

Ok model już w sumie gotowy może poprawie tam z przodu pare rzeczy, przy tej bocznej wypukłości. Mapowanie , to dzięki maykowemu unfold góra z 5 minut potrwa ;] , chyba zrobię bitwe w kosmosie, dlatego przydałoby się wymodelować jeszcze jeden stateczek albo wszystkie zrobie, plus jakiegoś dużego skurczybyka "matke" , jutro stworzę koncepcik jak to by wyglądało, stateczki zastąpie ich ogólnymi bryłami, (w zasadzie mógłbym stworzyć animacje , a co tam tak 15 sekund , kosmiczej nawalanki było by mega, heh rozmarzyłem się... )

 

Póki co dodałem do modeliku dolne skrzydełko:

spaceship_morbid_step3.jpg

 

Pozdro.

Napisano

druga wersja textur lepsza ale ja bym zrobił tak jak na concepcie ze jest pomaraniczowy bardziej nasycony i na nim miej rys i zabrudzeń

Napisano

po pierwsze, gratuluje modeliku, sam mialem myśl zrobic coś z tych konceptów, ale inne zajęcia nie pozwalają.

Po drugie, ciut przesadziłeś wg mnie z tymi zarysowaniami itp niby wygląda to fajnie, jest brod, szczegóły itd, ale dla mnie ten stateczek wygląda jakby ktoś wziął młotek, papier ścierny i pare kamieni i poznęcał się nad karoserją :)

Chyba że masz taki koncept, to się nie czepiam, ale wg mnie powinny być miejsca gdzie farba jest czysta i nieporysowana i miejsca gdzie nie jest.

 

powodzenia, sam się właśnie ucze texturować w wolnej chwili :)

Mirach

Napisano

co sie stało z szybką??czemu jest metalowa? ...daj mu wiecej lakieu zeby sie ladnie błyszczal!!!bo wyglada troche zbyt...hmm...papierowo!

Napisano
  • Autor

Szybka będzie napewno , ( a za nią Patrick Stewart w uniformie xD) , poprawiłem teksturę co nieco , może bardziej ją zmatowić? Jeszcze pomyśle.

 

 

spaceship_tex_step2.jpg

Napisano

zroznicuj powierzchnie gdzie jest farba i gdzie jest czysty metal ;]

Napisano

Na koncowy render moze spróbuj uzyskać styl jak na konspekcie. pozdro

Napisano
  • Autor

Ok , zrobiłem sobie małą przerwę, i zaczełem robić teksturę od nowa:

spaceship_tex_step3.jpg

 

c&c , Pozdr.

Napisano

szkoda ze zrezygnowałes z tych brudnych tex, mnie tam i bardziej syfiata to sie bardziej podoba, ale i tak fajnie

Napisano
  • Autor

Czemu nie. zrobie jeszcze wersje "brudną" . Przyda się np jak będę robił scenkę, z kilkoma statkami , zrobie specjalne maski w nich bede miał obszary w których mogą wystąpić zabrudzenia, i może jakieś proceduralki do tego podłączę, albo zrobie jeszcze wersje budną w photoshopie i będę blendował z resztą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.