Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Oj dawno maxa nie odpalałem przez szkołe, ale czas zacząć coś robić.

Założenie jest proste lecz nie wiem jak tam z moimi umiejętnościami....

Scena przedstawiać będzie kolejke kopalnianą która własnie wjezdza do kopalni. Kolejka jak i wiekszość torów będzie na zewnątrz zaś przed nią ciemny tunel(coś takiego jak w artystycznym szkicu poniżej).

 

 

ciuchciakx3.jpg

  • Odpowiedzi 41
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No to jedziemy z koksem

szynywv3.png

pierwsze podejście do szyn .Prosze o pomoc co poprawic? a może zacząć od nowa ? oczywiście jeszcze detal dojdzie ale nie wiem czy potrzebny bo tory nie będą blisko i tylko kompa zamuli....

Napisano

Hmmm uformowane fajnie te deski ale zrob je grubsze i podsyp kamieniem to wszystko tak zeby kamien siegal do polowy wysokosci deski :) Tzn to jest propozycja :) Bo to troche slabe sie wydaje... Z drugiej strony nie jest to zle bo jak to ma byc WAGONIK to wszystko jest spoko - zalezy ile wegla powiezie ;) No chyba ze zlota :D

Napisano

Można zrobić kilka kamyków, potem uformować prosty nasyp i na koniec kamyki rozrzucić scatterem po tym nasypie. Jedyny problem to to, że może ostro wzrosnąć ilość poly na scenie.

Napisano

to zalezy od tego czy te kamienie beda widoczne bardzo czy troche mniej, jestli mniej to lepiej displacem a jesli bardziej to zostaje rada slayera. mozna ewentualnie polaczyc techniki i np. blisko kamery zrobic scattera a dalej displace'a

Napisano

Coś tam wymyśle ale teraz potrzebuje ref. kolejki ... ma ktoś może bo na googlach cos znalazłem ale w wymiarach 180:200 i tylko front a po angielsku nie wiem za bardzo jak to napisać :]

Napisano

Sory za post pod postem ale wrzucam taki trzon od łopaty(krzywy bo wyciosany z drewna [bida])i nie wiem czy tak zostawić czy może troszke przesadzone i zrobić bardziej prostą...?

trzon322opatygo0.png

Jeszcze Versja2 troszke bardziej wygładzona

aa0d4f24bd2ca8fe.png

Napisano

Przynajmniej postaw szyny na podkładach a nie deskach, a mocowania jeśli już są to powinne być na każdym podkładzie a nie co czwarty. A jeśli jest to kopalnia gdzie są stalowe szyny i wagon z żeliwa to znajdujemy się w czasach kiedy umieli robić gwoździe, prawda? Więc po co komu ciosany trzon drewniany, jeśli można wziąść dłuższy kij i wbić za pomocą gwoździa krótszy trzonek. Chywa szybciej??

No jeśli wszystko jest z drewna nawet sam szpadel no to rozumiem...

Napisano

Więc tak

1.Chciałem oddać mocno tamten klimat ale nie pomyślałem

2.to są łączenia szyn, mocowania dojdą

3.Zrobie nową łopate

Dzieki za pomoc

Napisano

Ale naprawde to nie potrzebne są kamyki bo je się używa tylko do dorów tramwajowych i pociągowych a kolejki w kopalni nie potrzebują kamyków tak zwanego tłucznia kórego celem jest przenoszenie wielkich obciążeń. Jeśli zrobisz podkłady minimalnie zagłebione w ziemi i to podkłady o przekroju kwadrata to moim zdaniem będzie o wiele ładniej no bo w jaskini to już inna bajka wogle powinny stać na podłożu które jest przecież skałą, była będzie większa i będzie żucała o wiele więcej cienia sprawiając wrażenie większe ilości szczegółów.

 

http://www.il.pw.edu.pl/~zuraw

http://www.strunbet.pl/

MOzo to pomoze

Pozdro

Napisano

Hm chłopie pod tory daje sie tzw podkłady nie deski-popraw koniecznie -> odsyłam do masy własnej lokomotyw i ich uciągu -> co za tym idzie masy jaka osiągaja squady kolejowe...

Napisano

No więc mini update w postaci mocowań(deseczki jeszcze są ale dzisiaj się tym zajme)szyny3ry8.png

 

Edit :

a no i cały czas referek wuzeczka szukam ale nie moge nic znalesc.....

Napisano

troszke za cienkie te belki, ogolnie one są bardzo grube twoeje wyglądają troszke jak z plasteliny, nie wiem co jest to co łaczy szyne z belką, przynajmnej tam powinny bys sroby

Napisano

Współczuje ... :/ a kurde ten wózek już ma 600 ponad elementów ;p i mi już tnie na nim więc będe musiał zrobić przegląd i co nie potrzebne wywalic lub zmniejszyc MS!

Napisano

hmm chyba masz za dzuo poly w tych kołkach ( gwozdziach) , wydaje mi sie ze widocznej straty jakosci moznaby to odchudzic duzo... koła zreszta tez

Napisano
hmm chyba masz za dzuo poly w tych kołkach ( gwozdziach) , wydaje mi sie ze widocznej straty jakosci moznaby to odchudzic duzo... koła zreszta tez
Gwoździe mają gęstą siatke bo są importowane i edit poly + turbo smooth zamieniło się w Edit mesh. Co do kół mają one na vievporcie ms na 1 .

Dziś zajme się drewianym przystankiem, taka plandeka na słupkach prosta będzie, a na niej nie wiem narzędzia może ...

Ale najpierw lece pobrykać z qmplem na qadach..

Napisano

Witam !

Własnie wróciłem i odrazu zabieram się do pracy...

zawsze mozna edytować a nie przepraszać:P no fajnie pewnie bedzie ale to ujecie jakos mi nei podchodzi, pozdr
Ujęcie byle jakie :*

 

 

Edit :

No to pierwsze postępy i próba tex

belkifi0.png

Napisano

to ostatnie niebardzo, albo schody są za duże albo daszek za nisko,

platforma jest za cienka i niema żadnych belek które by to jakoś trzymały

zakończenie schodów jest dziwne.

Napisano

Wyśpie się i zabiore się do pracy ,bo żeczywiście teraz jak patrze to mi też update się nie podoba

Bruneq - postaram się jakoś to przedstawić...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności