Napisano 28 Wrzesień 200618 l Oj dawno maxa nie odpalałem przez szkołe, ale czas zacząć coś robić. Założenie jest proste lecz nie wiem jak tam z moimi umiejętnościami.... Scena przedstawiać będzie kolejke kopalnianą która własnie wjezdza do kopalni. Kolejka jak i wiekszość torów będzie na zewnątrz zaś przed nią ciemny tunel(coś takiego jak w artystycznym szkicu poniżej).
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Ciekawy koncept, bede go bacznie opserwował, cierpliwosci i samozapału życzę
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Rysunek techniczny przyjety - z bolem ale przyjety ;P Nie no pomysl zajefajny - czekam na realizacje!
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor No to jedziemy z koksem pierwsze podejście do szyn .Prosze o pomoc co poprawic? a może zacząć od nowa ? oczywiście jeszcze detal dojdzie ale nie wiem czy potrzebny bo tory nie będą blisko i tylko kompa zamuli....
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Dechy pod torami zrob masywniejsze (grubsze troche) bo teraz wygladaja ja listewki ;P A tory wporzasiu :)
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor to są zwykłe boxy tylko po to żeby coś pod torami było:] dzięki za komenty wiktor i cała reszta
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Hmmm uformowane fajnie te deski ale zrob je grubsze i podsyp kamieniem to wszystko tak zeby kamien siegal do polowy wysokosci deski :) Tzn to jest propozycja :) Bo to troche slabe sie wydaje... Z drugiej strony nie jest to zle bo jak to ma byc WAGONIK to wszystko jest spoko - zalezy ile wegla powiezie ;) No chyba ze zlota :D
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Można zrobić kilka kamyków, potem uformować prosty nasyp i na koniec kamyki rozrzucić scatterem po tym nasypie. Jedyny problem to to, że może ostro wzrosnąć ilość poly na scenie.
Napisano 28 Wrzesień 200618 l to zalezy od tego czy te kamienie beda widoczne bardzo czy troche mniej, jestli mniej to lepiej displacem a jesli bardziej to zostaje rada slayera. mozna ewentualnie polaczyc techniki i np. blisko kamery zrobic scattera a dalej displace'a
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor Coś tam wymyśle ale teraz potrzebuje ref. kolejki ... ma ktoś może bo na googlach cos znalazłem ale w wymiarach 180:200 i tylko front a po angielsku nie wiem za bardzo jak to napisać :]
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor Sory za post pod postem ale wrzucam taki trzon od łopaty(krzywy bo wyciosany z drewna [bida])i nie wiem czy tak zostawić czy może troszke przesadzone i zrobić bardziej prostą...? Jeszcze Versja2 troszke bardziej wygładzona
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Przynajmniej postaw szyny na podkładach a nie deskach, a mocowania jeśli już są to powinne być na każdym podkładzie a nie co czwarty. A jeśli jest to kopalnia gdzie są stalowe szyny i wagon z żeliwa to znajdujemy się w czasach kiedy umieli robić gwoździe, prawda? Więc po co komu ciosany trzon drewniany, jeśli można wziąść dłuższy kij i wbić za pomocą gwoździa krótszy trzonek. Chywa szybciej?? No jeśli wszystko jest z drewna nawet sam szpadel no to rozumiem...
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Słuchaj specjalisty prawde ci powie, ale te deski to dla klimatu mają być a nie dla realizmu :D chyba dobrze myśle nie ?
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor Więc tak 1.Chciałem oddać mocno tamten klimat ale nie pomyślałem 2.to są łączenia szyn, mocowania dojdą 3.Zrobie nową łopate Dzieki za pomoc
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Ale naprawde to nie potrzebne są kamyki bo je się używa tylko do dorów tramwajowych i pociągowych a kolejki w kopalni nie potrzebują kamyków tak zwanego tłucznia kórego celem jest przenoszenie wielkich obciążeń. Jeśli zrobisz podkłady minimalnie zagłebione w ziemi i to podkłady o przekroju kwadrata to moim zdaniem będzie o wiele ładniej no bo w jaskini to już inna bajka wogle powinny stać na podłożu które jest przecież skałą, była będzie większa i będzie żucała o wiele więcej cienia sprawiając wrażenie większe ilości szczegółów. http://www.il.pw.edu.pl/~zuraw http://www.strunbet.pl/ MOzo to pomoze Pozdro
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Hm chłopie pod tory daje sie tzw podkłady nie deski-popraw koniecznie -> odsyłam do masy własnej lokomotyw i ich uciągu -> co za tym idzie masy jaka osiągaja squady kolejowe...
Napisano 29 Wrzesień 200618 l Autor No więc mini update w postaci mocowań(deseczki jeszcze są ale dzisiaj się tym zajme) Edit : a no i cały czas referek wuzeczka szukam ale nie moge nic znalesc.....
Napisano 29 Wrzesień 200618 l a co tam....pomoge!;)...mam nadzieje http://www.livesteaming.com/MINE_CAR.jpg http://www.internationalmodels.net/acatalog/AAAA-34506.jpg http://www.trossachs.freeserve.co.uk/wagon/Really%20simple%20wagons.gif http://www.ac-nancy-metz.fr/enseign/SVT/eleve/prodelev/minefer/g1/images/Wagon.gif http://www.goldrush.com/~kreissb/phil/pics/fairbanks-mine-car.jpg mam nadzieje ze wystarczy...bo mi sie nie chce wklejac wiecej!;)
Napisano 29 Wrzesień 200618 l troszke za cienkie te belki, ogolnie one są bardzo grube twoeje wyglądają troszke jak z plasteliny, nie wiem co jest to co łaczy szyne z belką, przynajmnej tam powinny bys sroby
Napisano 5 Październik 200618 l Autor O boże jak ja dawno nie otwierałem maxa ale trzeba wrócić ... pierwsze podejście do wózka
Napisano 5 Październik 200618 l ladnie ladnie ale chyba potrzeba wiecej szczegolow ;] moge byc upierdliwy dzisiaj, nie zdałem na prawko :(
Napisano 5 Październik 200618 l Autor Współczuje ... :/ a kurde ten wózek już ma 600 ponad elementów ;p i mi już tnie na nim więc będe musiał zrobić przegląd i co nie potrzebne wywalic lub zmniejszyc MS!
Napisano 5 Październik 200618 l hmm a pokaz widok z viewporta bo moze to render tak splaszcza sprawe :)
Napisano 5 Październik 200618 l hmm chyba masz za dzuo poly w tych kołkach ( gwozdziach) , wydaje mi sie ze widocznej straty jakosci moznaby to odchudzic duzo... koła zreszta tez
Napisano 6 Październik 200618 l Autor hmm chyba masz za dzuo poly w tych kołkach ( gwozdziach) , wydaje mi sie ze widocznej straty jakosci moznaby to odchudzic duzo... koła zreszta tezGwoździe mają gęstą siatke bo są importowane i edit poly + turbo smooth zamieniło się w Edit mesh. Co do kół mają one na vievporcie ms na 1 . Dziś zajme się drewianym przystankiem, taka plandeka na słupkach prosta będzie, a na niej nie wiem narzędzia może ... Ale najpierw lece pobrykać z qmplem na qadach..
Napisano 6 Październik 200618 l Autor Przepraszam za post pod postem , ale zanim wyjade to taki zarys oco mi chodzi
Napisano 6 Październik 200618 l zawsze mozna edytować a nie przepraszać:P no fajnie pewnie bedzie ale to ujecie jakos mi nei podchodzi, pozdr
Napisano 6 Październik 200618 l Autor Witam ! Własnie wróciłem i odrazu zabieram się do pracy... zawsze mozna edytować a nie przepraszać:P no fajnie pewnie bedzie ale to ujecie jakos mi nei podchodzi, pozdrUjęcie byle jakie :* Edit : No to pierwsze postępy i próba tex
Napisano 6 Październik 200618 l to ostatnie niebardzo, albo schody są za duże albo daszek za nisko, platforma jest za cienka i niema żadnych belek które by to jakoś trzymały zakończenie schodów jest dziwne.
Napisano 6 Październik 200618 l Słuchaj Ani ona ma zawsze racje :p konstrukcyjnie to faktycznie leży - jesli zależy ci na realiźmie w tej kwestii musisz poprawić
Napisano 6 Październik 200618 l Autor Wyśpie się i zabiore się do pracy ,bo żeczywiście teraz jak patrze to mi też update się nie podoba Bruneq - postaram się jakoś to przedstawić...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto