Skocz do zawartości

Pojazd 3D: autobus Solaris Vacanza 13 - [upd. 8.11.2006]


Secator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mój nowy projekt: autobus Solaris Vacanza w wersji 13 metrowej (wydłużonej). Zawsze bardzo podobały mi się autobusy Solaris z powodu ich bardzo nowoczesnych i zarazem prostych linii. Chce również potrenowac nowe rzeczy, np. wstawianie modelu do zdjęcia.

 

Modelowanie zatrzymało się ostatnio na takim etapie jak widać, a dalej tylko testowałem różne ustawienia kamery, ujecia, lakier, hdr...

 

ee9b30c72b5b138am.jpg - render poglądowy, żeby było widać że wszystko równo i pięknie i nie do końca w zgodzie z oryginałem :P

 

bbf79d3eb8afc677m.jpg - najnowsza wersja, ostateczna wersja chyba bedzie właśnie taka, z tym tłem -> tu licze na najwiecej uwag z Waszej strony :]

 

 

c2ecc027a9507f5em.jpg9e3c9bbe13cbd51cm.jpg - rendery 4fun, (zdjecia w tle sie raczej nie nadają) :]

 

no i siata:

9b248370c88f2fa6m.jpg1ee4b796bc168ed9m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Robisz Vrayem? Jak tak to powiedz jak wrzucasz model w fotkę bo ja kombinuję z tym trochę i nie zabardzo mi wychodzi...

Modelik fajny, jak na razie jest OK

Może poza jednym - czarne nadkola "giną", nie widać ich wcale, może dałbyś troszkę jaśniejszy materiał żeby się odróżniały od wnęki koła - chociaż na razie chyba za wcześnie na takie uwagi, bo modeling jeszcze nieskończony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DamusTo & Diesel: THX

 

@Goran: nie v-ray robie, Lightwave 8.0

 

@Ardeni: :D lol, to ty na tym motorku??

 

 

Update 18.10.2006

Wymęczyłem opony, kołpaki i pierwsze kolokwium z fizyki. Pozatym dokończyłem szyby i ich surface. Zostały tylko jakies detale jak lusterka, kierunkowskazy itp.. oraz oczywiscie wnętrze :]

 

 

 

 

 

 

30ea4f2d7cbb9397m.jpg 9b392777c160f700m.jpgeb5353b77a824375m.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja jeszcze poprosze Volvo, Mercedesa, Neoplana też moge wziąść :P. W sumie wezme wszsytko, tylko wyślij na maila. AAAAAhahahahah

Sorry nie mogłem sie powstrzymać.

 

A teraz na poważnie. Model bardzo bardzo :] Wstawianie w foty też ci świetnie wychodzi. Tylko tak jak pisali moi przedmówcy trzeba go troche przybrudzić.

 

A potem wyślij mi go na maila. :P:P:P Nie no po prostu nie moge. Ehhhhhhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Chudy: myśle ze też bym sie nieumiał powstrzymać w takiej sytuajci :lol:

@all: thx za spam na wątku :P

 

 

móglbyś mi przeslać plik z tym autobusem na gg8203951
EEeee... a poco ci on?? Daj jakis rozsądny powod to pogadamy :P

 

 

 

 

Aaa co do pracy nad autobusem, to troche staneła w miejscu na etapie lakieru. W LW jest taka opcja surfaceów Smoothing, bez włączonego tego tego wszystko jest kanciaste (wiadomo xD). Z kolei z włączonym Smoothinieg surface w daremny sposób odbija otoczenie (HDR) -> robi sie masa błedów . Czy ktos wie jak z tym walczyć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Up dzisiejszy. Wymeczyłem przód i pare detali. Błedy w błotnikach też poprawione. Cały czas nie moge sie zabrać za fotele :D Jakos tak mnie nie kręca... Do poprawy szyby jeszcze zostały (za grube sa teraz i te boczne mają byc 'na równo' z blachą.)

 

Czekam na wasze uwagi, bo coś niejestem przekonany do tego busa..

 

113 polygonów :] Siata jest w pierwszym poscie, duzo sie nie zmieniła, ale za to duzo mniej przejrzysta jest teraz.

 

 

c140d718a6271373m.jpg a77a32f61ca8e9acm.jpg

 

 

 

@piksar poniżej: nie skonczylem posta pisać a ty juz reply:] wkleiłem sobie tylko kod z fotosika bo musiałem kompa zrestartowac :] Jak zrobić syfek???? XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z uwag, to z poprzednich twoich postów zauważyłem że przenosisz autobus wyrenderowany w oświetleniu i enviromencie studyjnym do zdięcia. Wg mnie to troche nienautralnie, przydały by się odbicia na autobusie. Jeśli planujesz wrzucić później HDRI to oczywiście zwracam honor. Jeśli nie, to chociaż jakoś przerobione zdięcie tła wrzucone jako lekki reflect dodalo by temu, wg mnie, więcej realizmu.

 

pozdrawiam

Mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na wasze uwagi, bo coś niejestem przekonany do tego busa...

 

Coś nie tak z oświetleniem...chodzi o kierunek padania promieni słonecznych (a cień pod autobusem sztuczny). Może znajdziesz inną mapę tła? Bo ta jest trochę niekonkretna jeśli chodzi o światło. Może to rozwiąże problem? Trochę wygląda jakby nie było słońca i tak to wychodzi potem.

 

Aha... od strony zacienionej autobusu powinien być większy kontrast cień/światło - nie powinno być tyle światła rozproszonego - tak faktycznie jest jak modelujesz i oświetlasz w studio a potem wrzucasz na tło. HDRI pomoże jako tło.

 

W jednym z wcześniejszych ujęć było lepiej. Model super. Daj więcej szczegółów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jestem eh po przerwie, nie leży mi cos oświetlenie, w tym cień najpardziej ten obrysowany taki żyletą z szablonu na ostro. do tego lakier coś z nim zdrowo nie tak w tej chwili nie umię napisać co ale głównie mi chodzi o odbicia tak myslę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje obserwacje bo dziś widziałem podobny powóz:

1) zdejmij blura z odbić

2) załóż na lakier bump te blachy nie są równe szkoda to modelować wiec załatw bunpem

3) on ma przyciemniane szyby

PS

Czy mógłbym dostać te fotkę z tła ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności