3d max 8 Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 Witam!Zastanawiam się jak długo modelujecie auto low-poly i high-poly to 1 zajmuje mi okolo 6 g wiec 2 dni a to drugie sam niewiem nigdy niemierzylem:)
damusTo Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 wiesz zagadnienie może i jest ciekawe, ale tak niefortunnie zadałeś dyskusją że nie wiem co Ci odpowiedzieć. Bo 1 poligon stawiam w 2max 3 sek. samochód robie w ok tydzień, budynek w dzień most w 3 dni - a ty nie przyjołes kryteriów więc trudo jest sie ustosunkować.
3d max 8 Napisano 15 Październik 2006 Autor Napisano 15 Październik 2006 To przepraszamJestem nowy i dopiero poznaje swiat max3d.pl/forum:)
damusTo Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 Nic sie nie dzieje poprostu staraj się byc precyzyjny, słowem doprecyzuj sie i bedzie ok
Cruzh3r Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 połowe tego co teksturowanie;) auto low poly zazwyczaj tyle co high, bo high to low poly + tylko kilka detli + meshsmooth :)
mentaller Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 high to low poly + tylko kilka detli + meshsmooth niekoniecznie...
Shogun 3D Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 połowe tego co teksturowanie;) auto low poly zazwyczaj tyle co high, bo high to low poly + tylko kilka detli + meshsmooth :) Tia... tere fere: turbosmooth to jedno, a dopieszczenie detali to drugie. Podstawową bryłę owszem - robi się lowpoly, ale detale to jest po turbosmoothu jeszcze masa roboty. U mnie modelowanie to circa about 20% roboty. Dalsze 20% to porządny unwrap. Teksturowanie to 40% roboty, zaś oświetlenie, kadrowanie i rendery próbne to reszta roboty, choć bywa, że to ten etap jest najbardziej czasochłonny. Edit: 3d max 8: masz nick trochę przeterminowany, a poza tym jest on tak troszeczkę copyrighted by Autodesk. Wymyśl coś oryginalnego i napisz do Adka, żeby Ci ten nick zmienił. Pozdro.
piotrek Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 high to low poly + tylko kilka detli + meshsmooth To pewnie tylko skrót myślowy, taka platońska rzeczywistość :)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 To zalezy od zlozonosci modelu... Budynek (same sciany) moge postawic w 1 dzien, a samochod tydzien w hipoly, ale to tez zalezy od jego formy... Do tego dochodzi czynnik zwany wolny czas i czy cie ktos ciagle odrywa od kompa... Wtedy to trwa... Jest jeszcze inna sprawa... Mozna sie delektowac wrecz modelowaniem czegos - czyli szybkosc nie jest wazna... Ja nie robie niczego na sile... Ogolnie podsumuje to tak...: model tworzy sie tak dlugo ile wymaga ;P
arcade Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 ale pytanie lol... wszystko zależy od ilości poly, model low poly to może być mniej niż 100 trisów albo więcej niż 15k... http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=450035#post450035 tu masz wątek z czasem modelingu jak chcesz się zorientować...
CzAk1 Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 Budynek...jak mam dobre referki, dużo czasu...to kilka godzin...4-5 (sam modeling). Z organelami gorzej....bo nie mam wprawy. Stworzenie w miare dobre wygladającej postaci...no to juz kilka tygodni:) A samochodu nigdy nie robiłem...ale zajeło by mi to jakieś...kila miesięcy;)
Master Kiełbaster Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 10% czasu pracy nad sceną :*
chveti Napisano 15 Październik 2006 Napisano 15 Październik 2006 Edit: 3d max 8: masz nick trochę przeterminowany, a poza tym jest on tak troszeczkę copyrighted by Autodesk. Wymyśl coś oryginalnego i napisz do Adka, żeby Ci ten nick zmienił. Pozdro. nie , copyrighted jest 3ds max ;)
RA Napisano 16 Październik 2006 Napisano 16 Październik 2006 HP wóz z 3 zestawami tuningu w 3-4 dni. hue hue... ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się