3d max 8 Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Witam!Zastanawiam się jak długo modelujecie auto low-poly i high-poly to 1 zajmuje mi okolo 6 g wiec 2 dni a to drugie sam niewiem nigdy niemierzylem:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
damusTo Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 wiesz zagadnienie może i jest ciekawe, ale tak niefortunnie zadałeś dyskusją że nie wiem co Ci odpowiedzieć. Bo 1 poligon stawiam w 2max 3 sek. samochód robie w ok tydzień, budynek w dzień most w 3 dni - a ty nie przyjołes kryteriów więc trudo jest sie ustosunkować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3d max 8 Posted October 15, 2006 Author Share Posted October 15, 2006 To przepraszamJestem nowy i dopiero poznaje swiat max3d.pl/forum:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
damusTo Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Nic sie nie dzieje poprostu staraj się byc precyzyjny, słowem doprecyzuj sie i bedzie ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruzh3r Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 połowe tego co teksturowanie;) auto low poly zazwyczaj tyle co high, bo high to low poly + tylko kilka detli + meshsmooth :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mentaller Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 high to low poly + tylko kilka detli + meshsmooth niekoniecznie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun 3D Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 połowe tego co teksturowanie;) auto low poly zazwyczaj tyle co high, bo high to low poly + tylko kilka detli + meshsmooth :) Tia... tere fere: turbosmooth to jedno, a dopieszczenie detali to drugie. Podstawową bryłę owszem - robi się lowpoly, ale detale to jest po turbosmoothu jeszcze masa roboty. U mnie modelowanie to circa about 20% roboty. Dalsze 20% to porządny unwrap. Teksturowanie to 40% roboty, zaś oświetlenie, kadrowanie i rendery próbne to reszta roboty, choć bywa, że to ten etap jest najbardziej czasochłonny. Edit: 3d max 8: masz nick trochę przeterminowany, a poza tym jest on tak troszeczkę copyrighted by Autodesk. Wymyśl coś oryginalnego i napisz do Adka, żeby Ci ten nick zmienił. Pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 high to low poly + tylko kilka detli + meshsmooth To pewnie tylko skrót myślowy, taka platońska rzeczywistość :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 To zalezy od zlozonosci modelu... Budynek (same sciany) moge postawic w 1 dzien, a samochod tydzien w hipoly, ale to tez zalezy od jego formy... Do tego dochodzi czynnik zwany wolny czas i czy cie ktos ciagle odrywa od kompa... Wtedy to trwa... Jest jeszcze inna sprawa... Mozna sie delektowac wrecz modelowaniem czegos - czyli szybkosc nie jest wazna... Ja nie robie niczego na sile... Ogolnie podsumuje to tak...: model tworzy sie tak dlugo ile wymaga ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcade Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 ale pytanie lol... wszystko zależy od ilości poly, model low poly to może być mniej niż 100 trisów albo więcej niż 15k... http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=450035#post450035 tu masz wątek z czasem modelingu jak chcesz się zorientować... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CzAk1 Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Budynek...jak mam dobre referki, dużo czasu...to kilka godzin...4-5 (sam modeling). Z organelami gorzej....bo nie mam wprawy. Stworzenie w miare dobre wygladającej postaci...no to juz kilka tygodni:) A samochodu nigdy nie robiłem...ale zajeło by mi to jakieś...kila miesięcy;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 10% czasu pracy nad sceną :* Link to comment Share on other sites More sharing options...
chveti Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Edit: 3d max 8: masz nick trochę przeterminowany, a poza tym jest on tak troszeczkę copyrighted by Autodesk. Wymyśl coś oryginalnego i napisz do Adka, żeby Ci ten nick zmienił. Pozdro. nie , copyrighted jest 3ds max ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 HP wóz z 3 zestawami tuningu w 3-4 dni. hue hue... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now