ZiBi_PL Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 Witam. Jako ze dluuuuugo nie robilem juz nic konkretniejszego poza speedami postanowilem sie za cos wziasc :) A wiec wczoraj wieczorem narodzila sie w mojej glowie wizja takiej scenki- Kosciotrup ktory wystrzelil strzalem w niezle uzbrojonego wojownika ktory pedzil na niego....jednak strzala ugodzila go w oko przez co nie dobiegnie do swojego przeciwnika :) Cos mniejwiecej w tych klimatach. Scenka bedzie sie dziala w jakis lochach :) to tak ogolnie. Narazie wymodelowalem tylko hełm garnczkowy woja. Nie jest on doskonaly ale mi styknie :) Bede strasznie wdzieczny za porady itp ktore na pewno bede potrzebne :)
Gość George82 Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 Ciekawy pomysl, moze wyjsc fajnie. Powodzenia! ;]
Godzil Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 A możesz mi powiedzieć jak robiłem dziury na "ustach" ? bo kiedy ja używam bolean to mi sie robią błędy na modelu - nie potrafie ich obejsć :(
ZiBi_PL Napisano 19 Październik 2006 Autor Napisano 19 Październik 2006 Godzil - uzylem zwyklego boolena tylko dalem jeszcze autosmoth :) Narazie mecze trupka sobie - efekt dzisiejszego dnia
cojots Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 ZiBi_PL korzystasz z jakiejś referki do tego rycerza czy to Twój własny koncept? ;>
Godzil Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 Dzięks zibi, popróbuje. Model trupka wyszedł nawet ciekawie, ale zebiska troche za male jeśli sie mam czepiać anatomii ;p Ppozdrawiam forum
Gen.Baton Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 Podoba mi sie ten chełm ksciotrupa,wlasnie go tak zrob by mial pare wgniecen.
ZiBi_PL Napisano 19 Październik 2006 Autor Napisano 19 Październik 2006 Trupek bedzie po przejsciach - a anatomi sie nie trzymam bo to fantasty a nie real :)
Godzil Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 No ja i tak bym tak nie wymodelował więc... ucze sie dopiero :( Jak to robisz że masz tak fajnie mało poly (z tego co mi sie wydaje) a model tak ciekawie wygląda? :| Kurcze no :( Powodzenia w projekcie!
BLADE Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 Zibi powodzenia :) postaraj sie bo lubie klimaty fantazy, średniowiecza itp... :) sam obecnie sie bawie i robie sobie wojownika spartańskiego. tylko jak zwykle lipnie mi dłonie wychodzą :) poza tym mam elfa nieskończonego ale nie chce mi sie wracać do maxa... ostatnio tylko blender. chełmy fajne obydwa.. ale czekam na więcej.. na zbroje.. jaką planujesz zrobić? płytową ? karacenową a moze zwykła kolczuga? co do refek itp to możesz zajzec np na http://www.armory.net. zresztą sporo można znaleźć poprzez google. szkilecika zbytnio nie ubieraj.. jakas poszarpana skóra i kawałki kolczugi... będzie gites może to Cie jakoś zainspiruje.. no chyba ze masz już koncept (załącznik) mam też husarza do skonczenia ale kiepsko o dobrej jakosci fotki. trzymam kciuki i czekam na postepy. pozdrawiam
ZiBi_PL Napisano 20 Październik 2006 Autor Napisano 20 Październik 2006 BLADE - dzieki, moze sie przyda. Narazie mam zamiar wymodelowac caly szkielet jednak narazie mam problemy z kregoslupem (za cholere nie chce jakos wyjsc :P ) no ale moze dzis pomecze inne kosci. Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie praca :)
BLADE Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 jesli chodzi o kregi to chyba najłatwiej jest wymodelować jeden krąg i kopiowac go modyfikując.. zalezy jak on bedzie widoczny w scenie.... http://www.akupresura.akcjasos.pl/kregoslup.jpg słaba rozdzielczośc ale może coś pomoże jesli bedzie malo widoczny to mozesz go zrobi tak by tylko symulowal kregoslup. ale jak juz mowilem to zalezy od sceny znalazłem jeszcze coś takiego http://img126.exs.cx/img126/8931/kregosup22kd.jpg
ZiBi_PL Napisano 20 Październik 2006 Autor Napisano 20 Październik 2006 BLADE - dzieki za pomoc =] chyba omine ten kregoslup, po prostu od tylu bedzie opadac material z chelmu wiec nie bedzie go raczej widac. Tak czy siak teraz wezme sie chyba za zbroje. Dzis jednak do wieczora bylem w pracy wiec narazie nic nie modelowalem - bawilem sie tylko troszke texturkami i oswietleniem =]
BLADE Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 zbyt jednolita teksturka i zbyt ciemna.... zmiksuj jakieś dwie i podniszcz ją troche i bedzie ok co do szkieletu a raczej czaszki.. żuchwa chyba ciut za weska na brodzie :) miałem podobny problem jak robiłem szkieleta dawno temu.. poszukaj mojego watki pt strażnik jak chcresz... teraz umiem wiecej wiec zrobiłbym to lepiej.. ale nie cce mi sie do tamtej pracy wracać. powodzenia i czekam na zbroje
peterr Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 model czaszki leży,znalazłem jakąś na internecie : http://www.gwc.maricopa.edu/class/bio201/skull/skul2.jpg porównaj:) oczodoły okrągłe szerszy podbrudek zresztą widac:)
Godzil Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 I moim skromnym zdaniem, jesli taką chcesz zostawić fakture czachy to ja vetuje :P Zniszcz troszke te kość, niech się tak nie świeci, ktoś te trupy pzred pochówkiem poleruje!? ;) No chyba ze chcesz utrzymać bajowy styl grafiki, to model i faktura na "odczep sie' mogły by być - wiem ze sie nie znam ale to tylko moje odczucia. pozdrawiam i powodzenia!!
ZiBi_PL Napisano 21 Październik 2006 Autor Napisano 21 Październik 2006 Nie bojcie zaby - narazie sie tylko bawilem materialami z nudow. Co do czaszki ona taka zostanie "niewymiarowa" tak bylo w planie o czym juz pisalem wczesniej
Godzil Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 Model mi sie tam podoba, argument że jest to fantasy jest dobry, czacha wygląda fajnie tak wlasnie bajkowo. powodzenia w projekcie !:]
ZiBi_PL Napisano 21 Październik 2006 Autor Napisano 21 Październik 2006 Jestem Bogiem tandety :P ale to nic - ide dalej :) zbroja dla trupka. Material ulegnie zmianie wiec nie plakac mi nad nim :P
Shogun 3D Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 Chyba znam skądś tą mapę diffuse... posiedź nad nia trochę, nie ograniczaj się tylko do gotowców, ok?
ZiBi_PL Napisano 21 Październik 2006 Autor Napisano 21 Październik 2006 oj przeciez pisze ze to tylko tak na szybko materialek :-) zeby zobaczyc jak to bedzie mniejwiecej wygladac :)
BLADE Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 chyba nad napierśnikiem musisz troszke popracować.... góra a dokładnie jej boki sa zbyt spłaszczone.... kilka referek.. http://www.onlinearmory.com/pics/20.jpg http://allenantiques.com/A70-Collection.html http://allenantiques.com/images/PeascodBreast.jpg
hkropinski Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 popracuj nad samym materialem tej zbroi bo teksturka nie jest zla aczkolwiek mogłaby byc lepsza;) pozdr
BLADE Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 patrząc na hełm garnczkowy.... jedna rzecz przychodzi mi na myśl.. że to okucie wokół otworu do patrzenia itp jest troche za grube...ale to drobny szczegół
Gen.Baton Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 popracuj nad samym materialem tej zbroi bo teksturka nie jest zla aczkolwiek mogłaby byc lepsza;) pozdr Przeciez pisal ze to jest testowy material tekstury,chcial tylko zobaczyc jak to bedzie wygladalo
ZiBi_PL Napisano 22 Październik 2006 Autor Napisano 22 Październik 2006 no to teraz bede dawal renderki bez pseudomaterialow :P Zeberka sa takie jakie sa - i tak prawdopodobnie nie bedzie ich zabardzo widac kiedy dojda rece itp :)
BLADE Napisano 22 Październik 2006 Napisano 22 Październik 2006 nie poprawiles napierśnika... teraz widać też spłaszczenei nasamym dole... którego nie powinno być... popatrz dobrze na fotki pancerzy itp. kilka minut poprawek a efekt bedzie znacznie lepszy. ogólnei fajnei wygląda.. nieliczac rażącej zbroi :)
ZiBi_PL Napisano 22 Październik 2006 Autor Napisano 22 Październik 2006 troche poprawilem te boki i dodalem mocowania do paskow - pancerz dla mnie jest styknie
BLADE Napisano 22 Październik 2006 Napisano 22 Październik 2006 jest lepiej :) jeszcze tylko dół uwypukl i będzie ok i chyba "tułów" jest za mały w stosunku do głowy.... teraz głowa z hełmem jest niewiele mniejsza o zbroi...
ZiBi_PL Napisano 22 Październik 2006 Autor Napisano 22 Październik 2006 Mniej(lub)wiecej Taka poze bedzie mial trupek. Jak sadzicie - lepiej beda sie prezentowac lapki z kosci czy jakies fajne rekawice ? To co jest na obrazku to tylko zeby zaprezentowac poze wiec nie czepiac sie ich :-)
Gen.Baton Napisano 22 Październik 2006 Napisano 22 Październik 2006 Masz pare bledow ktore zauwazylem:P
Godzil Napisano 22 Październik 2006 Napisano 22 Październik 2006 ja bym zrobił fajne rękawice oczywiście a co do pozy to postaraj sie nad uzyskaniem mniekjszej sztywności a większej dynamiki jaka byłaby w walce... Ale narazie wygląda całkiem całkiem
BLADE Napisano 22 Październik 2006 Napisano 22 Październik 2006 pozy sie narazie nie przyczepie.... a to czego bym sie uczepił to już wiesz... co do dłoni.. to myśle ze i jedno i drugie bedzie klimatyczne... aczkolwiek patrzac na styl postaci tak by zachowac ciaglasc ubioru tzn elementow pancerza to raczej kosci.. inaczej by pasowaly tylko rekawice ale skuzane.. stalowe "glowes" pasowalyby raczej tylko do ciezkiego piechora lub kawalerzysty. i jak Cie prosze.. popraw mu ten napiersnik :) i wiem ze to szczegól.. ale szyszak ma przekrecony lekko :)
Godzil Napisano 23 Październik 2006 Napisano 23 Październik 2006 a moze zrób tylko jedną rękawice? A druga łapa - kość? Że wiesz, niby zgubił :P
ZiBi_PL Napisano 24 Październik 2006 Autor Napisano 24 Październik 2006 Gen.Baton - ten "bug" zrobil sie przypadkiem na szczece ale spodobal mi sie i go zostawilem, jakos dzieki temu nie jest ona taka "schematyczna" wiec tego nie bede poprawial. Narazie duzo przy tym nie siedzialem bo czasu malo - musze sie przed 14 listopada wyrobic wiec postaram sie przyspieszyc. Co do rekawic to zrobilem takie z obcietymi palcami przez ktore wychodza kosci palcow - chyba takie cos ujdzie :) Teraz wezme sie za dol pana trupka robiac w miedzy czasie luk :-)
Godzil Napisano 24 Październik 2006 Napisano 24 Październik 2006 No problem rekawic rozwiązany :P Ale kołczan chcesz taki zostawić? Bo strzały sa idealnie równo poukładane, to jest szkielet i myśle ze nie chciałoby mu sie układać strzal :P może je troche z noisuj ? i może dla bajeru jedną złam lub cos? to taka moja mała propozycja... pozdrawiam
peterr Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 tak ,jest ładnie:) szkielet pedant [strzały] :) pozdro
Mortom Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 No wreszcie jakaś postać nie samochód..... No ale zdało by sie powiększyć ten łuk.. bo troszkę maławy w porównaniu do strzały.... ale ja sie nie znam JA TU TYLKO SPRZĄTAM :P Pozdrowionka i czekam na UP'y -------------------------------------------- Edit: Aha małe spostrzeżenie...niewiem czy tak ma być bo nieznam sie na tym zabrdzo..przy napiętym łuku strzałe trzyma sie chyba 3 palcami...kciuk, wkazujący i "palec F**k you" :)
ZiBi_PL Napisano 25 Październik 2006 Autor Napisano 25 Październik 2006 Awiec jest nowy luk a strzala jest delikatnie wygieta ale tego niebardzo widac - w sumie strzala musi byc prosta :D
Godzil Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 ...i te strzały ju7ż lepiej wygladaja. ale musisz chyba popracować nad ułożeniem jego lewej dloni, palcy dokaldnie, bo nie naciąga się cięciwy jednym paluszkiem poza tym nie trzyma strzały... Ale wygląda coraz lepiej. pozdro!
ZiBi_PL Napisano 25 Październik 2006 Autor Napisano 25 Październik 2006 Godzil - potem to dopasuje wszystko :) Narazie wzielem sie za dol -wydaje mi sie ze takie cos bylo by ok - teraz tylko zrobic jakies dobre buty i ochraniacze i chyba bedzie stykac jako calosc
Godzil Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 haha jakie fajne butki xD dobra mi sie nie podoba:P styl obrałeś fajny ale gostek ma strasznie szerokie biodra troszku ale to przecież work in progrss wiec czekam na postpęy ;)
Arxis Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 pokaż gościa z boku, bo nie wiem, czy proporcje się sypnęły, czy to przez ujęcie.
ZiBi_PL Napisano 26 Październik 2006 Autor Napisano 26 Październik 2006 troche poprawilem proporcje - teraz chyna jest ok :) Trupka uwazam za skonczonego - moze ew. cos poskrobie jeszcze ale to raczej detale beda
Balas Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Nogi chyba trochę za krótkie i dziwnie ułożone, mało detalu na butach ;) Poza tym fajnie wychodzi ;)
Godzil Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 całkowicie popieram kolege z góry, i chyba jeszcze rączki za chude troszke... ;)
Ania Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 proporcje dziwne, myślę że może sam trup jest w porządku tylko że zbroja na niego za duża, przez co wygląda trochę jak balon na chudych nóżkach.
Godzil Napisano 28 Październik 2006 Napisano 28 Październik 2006 Może masz racje Aniu, ale trzeba też popatrzeć na to ze strony tej, ze rycerze to byli tace bardzo męzni męzczyźni ;) No i jak taki sie za szybko odchudzi to zbroja na nim wisi więc... poza tym to fantasy wiec zostawiam to autorowi Pozdrawiam forum!
ZiBi_PL Napisano 28 Październik 2006 Autor Napisano 28 Październik 2006 No wlasnie tu jest taki problem ze czlowiek z miesniami jest dosc duzy- ale same jego kosci az takie grube nie sa dlatego wydaje sie ze to wszystko - wisi na trupku w powietrzu i jest za duze. Ale robilem sobie bipeda i na jego podstawie dopasowywalem proporcje i bylo ok chyba. Dlatego prosze fanow "doskonalosci w kazdym calu+ budowa i sens :)" o przymrozenie ok na proporcje zbroja/trupek zamieszczam renderek z innej pozycji - tu nogi wydaja sie ok ale znow raczki strasznie sie kurcza wiec sami widzicie....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się