Napisano 18 Październik 200618 l Witam. Jako ze dluuuuugo nie robilem juz nic konkretniejszego poza speedami postanowilem sie za cos wziasc :) A wiec wczoraj wieczorem narodzila sie w mojej glowie wizja takiej scenki- Kosciotrup ktory wystrzelil strzalem w niezle uzbrojonego wojownika ktory pedzil na niego....jednak strzala ugodzila go w oko przez co nie dobiegnie do swojego przeciwnika :) Cos mniejwiecej w tych klimatach. Scenka bedzie sie dziala w jakis lochach :) to tak ogolnie. Narazie wymodelowalem tylko hełm garnczkowy woja. Nie jest on doskonaly ale mi styknie :) Bede strasznie wdzieczny za porady itp ktore na pewno bede potrzebne :)
Napisano 18 Październik 200618 l A możesz mi powiedzieć jak robiłem dziury na "ustach" ? bo kiedy ja używam bolean to mi sie robią błędy na modelu - nie potrafie ich obejsć :(
Napisano 19 Październik 200618 l Autor Godzil - uzylem zwyklego boolena tylko dalem jeszcze autosmoth :) Narazie mecze trupka sobie - efekt dzisiejszego dnia
Napisano 19 Październik 200618 l ZiBi_PL korzystasz z jakiejś referki do tego rycerza czy to Twój własny koncept? ;>
Napisano 19 Październik 200618 l Dzięks zibi, popróbuje. Model trupka wyszedł nawet ciekawie, ale zebiska troche za male jeśli sie mam czepiać anatomii ;p Ppozdrawiam forum
Napisano 19 Październik 200618 l Podoba mi sie ten chełm ksciotrupa,wlasnie go tak zrob by mial pare wgniecen.
Napisano 19 Październik 200618 l Autor Trupek bedzie po przejsciach - a anatomi sie nie trzymam bo to fantasty a nie real :)
Napisano 19 Październik 200618 l No ja i tak bym tak nie wymodelował więc... ucze sie dopiero :( Jak to robisz że masz tak fajnie mało poly (z tego co mi sie wydaje) a model tak ciekawie wygląda? :| Kurcze no :( Powodzenia w projekcie!
Napisano 19 Październik 200618 l Zibi powodzenia :) postaraj sie bo lubie klimaty fantazy, średniowiecza itp... :) sam obecnie sie bawie i robie sobie wojownika spartańskiego. tylko jak zwykle lipnie mi dłonie wychodzą :) poza tym mam elfa nieskończonego ale nie chce mi sie wracać do maxa... ostatnio tylko blender. chełmy fajne obydwa.. ale czekam na więcej.. na zbroje.. jaką planujesz zrobić? płytową ? karacenową a moze zwykła kolczuga? co do refek itp to możesz zajzec np na http://www.armory.net. zresztą sporo można znaleźć poprzez google. szkilecika zbytnio nie ubieraj.. jakas poszarpana skóra i kawałki kolczugi... będzie gites może to Cie jakoś zainspiruje.. no chyba ze masz już koncept (załącznik) mam też husarza do skonczenia ale kiepsko o dobrej jakosci fotki. trzymam kciuki i czekam na postepy. pozdrawiam
Napisano 20 Październik 200618 l Autor BLADE - dzieki, moze sie przyda. Narazie mam zamiar wymodelowac caly szkielet jednak narazie mam problemy z kregoslupem (za cholere nie chce jakos wyjsc :P ) no ale moze dzis pomecze inne kosci. Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie praca :)
Napisano 20 Październik 200618 l jesli chodzi o kregi to chyba najłatwiej jest wymodelować jeden krąg i kopiowac go modyfikując.. zalezy jak on bedzie widoczny w scenie.... http://www.akupresura.akcjasos.pl/kregoslup.jpg słaba rozdzielczośc ale może coś pomoże jesli bedzie malo widoczny to mozesz go zrobi tak by tylko symulowal kregoslup. ale jak juz mowilem to zalezy od sceny znalazłem jeszcze coś takiego http://img126.exs.cx/img126/8931/kregosup22kd.jpg
Napisano 20 Październik 200618 l Autor BLADE - dzieki za pomoc =] chyba omine ten kregoslup, po prostu od tylu bedzie opadac material z chelmu wiec nie bedzie go raczej widac. Tak czy siak teraz wezme sie chyba za zbroje. Dzis jednak do wieczora bylem w pracy wiec narazie nic nie modelowalem - bawilem sie tylko troszke texturkami i oswietleniem =]
Napisano 20 Październik 200618 l zbyt jednolita teksturka i zbyt ciemna.... zmiksuj jakieś dwie i podniszcz ją troche i bedzie ok co do szkieletu a raczej czaszki.. żuchwa chyba ciut za weska na brodzie :) miałem podobny problem jak robiłem szkieleta dawno temu.. poszukaj mojego watki pt strażnik jak chcresz... teraz umiem wiecej wiec zrobiłbym to lepiej.. ale nie cce mi sie do tamtej pracy wracać. powodzenia i czekam na zbroje
Napisano 20 Październik 200618 l model czaszki leży,znalazłem jakąś na internecie : http://www.gwc.maricopa.edu/class/bio201/skull/skul2.jpg porównaj:) oczodoły okrągłe szerszy podbrudek zresztą widac:)
Napisano 20 Październik 200618 l I moim skromnym zdaniem, jesli taką chcesz zostawić fakture czachy to ja vetuje :P Zniszcz troszke te kość, niech się tak nie świeci, ktoś te trupy pzred pochówkiem poleruje!? ;) No chyba ze chcesz utrzymać bajowy styl grafiki, to model i faktura na "odczep sie' mogły by być - wiem ze sie nie znam ale to tylko moje odczucia. pozdrawiam i powodzenia!!
Napisano 21 Październik 200618 l Autor Nie bojcie zaby - narazie sie tylko bawilem materialami z nudow. Co do czaszki ona taka zostanie "niewymiarowa" tak bylo w planie o czym juz pisalem wczesniej
Napisano 21 Październik 200618 l Model mi sie tam podoba, argument że jest to fantasy jest dobry, czacha wygląda fajnie tak wlasnie bajkowo. powodzenia w projekcie !:]
Napisano 21 Październik 200618 l Autor Jestem Bogiem tandety :P ale to nic - ide dalej :) zbroja dla trupka. Material ulegnie zmianie wiec nie plakac mi nad nim :P
Napisano 21 Październik 200618 l Chyba znam skądś tą mapę diffuse... posiedź nad nia trochę, nie ograniczaj się tylko do gotowców, ok?
Napisano 21 Październik 200618 l Autor oj przeciez pisze ze to tylko tak na szybko materialek :-) zeby zobaczyc jak to bedzie mniejwiecej wygladac :)
Napisano 21 Październik 200618 l chyba nad napierśnikiem musisz troszke popracować.... góra a dokładnie jej boki sa zbyt spłaszczone.... kilka referek.. http://www.onlinearmory.com/pics/20.jpg http://allenantiques.com/A70-Collection.html http://allenantiques.com/images/PeascodBreast.jpg
Napisano 21 Październik 200618 l popracuj nad samym materialem tej zbroi bo teksturka nie jest zla aczkolwiek mogłaby byc lepsza;) pozdr
Napisano 21 Październik 200618 l patrząc na hełm garnczkowy.... jedna rzecz przychodzi mi na myśl.. że to okucie wokół otworu do patrzenia itp jest troche za grube...ale to drobny szczegół
Napisano 21 Październik 200618 l popracuj nad samym materialem tej zbroi bo teksturka nie jest zla aczkolwiek mogłaby byc lepsza;) pozdr Przeciez pisal ze to jest testowy material tekstury,chcial tylko zobaczyc jak to bedzie wygladalo
Napisano 22 Październik 200618 l Autor no to teraz bede dawal renderki bez pseudomaterialow :P Zeberka sa takie jakie sa - i tak prawdopodobnie nie bedzie ich zabardzo widac kiedy dojda rece itp :)
Napisano 22 Październik 200618 l nie poprawiles napierśnika... teraz widać też spłaszczenei nasamym dole... którego nie powinno być... popatrz dobrze na fotki pancerzy itp. kilka minut poprawek a efekt bedzie znacznie lepszy. ogólnei fajnei wygląda.. nieliczac rażącej zbroi :)
Napisano 22 Październik 200618 l Autor troche poprawilem te boki i dodalem mocowania do paskow - pancerz dla mnie jest styknie
Napisano 22 Październik 200618 l jest lepiej :) jeszcze tylko dół uwypukl i będzie ok i chyba "tułów" jest za mały w stosunku do głowy.... teraz głowa z hełmem jest niewiele mniejsza o zbroi...
Napisano 22 Październik 200618 l Autor Mniej(lub)wiecej Taka poze bedzie mial trupek. Jak sadzicie - lepiej beda sie prezentowac lapki z kosci czy jakies fajne rekawice ? To co jest na obrazku to tylko zeby zaprezentowac poze wiec nie czepiac sie ich :-)
Napisano 22 Październik 200618 l ja bym zrobił fajne rękawice oczywiście a co do pozy to postaraj sie nad uzyskaniem mniekjszej sztywności a większej dynamiki jaka byłaby w walce... Ale narazie wygląda całkiem całkiem
Napisano 22 Październik 200618 l pozy sie narazie nie przyczepie.... a to czego bym sie uczepił to już wiesz... co do dłoni.. to myśle ze i jedno i drugie bedzie klimatyczne... aczkolwiek patrzac na styl postaci tak by zachowac ciaglasc ubioru tzn elementow pancerza to raczej kosci.. inaczej by pasowaly tylko rekawice ale skuzane.. stalowe "glowes" pasowalyby raczej tylko do ciezkiego piechora lub kawalerzysty. i jak Cie prosze.. popraw mu ten napiersnik :) i wiem ze to szczegól.. ale szyszak ma przekrecony lekko :)
Napisano 23 Październik 200618 l a moze zrób tylko jedną rękawice? A druga łapa - kość? Że wiesz, niby zgubił :P
Napisano 24 Październik 200618 l Autor Gen.Baton - ten "bug" zrobil sie przypadkiem na szczece ale spodobal mi sie i go zostawilem, jakos dzieki temu nie jest ona taka "schematyczna" wiec tego nie bede poprawial. Narazie duzo przy tym nie siedzialem bo czasu malo - musze sie przed 14 listopada wyrobic wiec postaram sie przyspieszyc. Co do rekawic to zrobilem takie z obcietymi palcami przez ktore wychodza kosci palcow - chyba takie cos ujdzie :) Teraz wezme sie za dol pana trupka robiac w miedzy czasie luk :-)
Napisano 24 Październik 200618 l No problem rekawic rozwiązany :P Ale kołczan chcesz taki zostawić? Bo strzały sa idealnie równo poukładane, to jest szkielet i myśle ze nie chciałoby mu sie układać strzal :P może je troche z noisuj ? i może dla bajeru jedną złam lub cos? to taka moja mała propozycja... pozdrawiam
Napisano 25 Październik 200618 l No wreszcie jakaś postać nie samochód..... No ale zdało by sie powiększyć ten łuk.. bo troszkę maławy w porównaniu do strzały.... ale ja sie nie znam JA TU TYLKO SPRZĄTAM :P Pozdrowionka i czekam na UP'y -------------------------------------------- Edit: Aha małe spostrzeżenie...niewiem czy tak ma być bo nieznam sie na tym zabrdzo..przy napiętym łuku strzałe trzyma sie chyba 3 palcami...kciuk, wkazujący i "palec F**k you" :)
Napisano 25 Październik 200618 l Autor Awiec jest nowy luk a strzala jest delikatnie wygieta ale tego niebardzo widac - w sumie strzala musi byc prosta :D
Napisano 25 Październik 200618 l ...i te strzały ju7ż lepiej wygladaja. ale musisz chyba popracować nad ułożeniem jego lewej dloni, palcy dokaldnie, bo nie naciąga się cięciwy jednym paluszkiem poza tym nie trzyma strzały... Ale wygląda coraz lepiej. pozdro!
Napisano 25 Październik 200618 l Autor Godzil - potem to dopasuje wszystko :) Narazie wzielem sie za dol -wydaje mi sie ze takie cos bylo by ok - teraz tylko zrobic jakies dobre buty i ochraniacze i chyba bedzie stykac jako calosc
Napisano 25 Październik 200618 l haha jakie fajne butki xD dobra mi sie nie podoba:P styl obrałeś fajny ale gostek ma strasznie szerokie biodra troszku ale to przecież work in progrss wiec czekam na postpęy ;)
Napisano 26 Październik 200618 l pokaż gościa z boku, bo nie wiem, czy proporcje się sypnęły, czy to przez ujęcie.
Napisano 26 Październik 200618 l Autor troche poprawilem proporcje - teraz chyna jest ok :) Trupka uwazam za skonczonego - moze ew. cos poskrobie jeszcze ale to raczej detale beda
Napisano 26 Październik 200618 l Nogi chyba trochę za krótkie i dziwnie ułożone, mało detalu na butach ;) Poza tym fajnie wychodzi ;)
Napisano 26 Październik 200618 l całkowicie popieram kolege z góry, i chyba jeszcze rączki za chude troszke... ;)
Napisano 27 Październik 200618 l proporcje dziwne, myślę że może sam trup jest w porządku tylko że zbroja na niego za duża, przez co wygląda trochę jak balon na chudych nóżkach.
Napisano 28 Październik 200618 l Może masz racje Aniu, ale trzeba też popatrzeć na to ze strony tej, ze rycerze to byli tace bardzo męzni męzczyźni ;) No i jak taki sie za szybko odchudzi to zbroja na nim wisi więc... poza tym to fantasy wiec zostawiam to autorowi Pozdrawiam forum!
Napisano 28 Październik 200618 l Autor No wlasnie tu jest taki problem ze czlowiek z miesniami jest dosc duzy- ale same jego kosci az takie grube nie sa dlatego wydaje sie ze to wszystko - wisi na trupku w powietrzu i jest za duze. Ale robilem sobie bipeda i na jego podstawie dopasowywalem proporcje i bylo ok chyba. Dlatego prosze fanow "doskonalosci w kazdym calu+ budowa i sens :)" o przymrozenie ok na proporcje zbroja/trupek zamieszczam renderek z innej pozycji - tu nogi wydaja sie ok ale znow raczki strasznie sie kurcza wiec sami widzicie....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto