Skocz do zawartości

Scena 3D: dungeons


ZiBi_PL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jako ze dluuuuugo nie robilem juz nic konkretniejszego poza speedami postanowilem sie za cos wziasc :) A wiec wczoraj wieczorem narodzila sie w mojej glowie wizja takiej scenki- Kosciotrup ktory wystrzelil strzalem w niezle uzbrojonego wojownika ktory pedzil na niego....jednak strzala ugodzila go w oko przez co nie dobiegnie do swojego przeciwnika :) Cos mniejwiecej w tych klimatach. Scenka bedzie sie dziala w jakis lochach :) to tak ogolnie. Narazie wymodelowalem tylko hełm garnczkowy woja. Nie jest on doskonaly ale mi styknie :)

 

Bede strasznie wdzieczny za porady itp ktore na pewno bede potrzebne :)

 

helmwj3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 90
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zibi powodzenia :) postaraj sie bo lubie klimaty fantazy, średniowiecza itp... :) sam obecnie sie bawie i robie sobie wojownika spartańskiego. tylko jak zwykle lipnie mi dłonie wychodzą :) poza tym mam elfa nieskończonego ale nie chce mi sie wracać do maxa... ostatnio tylko blender.

 

chełmy fajne obydwa.. ale czekam na więcej.. na zbroje.. jaką planujesz zrobić? płytową ? karacenową a moze zwykła kolczuga? co do refek itp to możesz zajzec np na http://www.armory.net. zresztą sporo można znaleźć poprzez google. szkilecika zbytnio nie ubieraj.. jakas poszarpana skóra i kawałki kolczugi... będzie gites może to Cie jakoś zainspiruje.. no chyba ze masz już koncept (załącznik)

 

 

 

mam też husarza do skonczenia ale kiepsko o dobrej jakosci fotki.

 

trzymam kciuki i czekam na postepy. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o kregi to chyba najłatwiej jest wymodelować jeden krąg i kopiowac go modyfikując.. zalezy jak on bedzie widoczny w scenie....

 

http://www.akupresura.akcjasos.pl/kregoslup.jpg

 

słaba rozdzielczośc ale może coś pomoże

 

jesli bedzie malo widoczny to mozesz go zrobi tak by tylko symulowal kregoslup. ale jak juz mowilem to zalezy od sceny

 

znalazłem jeszcze coś takiego

http://img126.exs.cx/img126/8931/kregosup22kd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BLADE - dzieki za pomoc =] chyba omine ten kregoslup, po prostu od tylu bedzie opadac material z chelmu wiec nie bedzie go raczej widac. Tak czy siak teraz wezme sie chyba za zbroje. Dzis jednak do wieczora bylem w pracy wiec narazie nic nie modelowalem - bawilem sie tylko troszke texturkami i oswietleniem =]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbyt jednolita teksturka i zbyt ciemna.... zmiksuj jakieś dwie i podniszcz ją troche i bedzie ok

co do szkieletu a raczej czaszki.. żuchwa chyba ciut za weska na brodzie :) miałem podobny problem jak robiłem szkieleta dawno temu.. poszukaj mojego watki pt strażnik jak chcresz... teraz umiem wiecej wiec zrobiłbym to lepiej.. ale nie cce mi sie do tamtej pracy wracać.

 

powodzenia i czekam na zbroje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I moim skromnym zdaniem, jesli taką chcesz zostawić fakture czachy to ja vetuje :P Zniszcz troszke te kość, niech się tak nie świeci, ktoś te trupy pzred pochówkiem poleruje!? ;) No chyba ze chcesz utrzymać bajowy styl grafiki, to model i faktura na "odczep sie' mogły by być - wiem ze sie nie znam ale to tylko moje odczucia. pozdrawiam i powodzenia!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozy sie narazie nie przyczepie.... a to czego bym sie uczepił to już wiesz... co do dłoni.. to myśle ze i jedno i drugie bedzie klimatyczne... aczkolwiek patrzac na styl postaci tak by zachowac ciaglasc ubioru tzn elementow pancerza to raczej kosci.. inaczej by pasowaly tylko rekawice ale skuzane.. stalowe "glowes" pasowalyby raczej tylko do ciezkiego piechora lub kawalerzysty. i jak Cie prosze.. popraw mu ten napiersnik :)

 

i wiem ze to szczegól.. ale szyszak ma przekrecony lekko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gen.Baton - ten "bug" zrobil sie przypadkiem na szczece ale spodobal mi sie i go zostawilem, jakos dzieki temu nie jest ona taka "schematyczna" wiec tego nie bede poprawial.

 

Narazie duzo przy tym nie siedzialem bo czasu malo - musze sie przed 14 listopada wyrobic wiec postaram sie przyspieszyc.

Co do rekawic to zrobilem takie z obcietymi palcami przez ktore wychodza kosci palcow - chyba takie cos ujdzie :)

Teraz wezme sie za dol pana trupka robiac w miedzy czasie luk :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No problem rekawic rozwiązany :P Ale kołczan chcesz taki zostawić? Bo strzały sa idealnie równo poukładane, to jest szkielet i myśle ze nie chciałoby mu sie układać strzal :P może je troche z noisuj ? i może dla bajeru jedną złam lub cos? to taka moja mała propozycja...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie jakaś postać nie samochód.....

No ale zdało by sie powiększyć ten łuk.. bo troszkę maławy w porównaniu do strzały.... ale ja sie nie znam JA TU TYLKO SPRZĄTAM :P

 

Pozdrowionka i czekam na UP'y

 

--------------------------------------------

Edit:

Aha małe spostrzeżenie...niewiem czy tak ma być bo nieznam sie na tym zabrdzo..przy napiętym łuku strzałe trzyma sie chyba 3 palcami...kciuk, wkazujący i "palec F**k you" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie tu jest taki problem ze czlowiek z miesniami jest dosc duzy- ale same jego kosci az takie grube nie sa dlatego wydaje sie ze to wszystko - wisi na trupku w powietrzu i jest za duze. Ale robilem sobie bipeda i na jego podstawie dopasowywalem proporcje i bylo ok chyba. Dlatego prosze fanow "doskonalosci w kazdym calu+ budowa i sens :)" o przymrozenie ok na proporcje zbroja/trupek

 

zamieszczam renderek z innej pozycji - tu nogi wydaja sie ok ale znow raczki strasznie sie kurcza wiec sami widzicie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności