Skocz do zawartości

Minibitwa nr 8 : Stacja benzynowa na pustkowiu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Helou

 

Postanowiłem się dołączyć :] Nie mam żadnego sprecyzowanego konceptu, tylko pare zdjęć z hasła 'abandoned gas station' z googli. Ogólnie rzecz biorąc bedzie chyba staro, teksańsko-pustynnie i rdzawo. Planuje miejscami porobić jakieś normale i speculary.

 

Pierwszy model, tekstura 256x256 (jeszcze bez bajerów, tzw. łork in progres)

 

dystrybutorcm2.jpg

 

joł

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kurt - dzieki, mapowanie sprobuje jeszcze pozniej poprawic. no chyba, ze nie bedzie sie za bardzo rzucalo w oczy ;]

 

mały update, jak dotąd ok. 970 tris

 

screenshot1162379730cz4.jpg

 

benzyna1ht0.th.jpgbenzyna2hr3.th.jpg

 

joł

Napisano

dokladnie. a idac dalej - masz tu rozwiazanie Twojego problemu > storz bipeda ,,,,albo pana boxowego o wysokosci 1,80 M > standartowa wysokosc czlowieka... potem przystawiaj go wszedzie...do dzwi, kolo okna ect. ja juz teraz widze, ze skala jest skopana, a jak przystawisz pana_skale do rozych elementow to bedzie wiedzial co jest za male, a co za duze , proste.

Napisano

dzieki za komentarze - rzeczywiscie, zmienszylem skale desek i wydaje mi sie ze teraz jest lepiej.

 

barton - zapamietam na przyszlosc, teraz czuje sie i tak pokonany - szczegolnie przez rozmiar tekstur ;] nie chce juz dodawac za duzo obiektow, bo nie umialem odpowiednio wykorzystac miejsca na texturce

 

no i maly updejt:

 

stacjair3.jpg

Napisano

ledyr - dzieki ;] cienie dodalem razem z tym updejtem.

 

przysiadlem troche i skonczylem. wiecej chyba sie tym bawic nie bede, bo na nadmiar czasu nie narzekam.

 

chyba pierwszy wiekszy model, ktory udalo mi się w całości skończyć ;]

 

Całość ma 918tris i 1x1024x1024 diffuse (podłoże nadprogramowe, bo się nie zmieściło ;])

 

benzynapt9.jpg

benzyna2zh7.jpg

benzyna3sp0.jpg

benzyna4tk9.jpg

 

viewport:

 

benzyna5wx1.th.jpgbenzyna6dj6.th.jpg

 

siatka:

 

benzyna7zc7.th.jpgbenzyna8in0.th.jpg

 

tekstura:

 

texturagr2.th.jpg

 

joł

 

edit: cos sie spierdzielilo i nie moge dodac miniaturki ;/

Napisano

Model schludnie przedstawiony, brak bledow w mapowaniu ( tylko na postawie renderow, bo widoku z unwarpa brak), sensowne oswietlenie.

Duzo detalu mozna by dodac w postaci trawy, kamieni, puszek itp., nierownomiernie rozlozona textura( wielkosc drzwi w stosunku do o wiele wiekszej obdartej dykty na dachu( przestrzenie na texturze), bardzo "skaczace" proporcje ( dystrybutor wiekszy od drzwi?), bardzo nierownomierna jakosc textur (bardzo duzy noise na "bramie metalowej" czy bilboardu na dachu w porownaniu do deski czy drzwi).Monotonna kolorystyka, brak detalu na elementach textury (smietnik, sciany. Kierujesz sie w strone realizmu a brakuje zaciekow, brudu, jakiegos chaosu chociazby pod postacia zerwanych albo wyszczerbionych stopni na drabince. Problemy z optymalizacja modeli (kulka przy smietnikach ktorych nie widac (tj kulek, nie smietnikow), zbedne chamfery na podmurowce, szczeble mogly by byc na plane z alpha niz modelowane, i tak ledwo je widac) bardzo prosta geometria, brak fajerwerkow pod postacia odlupanego tynku, polamanych desek etc.

Tyle ode mnie. Praca na sensownym poziomie, ale brak szczekospadu ;)

Napisano

Dzięki Por@szek. Co do widoku z unwarpa, to jakotakiego nie ma... Co do wszelkiego rodzaju trawy, puszek, itd. to jak najbardziej masz rację, ale nie wyszło mi z teksturami i nie mam już miejsca. Może dopracuję to poza bitwą i spróbuję jakoś inaczej rozwiązać parę spraw. Poszedłem jeszcze za twoimi radami i troche pobrudziłem całość. Nie wiem tylko czy nie przesadziłem. ;] Dodałem jeszcze gdzieniegdzie bumpmapy. Dzięki za krytykę, przyda się następnym razem. ;]

 

I dorzucam mały update:

 

bleeeeeyh0.jpg

ukuleleer9.jpg

 

joł

Napisano

ogólnie wporzo, ale czuje jakby dużą monotonność w tej bądź co bądź różnorodności (? chyba sam siebie nie rozumiem :D )

 

jedyne co mnie nie pasi 'fizycznie' to dystrybutory, wyrastaja przed drzwiami ni z gruchy ni z pietruchy... takie mam wrazenie

Napisano

wrzuc tu sunlighta jakiegos albo podmaluj te rexture piachu.

nie wiem jak to sie nazywa bo ja poczatkujacy jestem, ale mam na mysli takei zaciemnienia

hp190maptex002nl0.jpg

Napisano

ognisty - dzieki, mysle, ze wiem o co chodzi. chyba ;D

ledyr - przydałoby się, ale tekstura ziemi była nadprogramowa ;/ w koncowym 'updejcie' model uszczuplony o teksturę

el_Pawcik - thx ;]

 

Końcowa wersja

 

rendervl2.jpg

viewportlw3.jpg

siatkateksturcopymu9.th.jpg

Napisano

powiedzmy :) szkoda ze tego AO nie dałeś , mogłeś lepszy render walnąć xD wiem ze nie o niego tu chodzi ale zawsze lepiej wszystko wyglada :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności