latarnik Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 Helou Postanowiłem się dołączyć :] Nie mam żadnego sprecyzowanego konceptu, tylko pare zdjęć z hasła 'abandoned gas station' z googli. Ogólnie rzecz biorąc bedzie chyba staro, teksańsko-pustynnie i rdzawo. Planuje miejscami porobić jakieś normale i speculary. Pierwszy model, tekstura 256x256 (jeszcze bez bajerów, tzw. łork in progres) joł
kurt_hectic Napisano 21 Październik 2006 Napisano 21 Październik 2006 jak na 256 to chyba spox textura.... ale na kancie widze chyba zle mapowanie :o
latarnik Napisano 1 Listopad 2006 Autor Napisano 1 Listopad 2006 Kurt - dzieki, mapowanie sprobuje jeszcze pozniej poprawic. no chyba, ze nie bedzie sie za bardzo rzucalo w oczy ;] mały update, jak dotąd ok. 970 tris joł
arcade Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 te deski wydają się za duże. Przez to cała skala budynku robi się mała :)
kurt_hectic Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 dokladnie. a idac dalej - masz tu rozwiazanie Twojego problemu > storz bipeda ,,,,albo pana boxowego o wysokosci 1,80 M > standartowa wysokosc czlowieka... potem przystawiaj go wszedzie...do dzwi, kolo okna ect. ja juz teraz widze, ze skala jest skopana, a jak przystawisz pana_skale do rozych elementow to bedzie wiedzial co jest za male, a co za duze , proste.
bartonfink Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 staraj sie zeby model wygladal ciekawie z kazdej strony - narazie tyl jest znacznie ubozszy w porownaniu do reszty
latarnik Napisano 14 Listopad 2006 Autor Napisano 14 Listopad 2006 dzieki za komentarze - rzeczywiscie, zmienszylem skale desek i wydaje mi sie ze teraz jest lepiej. barton - zapamietam na przyszlosc, teraz czuje sie i tak pokonany - szczegolnie przez rozmiar tekstur ;] nie chce juz dodawac za duzo obiektow, bo nie umialem odpowiednio wykorzystac miejsca na texturce no i maly updejt:
ledyr Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 bardzo przyjemnie to wyglada, tylko jakies cienie by sie przydały :)
latarnik Napisano 14 Listopad 2006 Autor Napisano 14 Listopad 2006 ledyr - dzieki ;] cienie dodalem razem z tym updejtem. przysiadlem troche i skonczylem. wiecej chyba sie tym bawic nie bede, bo na nadmiar czasu nie narzekam. chyba pierwszy wiekszy model, ktory udalo mi się w całości skończyć ;] Całość ma 918tris i 1x1024x1024 diffuse (podłoże nadprogramowe, bo się nie zmieściło ;]) viewport: siatka: tekstura: joł edit: cos sie spierdzielilo i nie moge dodac miniaturki ;/
Por@szek Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 Model schludnie przedstawiony, brak bledow w mapowaniu ( tylko na postawie renderow, bo widoku z unwarpa brak), sensowne oswietlenie. Duzo detalu mozna by dodac w postaci trawy, kamieni, puszek itp., nierownomiernie rozlozona textura( wielkosc drzwi w stosunku do o wiele wiekszej obdartej dykty na dachu( przestrzenie na texturze), bardzo "skaczace" proporcje ( dystrybutor wiekszy od drzwi?), bardzo nierownomierna jakosc textur (bardzo duzy noise na "bramie metalowej" czy bilboardu na dachu w porownaniu do deski czy drzwi).Monotonna kolorystyka, brak detalu na elementach textury (smietnik, sciany. Kierujesz sie w strone realizmu a brakuje zaciekow, brudu, jakiegos chaosu chociazby pod postacia zerwanych albo wyszczerbionych stopni na drabince. Problemy z optymalizacja modeli (kulka przy smietnikach ktorych nie widac (tj kulek, nie smietnikow), zbedne chamfery na podmurowce, szczeble mogly by byc na plane z alpha niz modelowane, i tak ledwo je widac) bardzo prosta geometria, brak fajerwerkow pod postacia odlupanego tynku, polamanych desek etc. Tyle ode mnie. Praca na sensownym poziomie, ale brak szczekospadu ;)
latarnik Napisano 17 Listopad 2006 Autor Napisano 17 Listopad 2006 Dzięki Por@szek. Co do widoku z unwarpa, to jakotakiego nie ma... Co do wszelkiego rodzaju trawy, puszek, itd. to jak najbardziej masz rację, ale nie wyszło mi z teksturami i nie mam już miejsca. Może dopracuję to poza bitwą i spróbuję jakoś inaczej rozwiązać parę spraw. Poszedłem jeszcze za twoimi radami i troche pobrudziłem całość. Nie wiem tylko czy nie przesadziłem. ;] Dodałem jeszcze gdzieniegdzie bumpmapy. Dzięki za krytykę, przyda się następnym razem. ;] I dorzucam mały update: joł
ognisty Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 ogólnie wporzo, ale czuje jakby dużą monotonność w tej bądź co bądź różnorodności (? chyba sam siebie nie rozumiem :D ) jedyne co mnie nie pasi 'fizycznie' to dystrybutory, wyrastaja przed drzwiami ni z gruchy ni z pietruchy... takie mam wrazenie
ledyr Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 wrzuc tu sunlighta jakiegos albo podmaluj te rexture piachu. nie wiem jak to sie nazywa bo ja poczatkujacy jestem, ale mam na mysli takei zaciemnienia
wizz Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Ledyr - to raczej AO można wypalić jakieś dla tej ziemi. latarnik - wykonać ! :D reszta mi sie bardzo podoba.
el_Pawcik Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 spox modelik :D PS. tez jestem z Gorzowa xD
latarnik Napisano 20 Listopad 2006 Autor Napisano 20 Listopad 2006 ognisty - dzieki, mysle, ze wiem o co chodzi. chyba ;D ledyr - przydałoby się, ale tekstura ziemi była nadprogramowa ;/ w koncowym 'updejcie' model uszczuplony o teksturę el_Pawcik - thx ;] Końcowa wersja
wizz Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 powiedzmy :) szkoda ze tego AO nie dałeś , mogłeś lepszy render walnąć xD wiem ze nie o niego tu chodzi ale zawsze lepiej wszystko wyglada :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się