Jump to content

Minibitwa nr 8 : Stacja benzynowa na pustkowiu


latarnik

Recommended Posts

Helou

 

Postanowiłem się dołączyć :] Nie mam żadnego sprecyzowanego konceptu, tylko pare zdjęć z hasła 'abandoned gas station' z googli. Ogólnie rzecz biorąc bedzie chyba staro, teksańsko-pustynnie i rdzawo. Planuje miejscami porobić jakieś normale i speculary.

 

Pierwszy model, tekstura 256x256 (jeszcze bez bajerów, tzw. łork in progres)

 

dystrybutorcm2.jpg

 

joł

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 17
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dokladnie. a idac dalej - masz tu rozwiazanie Twojego problemu > storz bipeda ,,,,albo pana boxowego o wysokosci 1,80 M > standartowa wysokosc czlowieka... potem przystawiaj go wszedzie...do dzwi, kolo okna ect. ja juz teraz widze, ze skala jest skopana, a jak przystawisz pana_skale do rozych elementow to bedzie wiedzial co jest za male, a co za duze , proste.

Link to comment
Share on other sites

dzieki za komentarze - rzeczywiscie, zmienszylem skale desek i wydaje mi sie ze teraz jest lepiej.

 

barton - zapamietam na przyszlosc, teraz czuje sie i tak pokonany - szczegolnie przez rozmiar tekstur ;] nie chce juz dodawac za duzo obiektow, bo nie umialem odpowiednio wykorzystac miejsca na texturce

 

no i maly updejt:

 

stacjair3.jpg

Link to comment
Share on other sites

ledyr - dzieki ;] cienie dodalem razem z tym updejtem.

 

przysiadlem troche i skonczylem. wiecej chyba sie tym bawic nie bede, bo na nadmiar czasu nie narzekam.

 

chyba pierwszy wiekszy model, ktory udalo mi się w całości skończyć ;]

 

Całość ma 918tris i 1x1024x1024 diffuse (podłoże nadprogramowe, bo się nie zmieściło ;])

 

benzynapt9.jpg

benzyna2zh7.jpg

benzyna3sp0.jpg

benzyna4tk9.jpg

 

viewport:

 

benzyna5wx1.th.jpgbenzyna6dj6.th.jpg

 

siatka:

 

benzyna7zc7.th.jpgbenzyna8in0.th.jpg

 

tekstura:

 

texturagr2.th.jpg

 

joł

 

edit: cos sie spierdzielilo i nie moge dodac miniaturki ;/

Link to comment
Share on other sites

Model schludnie przedstawiony, brak bledow w mapowaniu ( tylko na postawie renderow, bo widoku z unwarpa brak), sensowne oswietlenie.

Duzo detalu mozna by dodac w postaci trawy, kamieni, puszek itp., nierownomiernie rozlozona textura( wielkosc drzwi w stosunku do o wiele wiekszej obdartej dykty na dachu( przestrzenie na texturze), bardzo "skaczace" proporcje ( dystrybutor wiekszy od drzwi?), bardzo nierownomierna jakosc textur (bardzo duzy noise na "bramie metalowej" czy bilboardu na dachu w porownaniu do deski czy drzwi).Monotonna kolorystyka, brak detalu na elementach textury (smietnik, sciany. Kierujesz sie w strone realizmu a brakuje zaciekow, brudu, jakiegos chaosu chociazby pod postacia zerwanych albo wyszczerbionych stopni na drabince. Problemy z optymalizacja modeli (kulka przy smietnikach ktorych nie widac (tj kulek, nie smietnikow), zbedne chamfery na podmurowce, szczeble mogly by byc na plane z alpha niz modelowane, i tak ledwo je widac) bardzo prosta geometria, brak fajerwerkow pod postacia odlupanego tynku, polamanych desek etc.

Tyle ode mnie. Praca na sensownym poziomie, ale brak szczekospadu ;)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Por@szek. Co do widoku z unwarpa, to jakotakiego nie ma... Co do wszelkiego rodzaju trawy, puszek, itd. to jak najbardziej masz rację, ale nie wyszło mi z teksturami i nie mam już miejsca. Może dopracuję to poza bitwą i spróbuję jakoś inaczej rozwiązać parę spraw. Poszedłem jeszcze za twoimi radami i troche pobrudziłem całość. Nie wiem tylko czy nie przesadziłem. ;] Dodałem jeszcze gdzieniegdzie bumpmapy. Dzięki za krytykę, przyda się następnym razem. ;]

 

I dorzucam mały update:

 

bleeeeeyh0.jpg

ukuleleer9.jpg

 

joł

Link to comment
Share on other sites

ogólnie wporzo, ale czuje jakby dużą monotonność w tej bądź co bądź różnorodności (? chyba sam siebie nie rozumiem :D )

 

jedyne co mnie nie pasi 'fizycznie' to dystrybutory, wyrastaja przed drzwiami ni z gruchy ni z pietruchy... takie mam wrazenie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy