Napisano 20 Październik 200618 l Helou Postanowiłem się dołączyć :] Nie mam żadnego sprecyzowanego konceptu, tylko pare zdjęć z hasła 'abandoned gas station' z googli. Ogólnie rzecz biorąc bedzie chyba staro, teksańsko-pustynnie i rdzawo. Planuje miejscami porobić jakieś normale i speculary. Pierwszy model, tekstura 256x256 (jeszcze bez bajerów, tzw. łork in progres) joł
Napisano 21 Październik 200618 l jak na 256 to chyba spox textura.... ale na kancie widze chyba zle mapowanie :o
Napisano 1 Listopad 200618 l Autor Kurt - dzieki, mapowanie sprobuje jeszcze pozniej poprawic. no chyba, ze nie bedzie sie za bardzo rzucalo w oczy ;] mały update, jak dotąd ok. 970 tris joł
Napisano 2 Listopad 200618 l te deski wydają się za duże. Przez to cała skala budynku robi się mała :)
Napisano 2 Listopad 200618 l dokladnie. a idac dalej - masz tu rozwiazanie Twojego problemu > storz bipeda ,,,,albo pana boxowego o wysokosci 1,80 M > standartowa wysokosc czlowieka... potem przystawiaj go wszedzie...do dzwi, kolo okna ect. ja juz teraz widze, ze skala jest skopana, a jak przystawisz pana_skale do rozych elementow to bedzie wiedzial co jest za male, a co za duze , proste.
Napisano 4 Listopad 200618 l staraj sie zeby model wygladal ciekawie z kazdej strony - narazie tyl jest znacznie ubozszy w porownaniu do reszty
Napisano 14 Listopad 200618 l Autor dzieki za komentarze - rzeczywiscie, zmienszylem skale desek i wydaje mi sie ze teraz jest lepiej. barton - zapamietam na przyszlosc, teraz czuje sie i tak pokonany - szczegolnie przez rozmiar tekstur ;] nie chce juz dodawac za duzo obiektow, bo nie umialem odpowiednio wykorzystac miejsca na texturce no i maly updejt:
Napisano 14 Listopad 200618 l Autor ledyr - dzieki ;] cienie dodalem razem z tym updejtem. przysiadlem troche i skonczylem. wiecej chyba sie tym bawic nie bede, bo na nadmiar czasu nie narzekam. chyba pierwszy wiekszy model, ktory udalo mi się w całości skończyć ;] Całość ma 918tris i 1x1024x1024 diffuse (podłoże nadprogramowe, bo się nie zmieściło ;]) viewport: siatka: tekstura: joł edit: cos sie spierdzielilo i nie moge dodac miniaturki ;/
Napisano 14 Listopad 200618 l Model schludnie przedstawiony, brak bledow w mapowaniu ( tylko na postawie renderow, bo widoku z unwarpa brak), sensowne oswietlenie. Duzo detalu mozna by dodac w postaci trawy, kamieni, puszek itp., nierownomiernie rozlozona textura( wielkosc drzwi w stosunku do o wiele wiekszej obdartej dykty na dachu( przestrzenie na texturze), bardzo "skaczace" proporcje ( dystrybutor wiekszy od drzwi?), bardzo nierownomierna jakosc textur (bardzo duzy noise na "bramie metalowej" czy bilboardu na dachu w porownaniu do deski czy drzwi).Monotonna kolorystyka, brak detalu na elementach textury (smietnik, sciany. Kierujesz sie w strone realizmu a brakuje zaciekow, brudu, jakiegos chaosu chociazby pod postacia zerwanych albo wyszczerbionych stopni na drabince. Problemy z optymalizacja modeli (kulka przy smietnikach ktorych nie widac (tj kulek, nie smietnikow), zbedne chamfery na podmurowce, szczeble mogly by byc na plane z alpha niz modelowane, i tak ledwo je widac) bardzo prosta geometria, brak fajerwerkow pod postacia odlupanego tynku, polamanych desek etc. Tyle ode mnie. Praca na sensownym poziomie, ale brak szczekospadu ;)
Napisano 17 Listopad 200618 l Autor Dzięki Por@szek. Co do widoku z unwarpa, to jakotakiego nie ma... Co do wszelkiego rodzaju trawy, puszek, itd. to jak najbardziej masz rację, ale nie wyszło mi z teksturami i nie mam już miejsca. Może dopracuję to poza bitwą i spróbuję jakoś inaczej rozwiązać parę spraw. Poszedłem jeszcze za twoimi radami i troche pobrudziłem całość. Nie wiem tylko czy nie przesadziłem. ;] Dodałem jeszcze gdzieniegdzie bumpmapy. Dzięki za krytykę, przyda się następnym razem. ;] I dorzucam mały update: joł
Napisano 18 Listopad 200618 l ogólnie wporzo, ale czuje jakby dużą monotonność w tej bądź co bądź różnorodności (? chyba sam siebie nie rozumiem :D ) jedyne co mnie nie pasi 'fizycznie' to dystrybutory, wyrastaja przed drzwiami ni z gruchy ni z pietruchy... takie mam wrazenie
Napisano 18 Listopad 200618 l wrzuc tu sunlighta jakiegos albo podmaluj te rexture piachu. nie wiem jak to sie nazywa bo ja poczatkujacy jestem, ale mam na mysli takei zaciemnienia
Napisano 19 Listopad 200618 l Ledyr - to raczej AO można wypalić jakieś dla tej ziemi. latarnik - wykonać ! :D reszta mi sie bardzo podoba.
Napisano 20 Listopad 200618 l Autor ognisty - dzieki, mysle, ze wiem o co chodzi. chyba ;D ledyr - przydałoby się, ale tekstura ziemi była nadprogramowa ;/ w koncowym 'updejcie' model uszczuplony o teksturę el_Pawcik - thx ;] Końcowa wersja
Napisano 20 Listopad 200618 l powiedzmy :) szkoda ze tego AO nie dałeś , mogłeś lepszy render walnąć xD wiem ze nie o niego tu chodzi ale zawsze lepiej wszystko wyglada :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto