Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mały gabinet z małą biblioteką w małym hallu wejściowym. Jest to część większego projektu pewnego luksusowego mieszkania.

Tak na prawdę to wizualizacja szafy z biurkiem.

 

Zimowe klimaty z tak ulubionym przez Was ciepłym ciemnym brązem doprawionym noisem ;)

.

.

.

render102ll2.jpg

.

.

.

render202ry2.jpg

.

.

.

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

powiem tak: ;)

albo zaczałem oglądać więcej wizek i działać w temacie wizek, co spowodowało jakieś wyostrzenie wymagań, albo Twoje renderki się pogorszyły ;)

w sumie i tak są fajne, ale .. :D

 

konkretniej:

-noise jakoś tak średnio daje klimat - zamazuje trochę konkret miejscami

-siedzenia rozjechane, i w dolnej wizce cień jakoś się schodzi z kratką i krzeszło wydaje się odjechane do góry

-ksiazki wyszły fajowo - bardzo naturalnie pomieszane

Napisano

Sans, w jaki sposob uzyskujesz taki grain - ziarno ?

czy jesto to wynik niskiej ilosci subdivs swiatla, czy moze QMC sampler jest na dosc wysokim poziomie?

 

(edit: juz chyba Cie o to pytalem, ale nie uzyskalem odpowiedzi: / )

Napisano

ciekawy ten regał. trzymam kciuki za wykonawców...

 

co do renderów to czepiacie się, są równie dobre jak poprzednie

 

czekanie godzinami na jeden obrazek nie zawsze ma sens...

 

choć z noisowatą manierą rzeczywiście troche przesadza ;)

Napisano

Klimat jest jak w każdym twoim renderku :)

starasz się strasznie ukryć słaby shading tym noise, nie powiem że noise mi się nie podoba no ale bez przesady, nie widać niektórych miejsc, no ale co zrobić jak czas goni

Napisano

nie widze listwy podłogowej i to tak dziwnie wygląda... pokaz czysty render bez manipulacji... ogólnei bardzo ładny render ale krzesło lata.. i jakoś tak... fajnie

 

w twoim stylu sans :)

Napisano

Zawsze bardzo lubilem Twoje rendery, ale juz przeginasz moim zdaniem, wiecej tu nie widac niz widac. Nastepny render to bedzie pewnie sam noise z photoshopa. Tak czy siak jest to fajne, ale znacznie wiecej mozna sie po tobie spodziewac niz to co tu pokazales. Mam na mysli oczywiscie render, nie projekt. Co do projektu wiec, zeby nie robic OT, bo to dzial architektura: projekt fajny. Oswietlenia nie za malo? nie bedzie ciemno?

Napisano

nois w takiej ilości jak najbardziej super, dzieki niemu obrazek jest bardziej mięsist i malarski. Dla mnie bomba

 

btw: nie dajcie sobie wciskać kitu ze to przez krótki czas pracy, czy ukrycie niskiego samplowania, bzdura :) . nie u człowieka który na render kibla czekał 3 tygodnie zeby osiągnąć odpowiednią jakość. dodatkowo jakość modeli jest zbyt dobra by "skopać" na koniec obrazek noisem i kiepskimi ustawieniami. TAK MIAłO BYC! takie czasy, teraz w modzie nie żylety tylko niedopowiedziane klimatyczne obrazki :D

Napisano

Nigdy nie znałem vraya. Fakt że kiedyś renderowałem jedno ujęcie 3 tygodnie świadczy o tym dobitnie :)

 

Akurat ta scena i cała reszta tego projektu jest bardzo trudna do wyrenderowania. Podłoga jest bardzo ciemna tak jak meble i część ścian. światło nie ma się od czego odbijać. Zależało mi na jak najwierniejszym odwzorowaniu warunków atmosferycznych jakie panują w tych wnętrzach i jak najwierniejszym odtworzeniu materiałów pod względem kolorystycznym. Spędziłem wiele dni na dobraniu takich ustawień by światła nie wypalały jasnych i nie przebarwiały ciemnych materiałów. Efekt jest daleki od rzeczywistości, ale lepszego nie udało i się uzyskać. Kiedyś jak będę miał czas to może wrzucę model z teksturami do wątku "contestcośtamlighting" :)

 

czysty render bez retuszu

 

render10bc2.th.jpg

Napisano

Witaj Sans. Wnetrze mile. Fajnie rownowaza sie tonacje brazowe z jasnymi. Co do renderkow to mam wrazenie, ze sciana po prawej stronie pierwszego rendera lata i to samo dzieje sie z krzeslem na drugim. Pozdrawiam:)

Napisano

jasiek311 - światła mają subdiv 8-20; materiały też 8-20; render preset w załączniku; rendertime dla powyższych ujęć 4-5 godzin; recepta na kontrolowany grain - photoshop > filter > noise > add noise > 2-3%

 

Pinero - 4 miesiące to dużo? Ten projekt ciągnie się już rok i potrwa jeszcze ze dwa miesiące. Większość elementów wyposażenia jest projektowana więc tempo jest i tak ekspresowe :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności