SansSerif Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Mały gabinet z małą biblioteką w małym hallu wejściowym. Jest to część większego projektu pewnego luksusowego mieszkania. Tak na prawdę to wizualizacja szafy z biurkiem. Zimowe klimaty z tak ulubionym przez Was ciepłym ciemnym brązem doprawionym noisem ;) . . . . . . . . .
polka dot Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 świetne. ale rozjeżdzają ci się już te siedziska. gdzie stara dobra carlotta? ;) i tak najładniejsza jest prawa połowa pierwszego obrazka :D
Marcin Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 super, ale wersja z carlottą byla imho lepsza ;) edit, chociaż ta taka poważniejsza :) fuk, obie wersje byly fajne.
Maceo Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 powiem tak: ;) albo zaczałem oglądać więcej wizek i działać w temacie wizek, co spowodowało jakieś wyostrzenie wymagań, albo Twoje renderki się pogorszyły ;) w sumie i tak są fajne, ale .. :D konkretniej: -noise jakoś tak średnio daje klimat - zamazuje trochę konkret miejscami -siedzenia rozjechane, i w dolnej wizce cień jakoś się schodzi z kratką i krzeszło wydaje się odjechane do góry -ksiazki wyszły fajowo - bardzo naturalnie pomieszane
jasiek311 Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Sans, w jaki sposob uzyskujesz taki grain - ziarno ? czy jesto to wynik niskiej ilosci subdivs swiatla, czy moze QMC sampler jest na dosc wysokim poziomie? (edit: juz chyba Cie o to pytalem, ale nie uzyskalem odpowiedzi: / )
hcpiter Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 klimat bardzo fajny szczegolnie 1 render, wogole fajnie wyszła zasłona cio do ziarenka to moze to PS ?:]
Gość ma+ Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 ciekawy ten regał. trzymam kciuki za wykonawców... co do renderów to czepiacie się, są równie dobre jak poprzednie czekanie godzinami na jeden obrazek nie zawsze ma sens... choć z noisowatą manierą rzeczywiście troche przesadza ;)
Georgas Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Klimat jest jak w każdym twoim renderku :) starasz się strasznie ukryć słaby shading tym noise, nie powiem że noise mi się nie podoba no ale bez przesady, nie widać niektórych miejsc, no ale co zrobić jak czas goni
maczuga Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 krzesło w centrum kadru na drugim renderze lata. Szum mi nie przypadł do gustu, może jakby był mniej widoczny to by było lepiej.
merv_ Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 nie widze listwy podłogowej i to tak dziwnie wygląda... pokaz czysty render bez manipulacji... ogólnei bardzo ładny render ale krzesło lata.. i jakoś tak... fajnie w twoim stylu sans :)
Chalek Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Zawsze bardzo lubilem Twoje rendery, ale juz przeginasz moim zdaniem, wiecej tu nie widac niz widac. Nastepny render to bedzie pewnie sam noise z photoshopa. Tak czy siak jest to fajne, ale znacznie wiecej mozna sie po tobie spodziewac niz to co tu pokazales. Mam na mysli oczywiscie render, nie projekt. Co do projektu wiec, zeby nie robic OT, bo to dzial architektura: projekt fajny. Oswietlenia nie za malo? nie bedzie ciemno?
buczer Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 nois w takiej ilości jak najbardziej super, dzieki niemu obrazek jest bardziej mięsist i malarski. Dla mnie bomba btw: nie dajcie sobie wciskać kitu ze to przez krótki czas pracy, czy ukrycie niskiego samplowania, bzdura :) . nie u człowieka który na render kibla czekał 3 tygodnie zeby osiągnąć odpowiednią jakość. dodatkowo jakość modeli jest zbyt dobra by "skopać" na koniec obrazek noisem i kiepskimi ustawieniami. TAK MIAłO BYC! takie czasy, teraz w modzie nie żylety tylko niedopowiedziane klimatyczne obrazki :D
SansSerif Napisano 25 Październik 2006 Autor Napisano 25 Październik 2006 Nigdy nie znałem vraya. Fakt że kiedyś renderowałem jedno ujęcie 3 tygodnie świadczy o tym dobitnie :) Akurat ta scena i cała reszta tego projektu jest bardzo trudna do wyrenderowania. Podłoga jest bardzo ciemna tak jak meble i część ścian. światło nie ma się od czego odbijać. Zależało mi na jak najwierniejszym odwzorowaniu warunków atmosferycznych jakie panują w tych wnętrzach i jak najwierniejszym odtworzeniu materiałów pod względem kolorystycznym. Spędziłem wiele dni na dobraniu takich ustawień by światła nie wypalały jasnych i nie przebarwiały ciemnych materiałów. Efekt jest daleki od rzeczywistości, ale lepszego nie udało i się uzyskać. Kiedyś jak będę miał czas to może wrzucę model z teksturami do wątku "contestcośtamlighting" :) czysty render bez retuszu
Zbychowaty Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Witaj Sans. Wnetrze mile. Fajnie rownowaza sie tonacje brazowe z jasnymi. Co do renderkow to mam wrazenie, ze sciana po prawej stronie pierwszego rendera lata i to samo dzieje sie z krzeslem na drugim. Pozdrawiam:)
Marcin Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 ha ! wiedziałem że z tą lampką jest coś nie tak :D
jasiek311 Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 a ja znow nie dowiedzialem sie, w jaki sposob uzyskac taki noise :D no moze kiedys sie dowiem, cierpliwosci musze nabrac :P pozdro Sans ;]
SansSerif Napisano 26 Październik 2006 Autor Napisano 26 Październik 2006 jasiek311 - światła mają subdiv 8-20; materiały też 8-20; render preset w załączniku; rendertime dla powyższych ujęć 4-5 godzin; recepta na kontrolowany grain - photoshop > filter > noise > add noise > 2-3% Pinero - 4 miesiące to dużo? Ten projekt ciągnie się już rok i potrwa jeszcze ze dwa miesiące. Większość elementów wyposażenia jest projektowana więc tempo jest i tak ekspresowe :)
Hindus Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 masakra Sans - z tym noisem wygląda to miażdząco. Fajny modelik krzesła. Dawaj dalej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się