peterr Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 Witam, drugi WIP tutaj, tym razem sceneria kanałów ,czyli inaczej mówiąc w tej scenie występują : brud,śmieci,mech,porosty,butelki,czyjaś ręka,szczur:) narazie postaram się wszystko wymodelować.... na ewentualne pytanie odpowiem w miare szybko ,niby mam sie uczyć bo matura w tym roku ,ale na 3ds znajdzie sie czas:] pozdrawiam
ZiBi_PL Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 fajne jest to cos(mech-porosty?) na tej drabince ;]
Gen.Baton Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 Cos nie zaduza ta reka na podlodze:P
piotrek Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 Poczekamy, zobaczymy. W każdym razie, ciężki bój z teksturmi cię czeka... ;)
peterr Napisano 30 Październik 2006 Autor Napisano 30 Październik 2006 to coś mech-porosty [na biologii sie znam jak na fizyce:P] ,box ,extrudy,ms'y,nosiy,ripple,wave,optimize...:) 40k poly hehe Ręke troche zmieniłem ,niech sobie pływa :) jeszcze jakieś skrawki gazet itd do wymodelowania...a potem pomyśle co jeszcze i zrobie oświetlenie.. a no i ta trawa[czy raczej badyle..] koło wody to jest vray fur,wode troche musze poprawić ,rozwalić troche ten kanał i bedzie ok:P To co wisi [to nowe] to plane + ms,noise + blend mapa..bedzie lepsza ale narazie jest jaka jest:)
Eden-3d Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 przez ten otwor nad drabiną czlowiek napewno sie nie zmiesci ,sądząc po wielkosci dloni ,cos jest nie tak ,z glowy to robisz czy masz jakies referki?
peterr Napisano 30 Październik 2006 Autor Napisano 30 Październik 2006 masz racje ,dzięki..a refki to mam ,ale tylko ogólne tzn jak wygląda kanał ,szczur,glony na ścianach:) a wygląd sceny to z głowy..
Fargate Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 no to z doswiadczenia wiem ze lepiej jest sobie cala scenke chociaz naszkicowac luzno olowkiem, bo jak nie bedziesz sie trzymal tego co masz na referce (szkic) to zaczniesz zmieniac to tamto i mozesz zgobic klimat pracy. co do samej scenki to narazie nie powala, dopiesc modele i dopier bierz sie za teksturowanie. narazie tyle odemnie pozdro i czekam na rozwoj pracki :)
ZiBi_PL Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 jak masz problem z proporcjami to postawi sobie bipeda jakiegos :) to ulatwia sprawe
satanicus1991 Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 omg! te rączki to naprawdę są subtelne ;) trochę więcej trawy wystającej z wody by się przydało no i trochę bardziej ją obciążyć, tj. żeby była bardziej ponachylana... czekamy dalej! argh nie mogę pisać brzydko bo mi firefox poprawia pisownie :/
piksar Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 cięzko tu o optymizm proporcje, koncept (to już było), popatrz na kanały z Half Life, albo z filmu Twierdza (the Rock), i kaft, tekstury to 98% sukcesu w takich scenach. powodzenia
peterr Napisano 1 Listopad 2006 Autor Napisano 1 Listopad 2006 woda na chwile obecną ,potem dopracuje ,narazie ma być ,zobaczy sie jak to z resztą elementów będzie współgrać [jest chyba za bardzo pofalowana i przeźroczysta ..jak na kanał] ;
ZiBi_PL Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 Ja tam poczekam na renderek z cala scenka - woda jak to woda :) pokaze swoje oblicze dopiero kiedy znajdzie sie w jakims otoczeniu :)
peterr Napisano 3 Listopad 2006 Autor Napisano 3 Listopad 2006 ok tutaj testowe rednerki ,troche mi sie podoba ,troche nie ,mniej więcej wiem co musze poprawić ..kanał robie od nowa [tzn ściany ,bo sie "zepsuły"] po materiałach volume vog ,złoty pierścionek na łape ,szczur i może niespodzianka:P
satanicus1991 Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 zdecydowanie za mocny bump, widać to szczególnie na suficie. niezbyt fajne mapowanie na ścianach. daj modyfikator UVM Mapping, sposobem cylinder, zaznacz ticka przy cap. powinno być lepiej. woda całkiem spoko, ale oświelenie jest strasznie rarzące
ZiBi_PL Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 no texturki to ci sie rozjezdzaja - ale zapewno sam to zauwazyles i poprawisz w swoim czasie ;) -Swiatlo -faktycznie za mocne -Woda -dla mnie to powinna miec kolor zielonkawy (jakis noise) przez glony i inne syfy (albo zrob podloze takie aby ja barwilo :) - Wywal ta reke - wyglada koszmarnie - psuje klimat ;/ chyba ze to ma byc rekawiczka , to lepiej zrob taka jakas oklapnieta plaska to lezy gdzies po boku - Papierek - no sam wiesz ze do po prawy jego material jak i sam papierek ( zmniejsza go i zrob badziej mokry - Na filmach w kanalach maja porobione takie swiatelka na suficie - moze warto pomyslec czy nie fajniej by to z nimi wygladalo No rozpisalem sie ale moze cos ci to pomoze ;)
peterr Napisano 29 Listopad 2006 Autor Napisano 29 Listopad 2006 spory update w sumie..miałem zajęte 2 tygodnie olimpiadą info [raczej sie nie dostane:D] i maturkami próbnymi:( no ale koniec biadolenia ,trzeba sie wziąść do roboty^ pozdrawiam
tadzio Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 Troche nic na tym renderze nie widac... Szczury!!! Musza byc szcury!!!
peterr Napisano 30 Listopad 2006 Autor Napisano 30 Listopad 2006 Troche doświetlone ,troszke jeszcze do poprawy [albo i wiecej jak ktoś pomoże:P] szczury chciałem zrobić po zrobieniu całego środowiska:)
satanicus1991 Napisano 30 Listopad 2006 Napisano 30 Listopad 2006 Moim zdaniem zdecydowanie za dużo tych mchów i porostów tutaj. Woda jest praktycznie niewidoczna. Ogólnie za ciemno trochę...
oczek Napisano 30 Listopad 2006 Napisano 30 Listopad 2006 Zgadzam sie z przedmowcami a od siebie dorzucilbym jeszcze to, ze masz za mocny kontrast, momentami jest ciemno, za chwile ostro jasno(az za, np przy drabince po prawej), duzo rzeczy, nie wiadomo na czym skupic uwage..Ta reka wyglada na za duzą,przy najmniej dla mnie osobiście.Strasznie agresywny bump, albo disp, woda fakt, zlewa sie z tlem, wprowadz jakis wiekszy gradient kolorow, zroznicuj troszke, to bedzie okej. I moga byc szczury:P Powodzonka, bede 3mal kciuki!
peterr Napisano 2 Grudzień 2006 Autor Napisano 2 Grudzień 2006 Ok ,robie tego szczura:) chciałem zrobić ok 1kk poly w zbrushu ,zrobić normal mape i dać do ok 20-50k poli..ale nie moge zrobić reconstruct subdiv.:/ narazie ma 220k poli.. pozdro
satanicus1991 Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 Tylne łapki i buźka do liftingu. Ale ma wielką dupe! ;) [EDIT] pozdro i dzięki za opinie oczek i szatan:) plx nie nazywaj mnie w ten sposób... Xd
oczek Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 satanicus bo przed chwilą zjadł człowieka, a ręki już nie dał rady:P :) A co do pracki, to zgadzam się z przedmówcą, jakiś taki szczęśliwy bardzo ten szczuras:) Ja bym go delikatniejszego w te poly zrobil, znaczy się mniej szczegółowego i wcisnął bym na niego ładne teksturki i wpasowała gdzieś w głębszy plan razem z kolegami:)
peterr Napisano 2 Grudzień 2006 Autor Napisano 2 Grudzień 2006 dzisiaj troche zmieniłem koncepcje tego szczura ,tak właśnie jak mówisz..ma 2k poly[połowa szczura] no i teraz pozostaje ładne rozmieszczenie siateczki i uvw i pomalować:) no ale czasu niewiele:/ pozdro i dzięki za opinie oczek i szatan:) ps. tyłek mu zmniejszyłem :P
peterr Napisano 16 Grudzień 2006 Autor Napisano 16 Grudzień 2006 Nie miałem dużo czasu ostatnio..więc dopiero teraz update... Tą ręke sobie chyba jednak daruje...walne gazete obok ,jakieś skrawki i koniec.. Jest jakiś "szczur" no i wode troche zmieniłem.. wersja z "tynkiem/betonem" i normalna ... Pozdrawiam i dzieki za dotychczasową pomoc:)
Yaro16 Napisano 16 Grudzień 2006 Napisano 16 Grudzień 2006 hmm.Praca fajna tylko ma troche ma malo detali.Niektóre detale prawie niewidac.Jest troche nieczytelne w moim odczuciu.Daj renderki lepszej jakości .
peterr Napisano 17 Grudzień 2006 Autor Napisano 17 Grudzień 2006 No to jest prosze bardzo ,1.2k ...prosze o krytyke:P uvw lewej strony musze wyprostować :) pozdrawiam
naeq Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 no dosłownie kanał :) nic nie widać, ludzkie oko nawet nie może wychwycić co gdzie jest, wątpię czy ktoś się połapie nie oglądając wcześniejszych prac albo nazwy...
chudy Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 dlaczego ten kanał ma takie dziwne kolory na ścianach??
peterr Napisano 17 Grudzień 2006 Autor Napisano 17 Grudzień 2006 jakie? zielony ,żółto-zielony ,brązowy ,obcienie białego ,szarego koloru ? doprecyzuj prosze:P
chveti Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 Za duże bumpy , brak gi? , oświetlenie niespecjalne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się