Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

drugi WIP tutaj, tym razem sceneria kanałów ,czyli inaczej mówiąc w tej scenie występują : brud,śmieci,mech,porosty,butelki,czyjaś ręka,szczur:)

narazie postaram się wszystko wymodelować....

na ewentualne pytanie odpowiem w miare szybko ,niby mam sie uczyć bo matura w tym roku ,ale na 3ds znajdzie sie czas:]

th_56137_sewers_122_382lo.jpg

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to coś mech-porosty [na biologii sie znam jak na fizyce:P] ,box ,extrudy,ms'y,nosiy,ripple,wave,optimize...:) 40k poly hehe

Ręke troche zmieniłem ,niech sobie pływa :) jeszcze jakieś skrawki gazet itd do wymodelowania...a potem pomyśle co jeszcze i zrobie oświetlenie..

a no i ta trawa[czy raczej badyle..] koło wody to jest vray fur,wode troche musze poprawić ,rozwalić troche ten kanał i bedzie ok:P

To co wisi [to nowe] to plane + ms,noise + blend mapa..bedzie lepsza ale narazie jest jaka jest:)

th_27774_sew1_122_443lo.jpg

Napisano

no to z doswiadczenia wiem ze lepiej jest sobie cala scenke chociaz naszkicowac luzno olowkiem, bo jak nie bedziesz sie trzymal tego co masz na referce (szkic) to zaczniesz zmieniac to tamto i mozesz zgobic klimat pracy.

 

co do samej scenki to narazie nie powala, dopiesc modele i dopier bierz sie za teksturowanie.

 

narazie tyle odemnie pozdro i czekam na rozwoj pracki :)

Napisano

omg! te rączki to naprawdę są subtelne ;) trochę więcej trawy wystającej z wody by się przydało no i trochę bardziej ją obciążyć, tj. żeby była bardziej ponachylana... czekamy dalej!

argh nie mogę pisać brzydko bo mi firefox poprawia pisownie :/

Napisano

cięzko tu o optymizm

proporcje, koncept (to już było), popatrz na kanały z Half Life, albo z filmu Twierdza (the Rock), i kaft, tekstury to 98% sukcesu w takich scenach.

powodzenia

Napisano

woda na chwile obecną ,potem dopracuje ,narazie ma być ,zobaczy sie jak to z resztą elementów będzie współgrać [jest chyba za bardzo pofalowana i przeźroczysta ..jak na kanał] ;

Napisano

ok tutaj testowe rednerki ,troche mi sie podoba ,troche nie ,mniej więcej wiem co musze poprawić ..kanał robie od nowa [tzn ściany ,bo sie "zepsuły"]

po materiałach volume vog ,złoty pierścionek na łape ,szczur i może niespodzianka:P

th_77997_sew2_122_510lo.jpg

th_78003_sew3_122_392lo.jpg

Napisano

zdecydowanie za mocny bump, widać to szczególnie na suficie. niezbyt fajne mapowanie na ścianach. daj modyfikator UVM Mapping, sposobem cylinder, zaznacz ticka przy cap. powinno być lepiej. woda całkiem spoko, ale oświelenie jest strasznie rarzące

Napisano

no texturki to ci sie rozjezdzaja - ale zapewno sam to zauwazyles i poprawisz w swoim czasie ;)

-Swiatlo -faktycznie za mocne

-Woda -dla mnie to powinna miec kolor zielonkawy (jakis noise) przez glony i inne syfy (albo zrob podloze takie aby ja barwilo :)

- Wywal ta reke - wyglada koszmarnie - psuje klimat ;/ chyba ze to ma byc rekawiczka , to lepiej zrob taka jakas oklapnieta plaska to lezy gdzies po boku

- Papierek - no sam wiesz ze do po prawy jego material jak i sam papierek ( zmniejsza go i zrob badziej mokry

- Na filmach w kanalach maja porobione takie swiatelka na suficie - moze warto pomyslec czy nie fajniej by to z nimi wygladalo

 

No rozpisalem sie ale moze cos ci to pomoze ;)

Napisano

th_38867_u2_copy_122_450lo.jpg

spory update w sumie..miałem zajęte 2 tygodnie olimpiadą info [raczej sie nie dostane:D] i maturkami próbnymi:( no ale koniec biadolenia ,trzeba sie wziąść do roboty^

pozdrawiam

Napisano

Troche doświetlone ,troszke jeszcze do poprawy [albo i wiecej jak ktoś pomoże:P]

szczury chciałem zrobić po zrobieniu całego środowiska:)

th_80697_u2_copy_122_371lo.jpg

Napisano

Zgadzam sie z przedmowcami a od siebie dorzucilbym jeszcze to, ze masz za mocny kontrast, momentami jest ciemno, za chwile ostro jasno(az za, np przy drabince po prawej), duzo rzeczy, nie wiadomo na czym skupic uwage..Ta reka wyglada na za duzą,przy najmniej dla mnie osobiście.Strasznie agresywny bump, albo disp, woda fakt, zlewa sie z tlem, wprowadz jakis wiekszy gradient kolorow, zroznicuj troszke, to bedzie okej. I moga byc szczury:P Powodzonka, bede 3mal kciuki!

Napisano

Ok ,robie tego szczura:)

chciałem zrobić ok 1kk poly w zbrushu ,zrobić normal mape i dać do ok 20-50k poli..ale nie moge zrobić reconstruct subdiv.:/

narazie ma 220k poli..

th_53854_rat1_122_556lo.JPGth_53859_rat2_122_441lo.JPGth_53864_rat3_122_489lo.JPG

 

pozdro

Napisano

satanicus bo przed chwilą zjadł człowieka, a ręki już nie dał rady:P :)

A co do pracki, to zgadzam się z przedmówcą, jakiś taki szczęśliwy bardzo ten szczuras:) Ja bym go delikatniejszego w te poly zrobil, znaczy się mniej szczegółowego i wcisnął bym na niego ładne teksturki i wpasowała gdzieś w głębszy plan razem z kolegami:)

Napisano

dzisiaj troche zmieniłem koncepcje tego szczura ,tak właśnie jak mówisz..ma 2k poly[połowa szczura] no i teraz pozostaje ładne rozmieszczenie siateczki i uvw i pomalować:)

no ale czasu niewiele:/

pozdro i dzięki za opinie oczek i szatan:)

ps. tyłek mu zmniejszyłem :P

Napisano

Nie miałem dużo czasu ostatnio..więc dopiero teraz update...

Tą ręke sobie chyba jednak daruje...walne gazete obok ,jakieś skrawki i koniec..

Jest jakiś "szczur" no i wode troche zmieniłem..

wersja z "tynkiem/betonem"

th_90575_sew3_122_396lo.jpg

i normalna ...

th_91429_sew2_122_348lo.jpg

Pozdrawiam i dzieki za dotychczasową pomoc:)

Napisano

hmm.Praca fajna tylko ma troche ma malo detali.Niektóre detale prawie niewidac.Jest troche nieczytelne w moim odczuciu.Daj renderki lepszej jakości

.

Napisano

no dosłownie kanał :) nic nie widać, ludzkie oko nawet nie może wychwycić co gdzie jest, wątpię czy ktoś się połapie nie oglądając wcześniejszych prac albo nazwy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności