peterr Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 Witam, drugi WIP tutaj, tym razem sceneria kanałów ,czyli inaczej mówiąc w tej scenie występują : brud,śmieci,mech,porosty,butelki,czyjaś ręka,szczur:) narazie postaram się wszystko wymodelować.... na ewentualne pytanie odpowiem w miare szybko ,niby mam sie uczyć bo matura w tym roku ,ale na 3ds znajdzie sie czas:] pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiBi_PL Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 fajne jest to cos(mech-porosty?) na tej drabince ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gen.Baton Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 Cos nie zaduza ta reka na podlodze:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 Poczekamy, zobaczymy. W każdym razie, ciężki bój z teksturmi cię czeka... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterr Posted October 30, 2006 Author Share Posted October 30, 2006 to coś mech-porosty [na biologii sie znam jak na fizyce:P] ,box ,extrudy,ms'y,nosiy,ripple,wave,optimize...:) 40k poly hehe Ręke troche zmieniłem ,niech sobie pływa :) jeszcze jakieś skrawki gazet itd do wymodelowania...a potem pomyśle co jeszcze i zrobie oświetlenie.. a no i ta trawa[czy raczej badyle..] koło wody to jest vray fur,wode troche musze poprawić ,rozwalić troche ten kanał i bedzie ok:P To co wisi [to nowe] to plane + ms,noise + blend mapa..bedzie lepsza ale narazie jest jaka jest:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eden-3d Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 przez ten otwor nad drabiną czlowiek napewno sie nie zmiesci ,sądząc po wielkosci dloni ,cos jest nie tak ,z glowy to robisz czy masz jakies referki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterr Posted October 30, 2006 Author Share Posted October 30, 2006 masz racje ,dzięki..a refki to mam ,ale tylko ogólne tzn jak wygląda kanał ,szczur,glony na ścianach:) a wygląd sceny to z głowy.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fargate Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 no to z doswiadczenia wiem ze lepiej jest sobie cala scenke chociaz naszkicowac luzno olowkiem, bo jak nie bedziesz sie trzymal tego co masz na referce (szkic) to zaczniesz zmieniac to tamto i mozesz zgobic klimat pracy. co do samej scenki to narazie nie powala, dopiesc modele i dopier bierz sie za teksturowanie. narazie tyle odemnie pozdro i czekam na rozwoj pracki :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiBi_PL Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 jak masz problem z proporcjami to postawi sobie bipeda jakiegos :) to ulatwia sprawe Link to comment Share on other sites More sharing options...
satanicus1991 Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 omg! te rączki to naprawdę są subtelne ;) trochę więcej trawy wystającej z wody by się przydało no i trochę bardziej ją obciążyć, tj. żeby była bardziej ponachylana... czekamy dalej! argh nie mogę pisać brzydko bo mi firefox poprawia pisownie :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
piksar Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 cięzko tu o optymizm proporcje, koncept (to już było), popatrz na kanały z Half Life, albo z filmu Twierdza (the Rock), i kaft, tekstury to 98% sukcesu w takich scenach. powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterr Posted November 1, 2006 Author Share Posted November 1, 2006 woda na chwile obecną ,potem dopracuje ,narazie ma być ,zobaczy sie jak to z resztą elementów będzie współgrać [jest chyba za bardzo pofalowana i przeźroczysta ..jak na kanał] ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiBi_PL Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Ja tam poczekam na renderek z cala scenka - woda jak to woda :) pokaze swoje oblicze dopiero kiedy znajdzie sie w jakims otoczeniu :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterr Posted November 3, 2006 Author Share Posted November 3, 2006 ok tutaj testowe rednerki ,troche mi sie podoba ,troche nie ,mniej więcej wiem co musze poprawić ..kanał robie od nowa [tzn ściany ,bo sie "zepsuły"] po materiałach volume vog ,złoty pierścionek na łape ,szczur i może niespodzianka:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
satanicus1991 Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 zdecydowanie za mocny bump, widać to szczególnie na suficie. niezbyt fajne mapowanie na ścianach. daj modyfikator UVM Mapping, sposobem cylinder, zaznacz ticka przy cap. powinno być lepiej. woda całkiem spoko, ale oświelenie jest strasznie rarzące Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZiBi_PL Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 no texturki to ci sie rozjezdzaja - ale zapewno sam to zauwazyles i poprawisz w swoim czasie ;) -Swiatlo -faktycznie za mocne -Woda -dla mnie to powinna miec kolor zielonkawy (jakis noise) przez glony i inne syfy (albo zrob podloze takie aby ja barwilo :) - Wywal ta reke - wyglada koszmarnie - psuje klimat ;/ chyba ze to ma byc rekawiczka , to lepiej zrob taka jakas oklapnieta plaska to lezy gdzies po boku - Papierek - no sam wiesz ze do po prawy jego material jak i sam papierek ( zmniejsza go i zrob badziej mokry - Na filmach w kanalach maja porobione takie swiatelka na suficie - moze warto pomyslec czy nie fajniej by to z nimi wygladalo No rozpisalem sie ale moze cos ci to pomoze ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterr Posted November 29, 2006 Author Share Posted November 29, 2006 spory update w sumie..miałem zajęte 2 tygodnie olimpiadą info [raczej sie nie dostane:D] i maturkami próbnymi:( no ale koniec biadolenia ,trzeba sie wziąść do roboty^ pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
tadzio Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Troche nic na tym renderze nie widac... Szczury!!! Musza byc szcury!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterr Posted November 30, 2006 Author Share Posted November 30, 2006 Troche doświetlone ,troszke jeszcze do poprawy [albo i wiecej jak ktoś pomoże:P] szczury chciałem zrobić po zrobieniu całego środowiska:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
satanicus1991 Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Moim zdaniem zdecydowanie za dużo tych mchów i porostów tutaj. Woda jest praktycznie niewidoczna. Ogólnie za ciemno trochę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
oczek Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Zgadzam sie z przedmowcami a od siebie dorzucilbym jeszcze to, ze masz za mocny kontrast, momentami jest ciemno, za chwile ostro jasno(az za, np przy drabince po prawej), duzo rzeczy, nie wiadomo na czym skupic uwage..Ta reka wyglada na za duzą,przy najmniej dla mnie osobiście.Strasznie agresywny bump, albo disp, woda fakt, zlewa sie z tlem, wprowadz jakis wiekszy gradient kolorow, zroznicuj troszke, to bedzie okej. I moga byc szczury:P Powodzonka, bede 3mal kciuki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterr Posted December 2, 2006 Author Share Posted December 2, 2006 Ok ,robie tego szczura:) chciałem zrobić ok 1kk poly w zbrushu ,zrobić normal mape i dać do ok 20-50k poli..ale nie moge zrobić reconstruct subdiv.:/ narazie ma 220k poli.. pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
satanicus1991 Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 Tylne łapki i buźka do liftingu. Ale ma wielką dupe! ;) [EDIT] pozdro i dzięki za opinie oczek i szatan:) plx nie nazywaj mnie w ten sposób... Xd Link to comment Share on other sites More sharing options...
oczek Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 satanicus bo przed chwilą zjadł człowieka, a ręki już nie dał rady:P :) A co do pracki, to zgadzam się z przedmówcą, jakiś taki szczęśliwy bardzo ten szczuras:) Ja bym go delikatniejszego w te poly zrobil, znaczy się mniej szczegółowego i wcisnął bym na niego ładne teksturki i wpasowała gdzieś w głębszy plan razem z kolegami:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterr Posted December 2, 2006 Author Share Posted December 2, 2006 dzisiaj troche zmieniłem koncepcje tego szczura ,tak właśnie jak mówisz..ma 2k poly[połowa szczura] no i teraz pozostaje ładne rozmieszczenie siateczki i uvw i pomalować:) no ale czasu niewiele:/ pozdro i dzięki za opinie oczek i szatan:) ps. tyłek mu zmniejszyłem :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterr Posted December 16, 2006 Author Share Posted December 16, 2006 Nie miałem dużo czasu ostatnio..więc dopiero teraz update... Tą ręke sobie chyba jednak daruje...walne gazete obok ,jakieś skrawki i koniec.. Jest jakiś "szczur" no i wode troche zmieniłem.. wersja z "tynkiem/betonem" i normalna ... Pozdrawiam i dzieki za dotychczasową pomoc:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaro16 Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 hmm.Praca fajna tylko ma troche ma malo detali.Niektóre detale prawie niewidac.Jest troche nieczytelne w moim odczuciu.Daj renderki lepszej jakości . Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterr Posted December 17, 2006 Author Share Posted December 17, 2006 No to jest prosze bardzo ,1.2k ...prosze o krytyke:P uvw lewej strony musze wyprostować :) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
naeq Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 no dosłownie kanał :) nic nie widać, ludzkie oko nawet nie może wychwycić co gdzie jest, wątpię czy ktoś się połapie nie oglądając wcześniejszych prac albo nazwy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterr Posted December 17, 2006 Author Share Posted December 17, 2006 hmm to może bardziej coś takiego : Link to comment Share on other sites More sharing options...
chudy Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 dlaczego ten kanał ma takie dziwne kolory na ścianach?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterr Posted December 17, 2006 Author Share Posted December 17, 2006 jakie? zielony ,żółto-zielony ,brązowy ,obcienie białego ,szarego koloru ? doprecyzuj prosze:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
chveti Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 Za duże bumpy , brak gi? , oświetlenie niespecjalne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now