Jump to content

Scena 3D: Kanał


peterr

Recommended Posts

Witam,

drugi WIP tutaj, tym razem sceneria kanałów ,czyli inaczej mówiąc w tej scenie występują : brud,śmieci,mech,porosty,butelki,czyjaś ręka,szczur:)

narazie postaram się wszystko wymodelować....

na ewentualne pytanie odpowiem w miare szybko ,niby mam sie uczyć bo matura w tym roku ,ale na 3ds znajdzie sie czas:]

th_56137_sewers_122_382lo.jpg

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

to coś mech-porosty [na biologii sie znam jak na fizyce:P] ,box ,extrudy,ms'y,nosiy,ripple,wave,optimize...:) 40k poly hehe

Ręke troche zmieniłem ,niech sobie pływa :) jeszcze jakieś skrawki gazet itd do wymodelowania...a potem pomyśle co jeszcze i zrobie oświetlenie..

a no i ta trawa[czy raczej badyle..] koło wody to jest vray fur,wode troche musze poprawić ,rozwalić troche ten kanał i bedzie ok:P

To co wisi [to nowe] to plane + ms,noise + blend mapa..bedzie lepsza ale narazie jest jaka jest:)

th_27774_sew1_122_443lo.jpg

Link to comment
Share on other sites

no to z doswiadczenia wiem ze lepiej jest sobie cala scenke chociaz naszkicowac luzno olowkiem, bo jak nie bedziesz sie trzymal tego co masz na referce (szkic) to zaczniesz zmieniac to tamto i mozesz zgobic klimat pracy.

 

co do samej scenki to narazie nie powala, dopiesc modele i dopier bierz sie za teksturowanie.

 

narazie tyle odemnie pozdro i czekam na rozwoj pracki :)

Link to comment
Share on other sites

ok tutaj testowe rednerki ,troche mi sie podoba ,troche nie ,mniej więcej wiem co musze poprawić ..kanał robie od nowa [tzn ściany ,bo sie "zepsuły"]

po materiałach volume vog ,złoty pierścionek na łape ,szczur i może niespodzianka:P

th_77997_sew2_122_510lo.jpg

th_78003_sew3_122_392lo.jpg

Link to comment
Share on other sites

no texturki to ci sie rozjezdzaja - ale zapewno sam to zauwazyles i poprawisz w swoim czasie ;)

-Swiatlo -faktycznie za mocne

-Woda -dla mnie to powinna miec kolor zielonkawy (jakis noise) przez glony i inne syfy (albo zrob podloze takie aby ja barwilo :)

- Wywal ta reke - wyglada koszmarnie - psuje klimat ;/ chyba ze to ma byc rekawiczka , to lepiej zrob taka jakas oklapnieta plaska to lezy gdzies po boku

- Papierek - no sam wiesz ze do po prawy jego material jak i sam papierek ( zmniejsza go i zrob badziej mokry

- Na filmach w kanalach maja porobione takie swiatelka na suficie - moze warto pomyslec czy nie fajniej by to z nimi wygladalo

 

No rozpisalem sie ale moze cos ci to pomoze ;)

Link to comment
Share on other sites

Zgadzam sie z przedmowcami a od siebie dorzucilbym jeszcze to, ze masz za mocny kontrast, momentami jest ciemno, za chwile ostro jasno(az za, np przy drabince po prawej), duzo rzeczy, nie wiadomo na czym skupic uwage..Ta reka wyglada na za duzą,przy najmniej dla mnie osobiście.Strasznie agresywny bump, albo disp, woda fakt, zlewa sie z tlem, wprowadz jakis wiekszy gradient kolorow, zroznicuj troszke, to bedzie okej. I moga byc szczury:P Powodzonka, bede 3mal kciuki!

Link to comment
Share on other sites

satanicus bo przed chwilą zjadł człowieka, a ręki już nie dał rady:P :)

A co do pracki, to zgadzam się z przedmówcą, jakiś taki szczęśliwy bardzo ten szczuras:) Ja bym go delikatniejszego w te poly zrobil, znaczy się mniej szczegółowego i wcisnął bym na niego ładne teksturki i wpasowała gdzieś w głębszy plan razem z kolegami:)

Link to comment
Share on other sites

dzisiaj troche zmieniłem koncepcje tego szczura ,tak właśnie jak mówisz..ma 2k poly[połowa szczura] no i teraz pozostaje ładne rozmieszczenie siateczki i uvw i pomalować:)

no ale czasu niewiele:/

pozdro i dzięki za opinie oczek i szatan:)

ps. tyłek mu zmniejszyłem :P

Link to comment
Share on other sites

Nie miałem dużo czasu ostatnio..więc dopiero teraz update...

Tą ręke sobie chyba jednak daruje...walne gazete obok ,jakieś skrawki i koniec..

Jest jakiś "szczur" no i wode troche zmieniłem..

wersja z "tynkiem/betonem"

th_90575_sew3_122_396lo.jpg

i normalna ...

th_91429_sew2_122_348lo.jpg

Pozdrawiam i dzieki za dotychczasową pomoc:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy