macgar Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 Przedstawiam moją kolejną kompozycję. Czas pracy nad projektem (modelowanie, textury) włącznie z renderem około 10 godzin Użyte programy: 3D Max 8 SP3 Brazil r/s 1.2.58 Photoshop CS2 DOF Pro generator 1.2 Sprzęt: Sempron 2800+ 1GB Kingston Ramu 80GB WD 7200 Modele wykonane techniką poly modeling. Liczę na ciekawe opinie ;) Pozdrawiam.
Orangegraphics Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 Mnie sie serio podoba, i DOF-ik nawet naturalny wyszedł. po prostu mile się patrzy. ale ta druga łyżeczka niepotrzebnie zgięta
zeet Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 Łyżeczki podłoże cacy ,dof mi się nie podoba za mocny odrobinę.
!Ewert Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 fajnie;] tylko niedopracowany dof...
macgar Napisano 30 Październik 2006 Autor Napisano 30 Październik 2006 Ciekawe..., przydało by się abyście umotywowali dlaczego ten DOF jest zły, Starałem się ustawić ostrość na tych wzorkach na łyżce, więc nie wiem co zrobiłem źle. Ale popracuje nad tym DOF-em. Dzięki
Kuciel Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 eeee:/ dof troche zle ustawiony moim zdaniem, nie naturalnie to wyglada (głembia za mocna jak na takie małe odległości)...
tweety Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 głembia za mocna jak na takie małe odległości)... Kuciel: fociłeś kiedyś canonowską stałką 50mm? mniej wiecej tak to wygląda :] macgar: nieźle wyszło :) dof jak to dof, rozmywa szczegóły. pokaż wersję bez dofa i zadowolisz publikę ;]
JohnyCa Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 Modele swietne i DOF tez daje niezly klimat, nazwijmy to "realizmu". Tylko ta pogieta lyzeczka jest taka niewyrazna i wyglada na brudna - troche to nie pasuje. Poza tym "drewo" tez robi wrazenie.
macgar Napisano 30 Październik 2006 Autor Napisano 30 Październik 2006 Nie chcę się spierać z nikim na temat tego DOF-a, Ja zawsze podchodzę do tematu w sposób artystyczny i mnie się on podoba. Lubię dużą głębie ostrości, nie wszystko zawsze musi być ostre i widoczne, nie miałem zamiaru pokazać dwóch łyżeczek i tyle, zawsze jest w tym jakiś sens, że np. jedna jest w miarę ładna zadbana a druga powyginana i zardzewiała. Ale chyba mało kto tak na to patrzy, oczywiście wiadomo, że sposób wykonania mówi wiele, ale to nie zawsze jest najważniejsze.
yooshi Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 Co do tej głębi to dla mnie też trochę za mocna... Rozmywa za bardzo te gwoździe z przodu :))) Reszta jest jak najbardziej "za"...
AlekGo Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 Wygięta łyżka nie potrzebna zresztą wygląda dziwnie, rozmycie tez nie ciekawe ale pomysł fajny :D pozdrawiam
Secator Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 DOF nie wyszedł ci za bardzo... akurat to co miało byc pokazane (łyzki) jest niewyraźne :] Pomysł fajny, tylko praca niedopracowana.
krzyhhh Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 fajnie wyszło .. może ciut za mocno zdofowane hm.. tą łyżeczką ktoś kogos zabił/dźgnął ? ps . poco podajesz nam jaki sprzęt.. skoro nie znamy samego czasu renderu
Rekomendowane odpowiedzi