Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przedstawiam moją kolejną kompozycję.

Czas pracy nad projektem (modelowanie, textury) włącznie z renderem około 10 godzin

 

 

Użyte programy:

3D Max 8 SP3

Brazil r/s 1.2.58

Photoshop CS2

DOF Pro generator 1.2

 

Sprzęt:

Sempron 2800+

1GB Kingston Ramu

80GB WD 7200

 

 

Modele wykonane techniką poly modeling.

 

Liczę na ciekawe opinie ;)

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ciekawe..., przydało by się abyście umotywowali dlaczego ten DOF jest zły, Starałem się ustawić ostrość na tych wzorkach na łyżce, więc nie wiem co zrobiłem źle. Ale popracuje nad tym DOF-em. Dzięki

Napisano
głembia za mocna jak na takie małe odległości)...

 

Kuciel: fociłeś kiedyś canonowską stałką 50mm? mniej wiecej tak to wygląda :]

 

macgar: nieźle wyszło :)

 

dof jak to dof, rozmywa szczegóły. pokaż wersję bez dofa i zadowolisz publikę ;]

Napisano

Modele swietne i DOF tez daje niezly klimat, nazwijmy to "realizmu". Tylko ta pogieta lyzeczka jest taka niewyrazna i wyglada na brudna - troche to nie pasuje. Poza tym "drewo" tez robi wrazenie.

Napisano

Nie chcę się spierać z nikim na temat tego DOF-a, Ja zawsze podchodzę do tematu w sposób artystyczny i mnie się on podoba. Lubię dużą głębie ostrości, nie wszystko zawsze musi być ostre i widoczne, nie miałem zamiaru pokazać dwóch łyżeczek i tyle, zawsze jest w tym jakiś sens, że np. jedna jest w miarę ładna zadbana a druga powyginana i zardzewiała. Ale chyba mało kto tak na to patrzy, oczywiście wiadomo, że sposób wykonania mówi wiele, ale to nie zawsze jest najważniejsze.

Napisano

fajnie wyszło .. może ciut za mocno zdofowane

hm.. tą łyżeczką ktoś kogos zabił/dźgnął ?

 

ps . poco podajesz nam jaki sprzęt.. skoro nie znamy samego czasu renderu




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności