wharp Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 Witam oto moja nojnowsza pracka, ktora pozostaje w klimatach japonskich :) soft : max + vray + ps; komentarze mile widziane, pozdrawiam
steve_loopez Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 No no no, ładnie pojechałeś. Mi sie podoba.
Hindus Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 pierwsze co to powiedziałem - FOTA :O potem zobaczyłęm twarz postaci i miecz.... Wywal twarz - nie potrzeba jej, popraw miecz, popraw tło i będzie foto.
ZiBi_PL Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 o kurde ale fajne :D popraw to co Hindus prawi i bedzie super :) Dla mnie bomba :)
DraB Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 Super ! Czyżby napływ swietnych pracek sie rozpoczął? ;) Tak ja hindus - wywal twarz, czern bedzie lepsza. Miecz trzeba poprawic i jest git.
zeet Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 Dobre, też myślałem że to fotka :) Te osłony ramion mogłyby się lekko wyginać
Master Kiełbaster Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 Spoko tylko ten miecz nie teges :*
wharp Napisano 31 Październik 2006 Autor Napisano 31 Październik 2006 ok poprawilem, jest bez twarzy i poprawilem shinai (miecz), mam nadzieje ze teraz jest lepiej :) bardzo dziekuje za kazdy komentarz :)
Hindus Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 nie wciskaj nam kitu że to render :) Masakra - dawno nie widziałem czegoś równie realistycznego jak ta dzisiejsza twoja pracka.
mrkrzysiek Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 bardzo ładna praca jak możesz pokaż siatkę:)
wharp Napisano 1 Listopad 2006 Autor Napisano 1 Listopad 2006 ok oto siatka, wiem ze nie jest idealna ale ciagle sie ucze, bardzo dziekuje za kazdy komentarz i ciesze sie ze pracka sie podoba, od bardzo dawna mialem zamiar ja zrealizowac, teraz czas na samuraja w pelnej zbroi (wiem ze hardcore ale mam nadzieje ze mi sie to uda :) pozdrawiam wszystkich
!Ewert Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 dobra teraz już wiem wykonałeś kawał dobrej roboty;] podziwiam
t0m3k Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 Chyba troche przesadzacie z tym slodzeniem i porownywaniem renderu do zdjecia. Widac bledy na renderze a tym bardziej kiedy sie popatrzy na siatke. Prawe biodro jest dziwne, rekawy wygladaja nienaturalnie a prawa reka wyglada jakby byla zlamana w przedramienu, lewa dlon nie wydaje sie trzymac broni. Nie podobaja mi sie tez ostre krawedzie naramiennikow i to ze sa takie sztywne. Co do samego renderu to jest ok pomijajac to ze w prawym rekawie cos swieci. Nie jestem tez pewien co do proporcji glowy do reszty ciala (chyba ze to dziecko jest) wydaje mi sie ze mozna by z tego wiecej wyciagnac. jeszcze pytanie do autora, oryginal jest w kolorze? pozdro...
ZiBi_PL Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 dla mnie ten mieczyk nadal niepasi...szkoda ze nie zrobiles jakiejs metalowej katanki ;)
wharp Napisano 1 Listopad 2006 Autor Napisano 1 Listopad 2006 t0m3k - proporcje sa ok, glowa jest uniesiona do gory, dlatego moze Ci sie wydawac ze jest duza, naraminniki z tego co wiem to sa sztywne, odstajce przedramienie to raczej rekawica ktora troche odstaje (nawet na zamieszczonym przez Ciebie zjeciu widac ze rekawica sie odchyla od przedramienia); u mnie swiatlo dosc rownomiernie jest rozlozone wiec nie widze zeby cos bylo przepalone, praca od poczatku byla przewidziana jako bw, kolor nie oddalby klimatu ale dziekuje za koment i pozdrawiam ZiBi_PL- mam model katany (nie jedna jush modelowalem) ale zawodnicy w kendo uzywaja raczej shinai :)
RK Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 Kendo i prawdziwa katanka ? Kogos tu sie żarty trzymają... :) Jeśli chodzi o samą pracę- naramienniki są zdecydowanie za sztywne (nawet jeśli to byłoby nowe bogu to nie leżałyby jak blacha ), cała reszta ok. Wywalenie twarzy pomogło wizualnie ale dla każdego kendoki będzie to nienaturalnie wyglądało- że jak, murzyn z zamkniętymi oczyma ?
Cyrek Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Przyłączam się do wypowiedzi RK. Ponadto kote (rękawice) chyba zbyt krótkie, do (pancerz na klatce) zbyt wysoki a tare (ochraniacze na biodra) nieco szerzej powinny opinać uda. Do tego te linki na menie (hełmie) nie powinny zwisać - w przeciwnym wypadku men zleci przy pierwszym trafieniu w głowę. Acha, i shinaii zbyt gruby u podstawy. Tyle w kwestii technicznej - co do renderu i reszty - jak dla mnie jest b. dobrze. Swoją drogą RK - czyżbyś ćwiczył kiedyś? Pytam, bo wiem, że w Łodzi od lat jest sekcja kendo. Pozdrawiam serdecznie wsjech.
wharp Napisano 10 Listopad 2006 Autor Napisano 10 Listopad 2006 bardzo dziekuje za wszsytkie techniczne uwagi; niestety nigdy nie mialem nawet okazji na zywo podziwiac zawodnikow kendo, choc mysle ze zagladne do sekcji w ostrowie :) pozdrawiam
RK Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 Cyrek- ćwiczę na Starcie Wharp- przepraszam za OT :)
floo Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 nie dokońca real... to widać... ;) wystarczy że ktos siedzi w teamcie... jeśli ktoś widział sprzęt do kendo... jednak nie zmienia to faktu ze kawał dobrej roboty został odwalony...
wharp Napisano 12 Listopad 2006 Autor Napisano 12 Listopad 2006 hehe RK widze ze temat sie rozwinal :) i bardzo dobrze
Eloy Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 Przyłączam się do reszty o mieczyk. Rzeczywiście taki nie teges!
Cruzh3r Napisano 13 Kwiecień 2007 Napisano 13 Kwiecień 2007 fajny model człowieka - super tekstury. Shinai lipa. Bambusa zrób bo teraz jest ze standardowym szarym materiałem kiepsko wygląda. pozdro Cruzh
Master Kiełbaster Napisano 13 Kwiecień 2007 Napisano 13 Kwiecień 2007 dżizas dajcie mu umrzeć w końcu... ten wątek jest prison break...
marcool Napisano 14 Kwiecień 2007 Napisano 14 Kwiecień 2007 brakuje mi tu jednak kolorow, ale efekt koncowy niezly
Rekomendowane odpowiedzi