Skocz do zawartości

polymodeling a obiekt ze splajna


Faun

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam obiekt powstały ze splajna (circle) za pomocą extrude. Chciałbym teraz dokonać kilku zmian, ale okrągła powierzchnia, to tylko jeden polygon. Jak ją zagęścić i przysposobić do polymodelingu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Panowie, wiem jak przekonwertowac obiekt do poly;)

Chodzi o to jak zagęścić okrągły polygon. Tessalete nie działa na okręgu.

Nie jest to cylinder, tylko bardziej skomplikowany obiekt.

 

Bevel na polygonie z wysokością 0 i wielkością bevela jaką tam chcesz.

Dla n podziałów - to samo mniej więcej, tylko usuwamy powstały w ten sposób polygon i po zaznaczeniu borderów opcja bridge.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minimalny Bevel, a później Cut w rękę i tniesz jak chcesz :) - Mozolne, ale zwykle wychodzi bardzo mało trójkątów

 

Przynajmniej ja tak robie ;)

 

[+]

Bevel na polygonie z wysokością 0 i wielkością bevela jaką tam chcesz.

 

To już nie lepiej insert? Działa tak samo, jak zerowej wysokości bevel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załączam obrazki, żeby było wiadomo w czym rzecz. Problem w tym jak podzielić siatkę i zrobić wytłoczenia jak na zdjęciu.

Dodam, że korzystam z piątki, więc niektórych opcji ułatwiających operowanie na poly nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności