Faun Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Witam mam obiekt powstały ze splajna (circle) za pomocą extrude. Chciałbym teraz dokonać kilku zmian, ale okrągła powierzchnia, to tylko jeden polygon. Jak ją zagęścić i przysposobić do polymodelingu?
zonk Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Zagęścić siatke możesz narzędziem tessalete w edycji poligonów. Ps: po co robic okrąg i go ekstrudować jak można poprostu cylinder stworzyć ? :>
Faun Napisano 9 Listopad 2006 Autor Napisano 9 Listopad 2006 Panowie, wiem jak przekonwertowac obiekt do poly;) Chodzi o to jak zagęścić okrągły polygon. Tessalete nie działa na okręgu. Nie jest to cylinder, tylko bardziej skomplikowany obiekt.
hcpiter Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 no to moze przekonwertuj na poly dodaj jakies champfery na koncach i smooth ?
DraB Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Najlepiej to zawsze zapodac printscreen i cos poradzimy :)
Hynol Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Panowie, wiem jak przekonwertowac obiekt do poly;) Chodzi o to jak zagęścić okrągły polygon. Tessalete nie działa na okręgu. Nie jest to cylinder, tylko bardziej skomplikowany obiekt. Bevel na polygonie z wysokością 0 i wielkością bevela jaką tam chcesz. Dla n podziałów - to samo mniej więcej, tylko usuwamy powstały w ten sposób polygon i po zaznaczeniu borderów opcja bridge. 1
voyager Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Minimalny Bevel, a później Cut w rękę i tniesz jak chcesz :) - Mozolne, ale zwykle wychodzi bardzo mało trójkątów Przynajmniej ja tak robie ;) [+] Bevel na polygonie z wysokością 0 i wielkością bevela jaką tam chcesz. To już nie lepiej insert? Działa tak samo, jak zerowej wysokości bevel
Hynol Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Jakoś nigdy nie wyrobiłem sobie przyzwyczajenia do korzystania z inserta. Ale masz racje - w tym wypadku insert jest prostszy w użyciu.
Faun Napisano 10 Listopad 2006 Autor Napisano 10 Listopad 2006 Załączam obrazki, żeby było wiadomo w czym rzecz. Problem w tym jak podzielić siatkę i zrobić wytłoczenia jak na zdjęciu. Dodam, że korzystam z piątki, więc niektórych opcji ułatwiających operowanie na poly nie mam.
bucek_2 Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 Jesli chcesz wymodelowac cos w rodzaju tej felgi to zacznij od polymodelingu sobie a potem symmetry i wyjdzie cala. Masz tu link jak zostal ten problem rozwiazany a potem analogicznie w twojej pracy http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/pm-8-carrims/
mrkrzysiek Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 troche zle zaczełeś tą felge robić bo wytłoczyłeś ją ze splinów i teraz bedzie ci ciezko podzielic ciatke ładnie proponowła bym ci mojego video tutka o modelowaniu feli >>KLIKalbo inne jest ich pełno :)
Faun Napisano 15 Listopad 2006 Autor Napisano 15 Listopad 2006 Macie rację z tym splajnem, zacznę jeszcze raz i wymodeluję to z cylindra. Aha, to nie felga, tylko takie kółko od projektora filmowego;)
Rekomendowane odpowiedzi