Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

model low+ hi zrobil Bieloon

ja texturke/wypalanie normalek edycja low-siatki letka(tak wiem jak to sie pisze po polsku :) )

 

tutaj zamieszczam glowke demona ktora ostatnio speedowo otexturowalem, troche bez tych takich finalnych tchniec jest jak sie przyjzycie ale niestety model mnie zabrali wiec juz mi nie chce sie nad na siedziec wiecej :) mam nadzieje ze sie wam spodoba.

 

1tw6.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 3,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

inny shoot:

2qj7.jpg

 

wymodelowane w Mayi+zbrush

texturka photoshop

render mental ray

 

enjoj

Napisano

Heja :)

 

Moje zdanie już znasz ;) (normalnie uwielbiam ten tekst) :D

bardzo solidna robota, szkoda że tego dalej nie pociągniesz.

 

pozdrawiam :)

Napisano
  • Autor

niebardzo, model robiony byl do pewnego projektu i tylko tyle moge pokazac :) ale thnx :)

Napisano

ahhh - naprawde superek, swiatowa klasa :) nic dodac nic ujac :)

 

tylko moze jakos tak za jasno ma w srodku pyska - ale to pewnie zalatwia silnik i cienie wiec spx :)

 

paosoapsa - gratuluje

Napisano

bardzo fajny, zastanawiam sie tylko co to za gra w której sam pysk ma tex 1024 i ponad 2000 tris :d

Napisano

Witam! Modelik jak i texturka poprostu extra ;-)

Mam takie jedno pytanko apropo modelu. Jak patrze na siatke to przy szyji widze plane'y (a moze boxy?) Na modelu z texturka wyglada to jak pierscienie i tu chcialem sie spytac jak udalo Ci sie cos takiego wykombinowac ? :D

I jezeli to sa zwykle plane'y to jak to jest, ze widac je z gory/dolu i jeszcze w szerz. Mam nadzieje ze to mozesz mi zdradzic ;-)

Pozdrawiam.

Napisano

Ja tez sie spuszcze na ten model.

Fajny XD

Czekam ... na pewien projekt :)

BTW ledyr, tak teraz wygladaja specyfikacje do modeli :]

Napisano
BTW ledyr, tak teraz wygladaja specyfikacje do modeli :]

wiem wiem, mówiłes juz ale ciągle nie moge uwierzyć :D

Napisano
  • Autor

thnx guys :)

 

co do specyfikacji: w poprzednim projekcie mielismy postacie z np 2x2048 texami wiec jedna 1024 to nie tak duzo :) poza tym jesli cos nie pociagnie to zawsze mozna przepalic na mniej, w druga strone jest gorzej

 

co do obreczy: zwykle plany z alpha,zapomnialem napisac ze maja one jedna texturke 64x64 zdaje sie z alpha nic wiecej :)

Napisano

Pozwól że zacytuje ciebie "pracka na naprawde wysokim poziomie"

Pozdrawiam

Napisano

nie wiem...moze to dlatego ze to sama glowa, ale ja jakos nie cuzje tego modelu ;p nie przemawia do mnie i mi sie nie podoba ;] no ale wykonanie bardzo dobre...

jedyne co razi to ze tak jak mowiles niedopiesciles kilku mejsc i szczegolnie to widac na dolnej szczece ktora ma kawal gadziej txt prawie ze nachama ;] przydaly by sie jakies delikatne detale jak na gornej , faldki ktore daja znac o dziaslach itp (chociaz moze i jest ale trzeba ten kawalek normala dociagnac)

 

a tak to good job :] acz patrzac na specyfikacje ku$#@$ mnie bierze ze tak wam pozwalaja ;p co to ma byc postac do closeupow w 1080p na Xklocku ? :}

Napisano

he he he Kapooch ine bulwersuj się, poprostu zazdrościsz że ci limity podcinają :] na tekturach i modelach :P.

Odnośnie pracki to jak już wspominałem na GG całkiem fajna, jak na komerche to może być (chyba, że to nie komercha, to też jest ok)

Napisano

no ba! :P na szczescie w mojej limitozazdrosci nie jestem odosobniony:P

 

>Bad Moon - model, txt, rig + skin w jeden dzien owneeeezzz :P

Napisano

świenty dzbanek :), moze jdynie textura dolnej częsi twarzy trochę nie wspolgra ale i tak jest gut

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności