Napisano 19 Listopad 200618 l model low+ hi zrobil Bieloon ja texturke/wypalanie normalek edycja low-siatki letka(tak wiem jak to sie pisze po polsku :) ) tutaj zamieszczam glowke demona ktora ostatnio speedowo otexturowalem, troche bez tych takich finalnych tchniec jest jak sie przyjzycie ale niestety model mnie zabrali wiec juz mi nie chce sie nad na siedziec wiecej :) mam nadzieje ze sie wam spodoba.
Napisano 19 Listopad 200618 l Autor inny shoot: wymodelowane w Mayi+zbrush texturka photoshop render mental ray enjoj
Napisano 19 Listopad 200618 l Heja :) Moje zdanie już znasz ;) (normalnie uwielbiam ten tekst) :D bardzo solidna robota, szkoda że tego dalej nie pociągniesz. pozdrawiam :)
Napisano 19 Listopad 200618 l Autor niebardzo, model robiony byl do pewnego projektu i tylko tyle moge pokazac :) ale thnx :)
Napisano 19 Listopad 200618 l ahhh - naprawde superek, swiatowa klasa :) nic dodac nic ujac :) tylko moze jakos tak za jasno ma w srodku pyska - ale to pewnie zalatwia silnik i cienie wiec spx :) paosoapsa - gratuluje
Napisano 19 Listopad 200618 l bardzo fajny, zastanawiam sie tylko co to za gra w której sam pysk ma tex 1024 i ponad 2000 tris :d
Napisano 19 Listopad 200618 l Witam! Modelik jak i texturka poprostu extra ;-) Mam takie jedno pytanko apropo modelu. Jak patrze na siatke to przy szyji widze plane'y (a moze boxy?) Na modelu z texturka wyglada to jak pierscienie i tu chcialem sie spytac jak udalo Ci sie cos takiego wykombinowac ? :D I jezeli to sa zwykle plane'y to jak to jest, ze widac je z gory/dolu i jeszcze w szerz. Mam nadzieje ze to mozesz mi zdradzic ;-) Pozdrawiam.
Napisano 19 Listopad 200618 l Ja tez sie spuszcze na ten model. Fajny XD Czekam ... na pewien projekt :) BTW ledyr, tak teraz wygladaja specyfikacje do modeli :]
Napisano 19 Listopad 200618 l BTW ledyr, tak teraz wygladaja specyfikacje do modeli :] wiem wiem, mówiłes juz ale ciągle nie moge uwierzyć :D
Napisano 19 Listopad 200618 l Pospij jeszcze z 2 lata to zobaczymy czy wtedy bedziesz mogl uwierzyc :P EOT
Napisano 19 Listopad 200618 l Autor thnx guys :) co do specyfikacji: w poprzednim projekcie mielismy postacie z np 2x2048 texami wiec jedna 1024 to nie tak duzo :) poza tym jesli cos nie pociagnie to zawsze mozna przepalic na mniej, w druga strone jest gorzej co do obreczy: zwykle plany z alpha,zapomnialem napisac ze maja one jedna texturke 64x64 zdaje sie z alpha nic wiecej :)
Napisano 20 Listopad 200618 l Pozwól że zacytuje ciebie "pracka na naprawde wysokim poziomie" Pozdrawiam
Napisano 22 Listopad 200618 l nie wiem...moze to dlatego ze to sama glowa, ale ja jakos nie cuzje tego modelu ;p nie przemawia do mnie i mi sie nie podoba ;] no ale wykonanie bardzo dobre... jedyne co razi to ze tak jak mowiles niedopiesciles kilku mejsc i szczegolnie to widac na dolnej szczece ktora ma kawal gadziej txt prawie ze nachama ;] przydaly by sie jakies delikatne detale jak na gornej , faldki ktore daja znac o dziaslach itp (chociaz moze i jest ale trzeba ten kawalek normala dociagnac) a tak to good job :] acz patrzac na specyfikacje ku$#@$ mnie bierze ze tak wam pozwalaja ;p co to ma byc postac do closeupow w 1080p na Xklocku ? :}
Napisano 27 Listopad 200618 l he he he Kapooch ine bulwersuj się, poprostu zazdrościsz że ci limity podcinają :] na tekturach i modelach :P. Odnośnie pracki to jak już wspominałem na GG całkiem fajna, jak na komerche to może być (chyba, że to nie komercha, to też jest ok)
Napisano 27 Listopad 200618 l no ba! :P na szczescie w mojej limitozazdrosci nie jestem odosobniony:P >Bad Moon - model, txt, rig + skin w jeden dzien owneeeezzz :P
Napisano 7 Grudzień 200618 l świenty dzbanek :), moze jdynie textura dolnej częsi twarzy trochę nie wspolgra ale i tak jest gut
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto