Skocz do zawartości

SCENA 3D: Stargate


Rox

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

witam wszystkich ponownie : )

mam problem z tym avatarem : (

nie wychodzi mi zrobieni go w tak malej rozdzielczosci- zawszy gdy pomniejszam pbrazek on traci jakosc (trzeba dodac ze musi wazyc nie wiecej niz 10kb) mogl by mi ktos zmienic ten obraz na avatara?o ile jest to mozliwe : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przypomni CI się, żę chciałeś coś jeszcze dopisać, to korzystaj z opcji edycji postu, nie pisz kilka swoich postów pod rząd. Dzięki temu Twój temat będzie wyglądał bardziej przejrzyście.

 

A wersje demonstracyjne renderów (bo pełne musisz kupić) można ściągnąć chociażby z max3d.pl (w hot download znadziesz brazila public test).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by Rox

pionier jak Ty to robisz naucz mnie skad bierzesz pomysly na te wszystkie szczegoly??

i jak zrobiles te gasienice?? da sie je animowac??

 

Pomysl? To nie pomysl tylko normalna kolej rzeczy :). Zanim zaczne modelowac jakis obiekt to dokladnie go ogladam na materialach wczesniej zebranych :) (im wiecj materialow tym lepiej:) ). Potem szukam rzutow technicznych i zaczynam modelowac :). Ogolny ksztalt robie z tych rzutow a jak czegos na nich nie ma to \"podgladam\" na zdjeciach jak powinno byc - nie robie tego z glowy :) !.

 

Co do gasiorek to robilem je tak (juz to kiedys komus pisalem :] ):

 

No to zaczne od tego ze to co pokazales wyglada fajne i zapowiada sie dobrze . Co do gasienic to ja zrobilem je tak:

 

1. Wpierw modeluje jeden fragment gasienicy na podstawie zdjec i materialow ktore zdobylem na temat danego czolgu. (fragment ten jest tak modelowany zeby potem mogl byc powielany i stwarzac wrazenie calosci) , zalaczam obarazek tego fragmentu.

 

2. Teraz kiedy mam juz taki element uzywam opcji Array to jego powielenia w osi x (w polu \"incremental\" 1 pole do wpisywania, ja wpisalem wartosc 12-15 nie pamietam dokladnie , w zakladce \"Array Dimensions\" zaznacz 1D w polu \"Count\" wpisz wartosc ktora bedzie okreslac ile razy dany obiekt zostanie powielony I jeszcze bardzo wazna rzecz robilem to w widoku Left. Jezeli zrobiles wszytsko dobrze to Max powinien skopiowac ten obiekt wedlug okreslonych od przez Ciebie wartosci.

 

3. Teraz dopasowalem skopiowanie elementy w widoku Left do obrazka technicznego na podstawie którego modeluje czlog.

 

To chyba wszystko ponizej masz link do tego jak to u mnie wygladalo po tych operacjach . Przypomne ze ja modeluje niemieckiego Leoparda 2A5

 

 

12916_0.jpg

 

 

viewthread.php?action=attachment&tid=4550&pid=45797

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności