Napisano 26 Grudzień 200618 l Tak. no to wrzucam pierwsze rendery nowej scenki którą sobie wymyśliłem na wigilii:D Pomysł: Całość bajkowa, coś ala roller coster w niebie, ogromna kolejka, wieeeelgaaaachnaaaa, tak duża duża po horyzont;) bez podpór, "wisząca" w chmurach, no, chyba że jakieś cieniutkie niknące w dole... nie wiem jeszcze:D w kadrze wózek taki na szynach mknący, w nim chłopaczek przerażony krzyczący, z rozwianymi włosami, trzymający rękami wózek mooooccccnooo aby tylko nie wypaść:D dzieciuch baśniowy jak u braci grimm coś:D moze czapka jak włosy rozwiane wiatrem i pędem nie będą wychodzić:D Tło to będzie jakieś podbajerowane w PS-ie niebo. partiplesami walne jakieś chmury aby ta kolejka mi wchodziłą w chmurki, niknęła w nich i się znów pojawiała gdzieś w oddali;) Tutaj sam modeling: jeden wieczorek: nie mam pomysłu na kadr, ustawienie kamery, więc 4 przykładowe daje;) w tym 4-tym w tle bym dodał kolejke-tory aby zapełnić górną połowę. 1 bez ubrań jeszcze: ten kadr chyba najbardziej mi się podoba... no i 3 z różnych perpektyw:
Napisano 8 Styczeń 200718 l Autor Tjaaa... widzę że zainteresowanie;] a co tam;] upek mały. może nie widać. ale namęczyłem sięciut na postacią;) włosy to dopiero zarys. ma być urwis-tomek sawyer cośtakiego, więc takie nastroszone słomiane włosy mi się podobają. Hair&Fur rządzi:D
Napisano 9 Styczeń 200718 l na pierwszych renderach ten twoj "urwis" wygladal jak paniena (czesc dupna tak sie mi skojarzyla :D), cala praca to mi sie kojarzy z "Final Destination 3", wiec moze w ramach luzow produkcyjnych powrzucasz tam bipedy (jak to juz ktos sugerowal w zupelnie innym poscie) i podlaczysz kolejke do pradu? bylby czad :D a tak poza tym to zaczyna sie fajnie, dawaj dalej, mam nadzieje, ze ci wyjdzie fajny efekt pozdro
Napisano 9 Styczeń 200718 l dodaj miniaturke moze wicej osob bedzie zagladalo :), bo pomysl ciekawy, pierwszy kadr najbardziej mi sie podoba, ale dodal bym jeszcze wiecej szyn w oddali bo troche pusto, pozdro.
Napisano 9 Styczeń 200718 l Swietna scena, jakos musiales ją wrzucic skryce ze malo kto zauwazyl :) Stawiam na 1 lub 2 kadr. I dal bym jakąś pętle, tak żeby wchodziła do chury i z niej wychodziła w oddali. Mam że tak powiem wizje, ale w tym momencie nie narysuje niestety. Edit: no dobra, probowalem narysować... ale nie, moze jendak nie bede tego pokazywal, pozostanie nadzieja ze zrozumiesz mnie bez rysunku :) pozdrawiam i powodzenia Mirach
Napisano 9 Styczeń 200718 l hymmm. zmien tą kolejke bo narazie jak moim zdaniem wyglada to jak kolejka do przewożenia węgla :D Ogólnie to mi sie nie podoba. sorki.
Napisano 9 Styczeń 200718 l Pierwszy kadr zdecydowanie najlepszy, drugi do bani. Trzeci nie oddaje realizmu. Czwarty - jakbys odwrócił gościa w wagonie i dodał widok kolejki pnącej się ku niebu, to byłoby fajnie. Modeling ok, powiem ci, ze nawet ciekawie to sobie wykombinowałeś. PS; No i faktycznie - wagonik jak do przewożenia węgla a nie ludzi:D Dodaj przynajmniej jakies siedzenia:D
Napisano 9 Styczeń 200718 l Autor ma być a'la do przewożenia węgla. to ma być ogólnie takie troche dziwne z innego świata. pododaje spawy i podorabiam ludzika. ogólnie modeling dorobie. kadr już mam pomysł. Jednak nie wiem czy w tym tygodniu cokolwiek dorobie... raczej krucho z czasem będzie... Umiesciłem miniaturke, zobaczymy jak to bedzie
Napisano 9 Styczeń 200718 l No pomysł mi sie podoba.Jak narazie jest ladnie ale troche pusto.Będe zaglądal. pozdro
Napisano 10 Styczeń 200718 l pomysł fajny i swoją wizje też już w głowie mam. co do wagonika to może chodziło nawiązanie do Indiany Jones'a i Świątynii Zagłady? Będę zaglądał! Powodzenia!
Napisano 27 Luty 200718 l Autor dobra, projekt został zawieszony na jakiś czas, wczoraj zabrałem się za niego. jeden dzień roboty, pełno niedoróbek... prosze o podpowiedzi co do skóry w vrayu. czy materiał blend z dwoma materiałami w slotach: fast sss i vraymtl z teksturą skóry to dobra droga?
Napisano 27 Luty 200718 l fajna scena, ciekawy pomysł, ale koleś wygląda jakby był nienormalny, taki przyspany. Demon go opętał? Postać ma jakąś chorobę? jest zamknięta w sobie? A na włosach ma szron? Ogołnie mi się podoba 9/10 :)
Napisano 28 Luty 200718 l słoje na deskach powinny być inne, ponieważ jak deska się to złamanie idzie wzdłuż słoja, a u ciebie złamanie się słojami nie przejmuje. coś z pozycją tego pana jest nie tak, ale trudno powiedzieć co. chyba za bardzo z przodu siedzi i może nie powinien się tak patrzeć w dół tylko do przodu.
Napisano 28 Luty 200718 l moment moment... kolejka DO nieba...??!! aaa obalamy prawa fizyki :) kumam :) A tak ogolnie to Ania ma racje.
Napisano 1 Marzec 200718 l Autor no to poza i wszystkie materiały wózka nowe;) teraz będe musiał zrobił pierwsze w życiu podejście do particlesów, albo chyba że ktoś wie jak inaczej zrobić chmury dobrze? chce aby chmura mi przez to koło utworzone z torów przelatywała tak sielankowo...
Napisano 19 Wrzesień 200717 l Autor dobra... pouczyłem się, pouczyłem i uderzam znów w ten projekt... po 2 dniach teksturowania, unwrapowania i wogóle materiałów wygląda to tak: bardzo wczesna wersja: w planach i wogóle jak ma to wyglądać : -cukierkowate kolory, -bajkowy klimat -właśnie nie wiem, czy walczyć z motion blurem jakimś czy jak? - ta duża część z prawej u góry to mają być takie mocne promienie słońca(volumetryka) przebijające się przez chmury... -fryzura do zmiany, ale ma zostać w konwencji "słomy" :) - wspomniana dawniej chmura przechodząca przez pętle -coś muszę zrobić z wyrazem twarzy i ręce do przemodelowania...
Napisano 19 Wrzesień 200717 l Wszystko fajnie :). Zobaczymy jak sytuacja sie rozwinie. O i prawe oko mu z tych emocji zaraz odleci ;P
Napisano 23 Wrzesień 200717 l Autor no na dłoniach się turbosmooth wyłączył przez przypadek:D no to taki update: czysty render: tutaj po dosłownie sekundzie w PS, nawet alphy nie wyjąłem z maxa, a za późno już było bo zamknąłem go, więc jest robiona ręcznie. tutaj high res: http://www.orangegraphics.neostrada.pl/16.jpg http://www.orangegraphics.neostrada.pl/16 ps 1.jpg
Napisano 23 Wrzesień 200717 l Moim zdaniem chłopak ma trochę niezdrową cerę. Skóra na rękach wygląda jakby poparzona, jakoś tak wogóle upiornie, młodzieńcze to one nie są napewno :P
Napisano 23 Wrzesień 200717 l Autor ok, czyli ręce poprawić;) w sumie to coraz bliżej finished: tutaj dwie wersje kolorystyczne: i full res: http://www.orangegraphics.neostrada.pl/17.jpg
Napisano 23 Wrzesień 200717 l te rece jak jakis "upiorny starzec" a nie młody człowiek :D co do reszty okey' ale mogłeś sie troszke bardziej wysilić; szczegóły etc
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Druga wersja lepsza kolorystycznie, ale za to w pierwszej niezły ten blur na konstrukcji.
Napisano 24 Wrzesień 200717 l fajnie z tą chmurką wykombinowałeś ręce bym zrobiła na nowo, nie takie pomarszczone, no i raczej by nie trzymał tego z wyprostowanymi palcami, jeśli masz pod ręką oparcie krzesła to spróbuj.
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Ręce nienaturalnie wygięte. Skoro tak pędzi, to włosy powinny chyba jakoś tak falować? Język dziwny - za krótki? No i ta mina, jakby, przepraszam za wyrażenie, wiejskiego przygłupa. Ogólnie fajny pomysł.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto