Skocz do zawartości

Scena 3D: Szalona Kolejka do Nieba


Orangegraphics

Rekomendowane odpowiedzi

Tak. no to wrzucam pierwsze rendery nowej scenki którą sobie wymyśliłem na wigilii:D

 

Pomysł: Całość bajkowa, coś ala roller coster w niebie, ogromna kolejka, wieeeelgaaaachnaaaa, tak duża duża po horyzont;) bez podpór, "wisząca" w chmurach, no, chyba że jakieś cieniutkie niknące w dole... nie wiem jeszcze:D w kadrze wózek taki na szynach mknący, w nim chłopaczek przerażony krzyczący, z rozwianymi włosami, trzymający rękami wózek mooooccccnooo aby tylko nie wypaść:D dzieciuch baśniowy jak u braci grimm coś:D moze czapka jak włosy rozwiane wiatrem i pędem nie będą wychodzić:D Tło to będzie jakieś podbajerowane w PS-ie niebo. partiplesami walne jakieś chmury aby ta kolejka mi wchodziłą w chmurki, niknęła w nich i się znów pojawiała gdzieś w oddali;)

 

Tutaj sam modeling: jeden wieczorek: nie mam pomysłu na kadr, ustawienie kamery, więc 4 przykładowe daje;) w tym 4-tym w tle bym dodał kolejke-tory aby zapełnić górną połowę.

 

 

1 bez ubrań jeszcze: ten kadr chyba najbardziej mi się podoba...

6081077d-1-jpg.jpg

 

no i 3 z różnych perpektyw:

0f0ec0fd-2-jpg.jpg

 

cafce92f-3-jpg.jpg

 

a174d02b-4-jpg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

na pierwszych renderach ten twoj "urwis" wygladal jak paniena (czesc dupna tak sie mi skojarzyla :D), cala praca to mi sie kojarzy z "Final Destination 3", wiec moze w ramach luzow produkcyjnych powrzucasz tam bipedy (jak to juz ktos sugerowal w zupelnie innym poscie) i podlaczysz kolejke do pradu? bylby czad :D

 

a tak poza tym to zaczyna sie fajnie, dawaj dalej, mam nadzieje, ze ci wyjdzie fajny efekt

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietna scena, jakos musiales ją wrzucic skryce ze malo kto zauwazyl :)

Stawiam na 1 lub 2 kadr. I dal bym jakąś pętle, tak żeby wchodziła do chury i z niej wychodziła w oddali. Mam że tak powiem wizje, ale w tym momencie nie narysuje niestety.

 

Edit: no dobra, probowalem narysować... ale nie, moze jendak nie bede tego pokazywal, pozostanie nadzieja ze zrozumiesz mnie bez rysunku :)

 

pozdrawiam i powodzenia

Mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy kadr zdecydowanie najlepszy, drugi do bani. Trzeci nie oddaje realizmu. Czwarty - jakbys odwrócił gościa w wagonie i dodał widok kolejki pnącej się ku niebu, to byłoby fajnie. Modeling ok, powiem ci, ze nawet ciekawie to sobie wykombinowałeś.

 

PS; No i faktycznie - wagonik jak do przewożenia węgla a nie ludzi:D Dodaj przynajmniej jakies siedzenia:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma być a'la do przewożenia węgla. to ma być ogólnie takie troche dziwne z innego świata. pododaje spawy i podorabiam ludzika. ogólnie modeling dorobie. kadr już mam pomysł. Jednak nie wiem czy w tym tygodniu cokolwiek dorobie... raczej krucho z czasem będzie... Umiesciłem miniaturke, zobaczymy jak to bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, projekt został zawieszony na jakiś czas, wczoraj zabrałem się za niego.

 

jeden dzień roboty, pełno niedoróbek...

 

prosze o podpowiedzi co do skóry w vrayu. czy materiał blend z dwoma materiałami w slotach: fast sss i vraymtl z teksturą skóry to dobra droga?

 

ce516bc0-7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna scena, ciekawy pomysł, ale koleś wygląda jakby był nienormalny, taki przyspany. Demon go opętał? Postać ma jakąś chorobę? jest zamknięta w sobie? A na włosach ma szron?

 

Ogołnie mi się podoba 9/10 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słoje na deskach powinny być inne, ponieważ jak deska się to złamanie idzie wzdłuż słoja, a u ciebie złamanie się słojami nie przejmuje.

 

coś z pozycją tego pana jest nie tak, ale trudno powiedzieć co. chyba za bardzo z przodu siedzi i może nie powinien się tak patrzeć w dół tylko do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to poza i wszystkie materiały wózka nowe;) teraz będe musiał zrobił pierwsze w życiu podejście do particlesów, albo chyba że ktoś wie jak inaczej zrobić chmury dobrze? chce aby chmura mi przez to koło utworzone z torów przelatywała tak sielankowo...

 

c1f8a2e9-9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra... pouczyłem się, pouczyłem i uderzam znów w ten projekt...

 

po 2 dniach teksturowania, unwrapowania i wogóle materiałów wygląda to tak:

 

bardzo wczesna wersja:

13.jpg

w planach i wogóle jak ma to wyglądać :

-cukierkowate kolory,

-bajkowy klimat

-właśnie nie wiem, czy walczyć z motion blurem jakimś czy jak?

- ta duża część z prawej u góry to mają być takie mocne promienie słońca(volumetryka) przebijające się przez chmury...

-fryzura do zmiany, ale ma zostać w konwencji "słomy" :)

- wspomniana dawniej chmura przechodząca przez pętle

-coś muszę zrobić z wyrazem twarzy i ręce do przemodelowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na dłoniach się turbosmooth wyłączył przez przypadek:D

 

no to taki update:

 

czysty render:16min.jpg

 

 

tutaj po dosłownie sekundzie w PS, nawet alphy nie wyjąłem z maxa, a za późno już było bo zamknąłem go, więc jest robiona ręcznie.

16 ps 1min.jpg

 

tutaj high res:

http://www.orangegraphics.neostrada.pl/16.jpg

http://www.orangegraphics.neostrada.pl/16 ps 1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności