Ardeni Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 Po niewypale który pokazałem ostatnio postanowiłem zrobić drzewko z konceptu zapodanego przez Bro (jeśli wolno oczywiście). wczoraj troche pomodelowałem i wyszło coś takiego: model: siatka: link to konceptu: http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=480385&postcount=11 Dzięki za uwage :) 1
kurt_hectic Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 jest niezle. dodaj polygony w okolicach korzeni i w gornej czesci drzewa, bo sa o wiele za proste (oczywisice te, ktore sa tez wykorzystaj lepiej)> pokrzyw je i to bardzo... niech sie wija, wiesz... tutaj na dole po prawej pod korzeniem przechodzi droga, moze tam wklej swoja chatke?...wiesz teraz muszisz zadbac o szczegoly> srodek ciezkosci drzewa, czy deski z tego mostu dookola drzewa nie sa za szerokie? jak dla mnie maja ok.35cm a powinny byc ok. 15?...chodzi o to, ze jak postac tamtedy bedzie szla te dechy beda grubsze od jej stopy itd. i bedzie to nie realnie wygladac. moze poprzerywaj te dechy co jakis czas? powyginaj? pomysl jak to zotstalo zbudowane w rzeczywistoci > teraz to troche jak sklejka czy dykta wyglada... jak bys cos takiego budowal bo bys zrobil to na zasadzie zachodzacych sie elementow, wiesz...to samo tyczy sie calej reszty, powyginaj je i dodaj zycia > dach (choc mniej bo jest asymetryczny), tego owalnego plane-a i belek, ktore go podtrzymuja...
Ardeni Napisano 29 Grudzień 2006 Autor Napisano 29 Grudzień 2006 Pomęczyłem chwileczke siatke i jest narazie cos takiego: ok ide jeść, dzisiaj jeszcze dużo mnie czeka z tym zabawy. Dzięki Tomek, na Ciebie zawsze można liczyc :)
moss Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 nom jak ci juz mowilem jest oki tylko tak sie zastanwiam czy w miejscach gdzie dasz alphe niewymodelowac detalu przyklad zamiast tego walca gdzie na alphie bedzie teskturka wymodelowac osobne sztachtki itp:). Wiem ze bedziesz chcial to wzucic do portfolio wiec zadbaj o wiekszy detal a bedzie wygladac fajniusio:)
Ardeni Napisano 30 Grudzień 2006 Autor Napisano 30 Grudzień 2006 moskiller -> postaram się :) Standardowo - jeśli nie zrobię jakiegoś wielkiego shitu to komentsów raczej dużo nie ma, ale cóż... wieczorowa rundka w maxie:
intoxicate Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Siema Ardeni :) Tak mnie ciekawi co sie stanie jezeli gracz wejdzie do domku, zaladuje sie kolejna mapka indoor ? Dodalbym do tych *schodkow* na gore jakies porecze, gracz jak tam bedzie biegal moze sie denerwowac i zleciec :P chyba ze wyliczacie sobie kolizje i nie dacie mu spasc po pijaku z drzewa :) Ogolnie rzecz biorac ciekawi mnie jakie TV3D daje Wam toole do produkcji levelow... a tak ogolnie to bardzo fajniutkie. powodzonka! // nie ma to jak pisac posta w nocy
ledyr Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 fajnie, fajnie ale gdzie tekstura ?! :D wczesniej byla, teraz nie ma. no nic, w kazdym razie wygląda duzo lepiej niz ostatnie drzewo :D co jeszcze moge napisac hmm [nabijanie sobie postów to jednak ciężka sprawa jest :D] intoxicate - pisanie postów w nocy jest fajne bo jestes juz tak zmeczony ze nie wiesz co piszesz i zawsze na drugi dzien masz milą niespodzianke... :D "Standardowo - jeśli nie zrobię jakiegoś wielkiego shitu to komentsów raczej dużo nie ma, ale cóż..." bardzo trafna uwaga! ostatnio to zauwazylem i teraz tez staram sie stosowac ale mimo to malo osób ciągle komentuje moje prace, nie to co kiedys, zrobiles leppera masz ponad 100 odpowiedzi a zrobisz szreka i masz 20 :D hehe dobra ide spać :D
Scottero Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 ciekawa pracka bedzie z tego- jedynie co to mi sie korzenie nie podobaja. IMHO, za wysoko sie koncza ;p jesli wiesz o co mi kaman :D mua ;*
Cruzh3r Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 Nie porównywalnie lepsze. Bardzo fajnie. Zauważ że teksturowanie najtrudniejsze:/
Ardeni Napisano 31 Grudzień 2006 Autor Napisano 31 Grudzień 2006 Scottero - hmm korzenie chyba tak zostawie, spodobały mi się takie jakie są :P Cruzh3r - najtrudniejsze ale najprzyjemniejsze (zaraz po modelowaniu, mapowanie - to coś czego chyba nie można polubić :/ Ok jeszcze przed imprezką postanowiłem model podrasować troszke: Co do texturowania to mam jeszcze na to czas, stwierdziłem że zrobię to dobrze a powoli :) i taki renderek jeszcze: 4145 trójkątów (nie obrałem sobie żadnego limitu)
madman1987 Napisano 2 Styczeń 2007 Napisano 2 Styczeń 2007 nom, zaczyna byc sympatycznie, ale barierka na "polpietrze" jest za niska :) wystarczy sie potknac i juz nas nie uratujeeeeeeee... bum :P pozdrowki
Ardeni Napisano 3 Styczeń 2007 Autor Napisano 3 Styczeń 2007 Jest problem z dalszą zabawą z modelem - http://www.youtube.com/watch?v=8-6fASfAg-A pomocy ! reinstalka maxa i driverów od grafiki nie pomogła OK moskiller pomógł :) więcej info tutaj - http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=483919#post483919
Ardeni Napisano 15 Styczeń 2007 Autor Napisano 15 Styczeń 2007 odkopuje troszeczkę wątek ale co tam.. początki z texturą: Siano chyba już zostawię natomiast kora planowo będzie bardziej żywa, chce zachować klimat jaki już siano wprowadziło. Takie trochę przekolorowane to ma być (nie wiem do czego to przyrównać) Komentarze mile widziane :) EDIT> klepki drabiny oczywiście do wymiany. EDIT2> sorki ale nie mogłem sobie podarować zrobienie lepszego rendera...
Konras Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Ladnie ale przejdzmy do uwag bo to najbardziej Ci pomorze :) Przedewszystkim to ten wielki dach na drzewie jest idealnie prosty, moze lepiej by wygladal jakby byl choc jego czesc opadala, ogolnie pracy przydaloby sie wiecej pokreconych elementow. Takrze ta osolona przy deptaku na drzewie jest za idealnie prosta. Pale trzymajace sciany domku tez pokrzywic itd :) i bedzie ladnie :)
Ardeni Napisano 15 Styczeń 2007 Autor Napisano 15 Styczeń 2007 Konras - a nie mogłeś uwag pisać gdy jeszcze model był na stole? ok postaram się coś zrobić w miarę możliwości z niektórymi rzeczami. Teraz postaram się zrobić coś z texturami by ukończyć w całości kolejny model, z następnym postaram się więcej oczywiście.
Konras Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Przepraszam, nie wiedzialem kiedy zaczniesz go tekstorowac... :) masz jednak racje ze trzeba modele konczyc jak juz sie zaczelo bo inaczej moze cos sie umie ale za to nie ma co sie pokazac :)
Ardeni Napisano 15 Styczeń 2007 Autor Napisano 15 Styczeń 2007 ok poleciałem troszeczkę dalej... i takie cosie: Daje tak często update'y bo potrzebuje konkretnej krytyki co jest źle itp dzięki za ewentualne komentarze
Ardeni Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 Model ukończony już od jakiegoś czasu siedzi sobie na moim portfolio, zapomniałem zapodać efektu ostatecznego tutaj: Lokajta jak chceta :) Poszły na to: jedna textura 1024 plus dodatkowa na dach - 256, do obu dołączyłem alphy + normalki Widze dużo niedociągnięć, ale postanowiłem to skończyć by móc myśleć o czymś nowym:) Wszelka krytyka mile widziana.
Kuba Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Nie no rewelacja. Bardzo mi się podoba. Dachy wyszły super. Gratuluję.
peterr Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 zwykły człowiek jak sie nie będzie wpatrywał w to długi czas ,nie zauważy:D bjutiful:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się