Jump to content

[wip]obiekt 3d: Watchtower v2


Ardeni
 Share

Recommended Posts

jest niezle.

dodaj polygony w okolicach korzeni i w gornej czesci drzewa, bo sa o wiele za proste (oczywisice te, ktore sa tez wykorzystaj lepiej)> pokrzyw je i to bardzo... niech sie wija, wiesz...

KH_BigTree.jpg

tutaj na dole po prawej pod korzeniem przechodzi droga, moze tam wklej swoja chatke?...wiesz teraz muszisz zadbac o szczegoly> srodek ciezkosci drzewa, czy deski z tego mostu dookola drzewa nie sa za szerokie? jak dla mnie maja ok.35cm a powinny byc ok. 15?...chodzi o to, ze jak postac tamtedy bedzie szla te dechy beda grubsze od jej stopy itd. i bedzie to nie realnie wygladac. moze poprzerywaj te dechy co jakis czas? powyginaj? pomysl jak to zotstalo zbudowane w rzeczywistoci > teraz to troche jak sklejka czy dykta wyglada... jak bys cos takiego budowal bo bys zrobil to na zasadzie zachodzacych sie elementow, wiesz...to samo tyczy sie calej reszty, powyginaj je i dodaj zycia > dach (choc mniej bo jest asymetryczny), tego owalnego plane-a i belek, ktore go podtrzymuja...

Link to comment
Share on other sites

nom jak ci juz mowilem jest oki tylko tak sie zastanwiam czy w miejscach gdzie dasz alphe niewymodelowac detalu przyklad zamiast tego walca gdzie na alphie bedzie teskturka wymodelowac osobne sztachtki itp:).

Wiem ze bedziesz chcial to wzucic do portfolio wiec zadbaj o wiekszy detal a bedzie wygladac fajniusio:)

Link to comment
Share on other sites

Siema Ardeni :)

 

Tak mnie ciekawi co sie stanie jezeli gracz wejdzie do domku, zaladuje sie kolejna mapka indoor ?

 

Dodalbym do tych *schodkow* na gore jakies porecze, gracz jak tam bedzie biegal moze sie denerwowac i zleciec :P chyba ze wyliczacie sobie kolizje i nie dacie mu spasc po pijaku z drzewa :) Ogolnie rzecz biorac ciekawi mnie jakie TV3D daje Wam toole do produkcji levelow...

 

a tak ogolnie to bardzo fajniutkie. powodzonka!

// nie ma to jak pisac posta w nocy

Link to comment
Share on other sites

fajnie, fajnie ale gdzie tekstura ?! :D wczesniej byla, teraz nie ma. no nic, w kazdym razie wygląda duzo lepiej niz ostatnie drzewo :D co jeszcze moge napisac hmm [nabijanie sobie postów to jednak ciężka sprawa jest :D]

intoxicate - pisanie postów w nocy jest fajne bo jestes juz tak zmeczony ze nie wiesz co piszesz i zawsze na drugi dzien masz milą niespodzianke... :D

 

"Standardowo - jeśli nie zrobię jakiegoś wielkiego shitu to komentsów raczej dużo nie ma, ale cóż..."

bardzo trafna uwaga! ostatnio to zauwazylem i teraz tez staram sie stosowac ale mimo to malo osób ciągle komentuje moje prace, nie to co kiedys, zrobiles leppera masz ponad 100 odpowiedzi a zrobisz szreka i masz 20 :D hehe dobra ide spać :D

Link to comment
Share on other sites

Scottero - hmm korzenie chyba tak zostawie, spodobały mi się takie jakie są :P

Cruzh3r - najtrudniejsze ale najprzyjemniejsze (zaraz po modelowaniu, mapowanie - to coś czego chyba nie można polubić :/

Ok jeszcze przed imprezką postanowiłem model podrasować troszke:

12312006174835hu4.th.jpg12312006174939vm9.th.jpg12312006175159vy8.th.jpg12312006175237dt8.th.jpg

Co do texturowania to mam jeszcze na to czas, stwierdziłem że zrobię to dobrze a powoli :)

i taki renderek jeszcze:

rendermu7.th.jpg

4145 trójkątów (nie obrałem sobie żadnego limitu)

Link to comment
Share on other sites

odkopuje troszeczkę wątek ale co tam..

początki z texturą:

01152007005846so4.th.jpgrenderhs9.th.jpg

Siano chyba już zostawię natomiast kora planowo będzie bardziej żywa, chce zachować klimat jaki już siano wprowadziło. Takie trochę przekolorowane to ma być (nie wiem do czego to przyrównać)

Komentarze mile widziane :)

EDIT> klepki drabiny oczywiście do wymiany.

EDIT2> sorki ale nie mogłem sobie podarować zrobienie lepszego rendera...

render2ys4.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ladnie ale przejdzmy do uwag bo to najbardziej Ci pomorze :)

Przedewszystkim to ten wielki dach na drzewie jest idealnie prosty, moze lepiej by wygladal jakby byl choc jego czesc opadala, ogolnie pracy przydaloby sie wiecej pokreconych elementow. Takrze ta osolona przy deptaku na drzewie jest za idealnie prosta. Pale trzymajace sciany domku tez pokrzywic itd :) i bedzie ladnie :)

Link to comment
Share on other sites

Konras - a nie mogłeś uwag pisać gdy jeszcze model był na stole? ok postaram się coś zrobić w miarę możliwości z niektórymi rzeczami.

Teraz postaram się zrobić coś z texturami by ukończyć w całości kolejny model, z następnym postaram się więcej oczywiście.

Link to comment
Share on other sites

Model ukończony już od jakiegoś czasu siedzi sobie na moim portfolio, zapomniałem zapodać efektu ostatecznego tutaj:

Lokajta jak chceta :)

Poszły na to: jedna textura 1024 plus dodatkowa na dach - 256, do obu dołączyłem alphy + normalki

watchtower2xs3.jpg

watchtower3ga2.jpg

watchtower4si3.jpg

 

Widze dużo niedociągnięć, ale postanowiłem to skończyć by móc myśleć o czymś nowym:)

 

Wszelka krytyka mile widziana.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy