Skocz do zawartości

[wip]obiekt 3d: Watchtower v2


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jest niezle.

dodaj polygony w okolicach korzeni i w gornej czesci drzewa, bo sa o wiele za proste (oczywisice te, ktore sa tez wykorzystaj lepiej)> pokrzyw je i to bardzo... niech sie wija, wiesz...

KH_BigTree.jpg

tutaj na dole po prawej pod korzeniem przechodzi droga, moze tam wklej swoja chatke?...wiesz teraz muszisz zadbac o szczegoly> srodek ciezkosci drzewa, czy deski z tego mostu dookola drzewa nie sa za szerokie? jak dla mnie maja ok.35cm a powinny byc ok. 15?...chodzi o to, ze jak postac tamtedy bedzie szla te dechy beda grubsze od jej stopy itd. i bedzie to nie realnie wygladac. moze poprzerywaj te dechy co jakis czas? powyginaj? pomysl jak to zotstalo zbudowane w rzeczywistoci > teraz to troche jak sklejka czy dykta wyglada... jak bys cos takiego budowal bo bys zrobil to na zasadzie zachodzacych sie elementow, wiesz...to samo tyczy sie calej reszty, powyginaj je i dodaj zycia > dach (choc mniej bo jest asymetryczny), tego owalnego plane-a i belek, ktore go podtrzymuja...

Napisano

Pomęczyłem chwileczke siatke i jest narazie cos takiego:

renderkx6.th.jpg

ok ide jeść, dzisiaj jeszcze dużo mnie czeka z tym zabawy.

Dzięki Tomek, na Ciebie zawsze można liczyc :)

Napisano

nom jak ci juz mowilem jest oki tylko tak sie zastanwiam czy w miejscach gdzie dasz alphe niewymodelowac detalu przyklad zamiast tego walca gdzie na alphie bedzie teskturka wymodelowac osobne sztachtki itp:).

Wiem ze bedziesz chcial to wzucic do portfolio wiec zadbaj o wiekszy detal a bedzie wygladac fajniusio:)

Napisano

moskiller -> postaram się :)

Standardowo - jeśli nie zrobię jakiegoś wielkiego shitu to komentsów raczej dużo nie ma, ale cóż...

wieczorowa rundka w maxie:

renderpk6.th.jpg

Napisano

Siema Ardeni :)

 

Tak mnie ciekawi co sie stanie jezeli gracz wejdzie do domku, zaladuje sie kolejna mapka indoor ?

 

Dodalbym do tych *schodkow* na gore jakies porecze, gracz jak tam bedzie biegal moze sie denerwowac i zleciec :P chyba ze wyliczacie sobie kolizje i nie dacie mu spasc po pijaku z drzewa :) Ogolnie rzecz biorac ciekawi mnie jakie TV3D daje Wam toole do produkcji levelow...

 

a tak ogolnie to bardzo fajniutkie. powodzonka!

// nie ma to jak pisac posta w nocy

Napisano

fajnie, fajnie ale gdzie tekstura ?! :D wczesniej byla, teraz nie ma. no nic, w kazdym razie wygląda duzo lepiej niz ostatnie drzewo :D co jeszcze moge napisac hmm [nabijanie sobie postów to jednak ciężka sprawa jest :D]

intoxicate - pisanie postów w nocy jest fajne bo jestes juz tak zmeczony ze nie wiesz co piszesz i zawsze na drugi dzien masz milą niespodzianke... :D

 

"Standardowo - jeśli nie zrobię jakiegoś wielkiego shitu to komentsów raczej dużo nie ma, ale cóż..."

bardzo trafna uwaga! ostatnio to zauwazylem i teraz tez staram sie stosowac ale mimo to malo osób ciągle komentuje moje prace, nie to co kiedys, zrobiles leppera masz ponad 100 odpowiedzi a zrobisz szreka i masz 20 :D hehe dobra ide spać :D

Napisano

Scottero - hmm korzenie chyba tak zostawie, spodobały mi się takie jakie są :P

Cruzh3r - najtrudniejsze ale najprzyjemniejsze (zaraz po modelowaniu, mapowanie - to coś czego chyba nie można polubić :/

Ok jeszcze przed imprezką postanowiłem model podrasować troszke:

12312006174835hu4.th.jpg12312006174939vm9.th.jpg12312006175159vy8.th.jpg12312006175237dt8.th.jpg

Co do texturowania to mam jeszcze na to czas, stwierdziłem że zrobię to dobrze a powoli :)

i taki renderek jeszcze:

rendermu7.th.jpg

4145 trójkątów (nie obrałem sobie żadnego limitu)

Napisano

odkopuje troszeczkę wątek ale co tam..

początki z texturą:

01152007005846so4.th.jpgrenderhs9.th.jpg

Siano chyba już zostawię natomiast kora planowo będzie bardziej żywa, chce zachować klimat jaki już siano wprowadziło. Takie trochę przekolorowane to ma być (nie wiem do czego to przyrównać)

Komentarze mile widziane :)

EDIT> klepki drabiny oczywiście do wymiany.

EDIT2> sorki ale nie mogłem sobie podarować zrobienie lepszego rendera...

render2ys4.th.jpg

Napisano

Ladnie ale przejdzmy do uwag bo to najbardziej Ci pomorze :)

Przedewszystkim to ten wielki dach na drzewie jest idealnie prosty, moze lepiej by wygladal jakby byl choc jego czesc opadala, ogolnie pracy przydaloby sie wiecej pokreconych elementow. Takrze ta osolona przy deptaku na drzewie jest za idealnie prosta. Pale trzymajace sciany domku tez pokrzywic itd :) i bedzie ladnie :)

Napisano

Konras - a nie mogłeś uwag pisać gdy jeszcze model był na stole? ok postaram się coś zrobić w miarę możliwości z niektórymi rzeczami.

Teraz postaram się zrobić coś z texturami by ukończyć w całości kolejny model, z następnym postaram się więcej oczywiście.

Napisano

Przepraszam, nie wiedzialem kiedy zaczniesz go tekstorowac... :) masz jednak racje ze trzeba modele konczyc jak juz sie zaczelo bo inaczej moze cos sie umie ale za to nie ma co sie pokazac :)

Napisano

ok poleciałem troszeczkę dalej...

01152007171125ce8.th.jpg01152007171320cu9.th.jpg

i takie cosie:

render2ty1.th.jpgrender2dc6.th.jpg

 

Daje tak często update'y bo potrzebuje konkretnej krytyki co jest źle itp

dzięki za ewentualne komentarze

Napisano

Model ukończony już od jakiegoś czasu siedzi sobie na moim portfolio, zapomniałem zapodać efektu ostatecznego tutaj:

Lokajta jak chceta :)

Poszły na to: jedna textura 1024 plus dodatkowa na dach - 256, do obu dołączyłem alphy + normalki

watchtower2xs3.jpg

watchtower3ga2.jpg

watchtower4si3.jpg

 

Widze dużo niedociągnięć, ale postanowiłem to skończyć by móc myśleć o czymś nowym:)

 

Wszelka krytyka mile widziana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności