Dirk Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 Modelik super. Na lakierze wprawdzie mało odbić ale i tak model ładnie wygląda. BTW Czy Ty każdą z części meshujesz w rhino osobno? Tak indywidualnie w zależności od tego jaką dokładność chcesz uzyskać? I jak zachowuje się u Ciebie komputer jak taką siatkę ma?
Dawcio_m Napisano 27 Styczeń 2007 Autor Napisano 27 Styczeń 2007 ja robie tak, że najpierw wszysto joinuje i model ładnie się mi dzieli na cześci szyby swiatła karoseria progi itd i potem meshuje, a komp na razie idzie dobrze jak obracam to mam 2 klatki na sek, ale ja najpierw ustawiam scenke camery itd i niemusze ruszczac sceną więc jest ok. Jeszcze jedna próba:) Swiatła jeszcze nie gotowe.
Yaro16 Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 ten ostatni ma lakier wyblakły.Szybki ładne,czekam na następne oteksturowane części.
RA Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Z hdri są same problemy, mało uniwersalne i prawie zawsze znajdzie się kilka refleksów, które wkurzają bardziej niż najlepszy refleks na masce. ;) Lepiej przerzuć się na jakieś softboxy albo zrób świecący krąg wokół pojazdu, takie rzeczy. Widzę, że wzorujesz się trochę na pracy Bzyka (nie zaprzeczaj :D), ale z hdri do nawet podobnego efektu nie dojdziesz niestety. Na początek radziłbym to wszystko zamknąć, otoczyć jakaś bryłą z normalami do środka i wtedy kombinować ze światłami, efekty będą o niebo lepsze. :)
Dawcio_m Napisano 29 Styczeń 2007 Autor Napisano 29 Styczeń 2007 yaro16 dzięki no wiem nei jest to to ci chciałbym uzyskać, ale ciągle z tym walcze:D RA- hmm z modelingiem na pewno sie wzoruje, ale renderingiem było różnie tak na prawde to próbowałem podrobić lakier (nie smiać sie) suurlanda z peugota, ale sie do tego nie powinienem przyznawać:D No dobra próbuje bez Hdri, ale jak nie wyjdzie to wywalam kompa albo wracam do hdri:D Mam jeszcze pytanko jak zrobić ziarno w lakierze, ale takie bardzo drobne?
RA Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Ziarno najszybciej zrobić kombinacją AA (Fixed) i odpowiednio niskiego (ale nie za niskiego) samplingu dla glossy części lakieru. Wtedy elementy lakierowane, które są ustawione pod kątem prostym do kamery mają ziarno. Inny sposób, to jakieś proceduralne mapy w slocie odpowiadającym za rozproszenie odbić. Cellular powinien być dobry. Kiedyś coś takiego kombinowałem, nie wiem czy mam te pliki maxa, ale jak znajdę, to mogę ci udostępnić. Z tym, że uprzedzam, że nie są to jakieś wielkie rewelacje, to trochę stary lakier. ;)
Dawcio_m Napisano 29 Styczeń 2007 Autor Napisano 29 Styczeń 2007 byłbym wdzięczny jabyś mi udostępnił:)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 Widze niezle postepy!! Rhino ma to do siebie ze trudno cos porawic... :/ Jak sie czlowiek rypnie to w przepasc... trudno wprowadzic poprawki... Ale ogolnie moge cie pochwalic bez wahania!! Kawal dobrej roboty. Dopracuj to jeszcze tam gdzie trzeba i bedzie cool.
Dawcio_m Napisano 31 Styczeń 2007 Autor Napisano 31 Styczeń 2007 Stachu- dzięki:) ..:: 3D XTREME ::..- no i powrócił:)))))) Bardzo fajnie, że jesteś, no to teraz dawaj te twoje modeliki co tam trzymasz w rękawie:)) Dzieki:)
Eloy Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 No poprostu zarąbisty!!! Rhino to niezłe narzędzie!
Dawcio_m Napisano 31 Styczeń 2007 Autor Napisano 31 Styczeń 2007 Eloy- dzięki:) Zgodzam sie z toba:D pooglądałem troszke ten lak RA no i bardzo ładny jest, ale niechce dawać jego bo niemiałbym satysfakcji, odgapiłem tylko kilka rzeczy:D Dzięki. Nie wiem już co zrobić żeby lak był lepszy, no ale zobacze:)
RA Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 Masz włączony color mapping, np. exponential? Bo trochę przepalone wyszło. I tak z ciekawości, możesz wrzucic na model ten mój lakier i w jakiejś minimalnej rozdzielczości wyrenderowac? Ja go w sumie na jakimś porządniejszym modelu nie widziałem. :)
Dawcio_m Napisano 1 Luty 2007 Autor Napisano 1 Luty 2007 ten kolot mapping specjalnie dak dałem bo jak było na zwykłym to było trosze blade;) Jak mi się uda to dzisiaj wyrenderuje z twoim lakiem:)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 Qrcze to jest wlasnie Rhino... jak sie zrypie powierzchnie to pozniej na renderze wszystko widac :/ Az ciezko patrzec w okolicach tylniego nadkola ze zderzakiem... :( Ale ogolnie probuj dalej z renderingiem bo moze byc super fajnie :)
RA Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 ten kolot mapping specjalnie dak dałem bo jak było na zwykłym to było trosze blade;) [...]Jeżeli jest blade, to trzeba kombiować z natężeniami świateł i samymi ustawieniami color mappingu. Pozatym zawsze można trochę zwiększyć kontrast w frame bufferze lub w postprodukcji.
Dawcio_m Napisano 1 Luty 2007 Autor Napisano 1 Luty 2007 RA no w sumie można kontrastu dodać, pokombinuje jeszcze:) miwt fele tak na szybko zrobiłem, później będą inne:)
pecet Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 i jeszcze go obniż, bo troche jak terenówka wygląda;)
Dawcio_m Napisano 2 Luty 2007 Autor Napisano 2 Luty 2007 pecet ok obniże go troszke, nawet nie zwróiłem na to uwagi dzięki;) Ra no to wyrenderowałem go z tym twoim materiałem w mojej scenie, ale chyba coś niegra ze sobą bo coś sie niedobrego zrobiłom ale niemam pojęcia co. Może chodzi o to, że niemam w scenie light cache?
RA Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 No jakieś secondary bounces by się przydały. :) Pracuj nad odbiciami, pracuj, bo w tym rzecz. Aha, nie wiem czy w tym moim materiale nie ma jakiś skopanych interpolowanych odbić, więc jak są, to je wyłącz oczywiście. ;)
miwt Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 no teraz nawet nawet miejscami to wyglada gdyby tylko ta biala plama nie byla na cala tylnia maske i szybe to wygladalo by to lepiej powodzenia;)
Dawcio_m Napisano 3 Luty 2007 Autor Napisano 3 Luty 2007 patry fajnie, że sie podoba:) miwt może jeszcze z tym pokombinuje:) pecet a jakoś dokładniej? Chodzi ci o kolor czy ogólnie o lakier bo niewiem co mam poprawiać:)
pecet Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 rób tak żeby Tobie się podobało ;) mi generalnie sie sam kolor nie podoba (jest mało dynamiczny :p) lakier jest chyba ok ale może jeszcze jakieś odbicia na boku by się przydały
Dawcio_m Napisano 3 Luty 2007 Autor Napisano 3 Luty 2007 a jak chodzi o odbicia to jeszcze będe sie bawił:)
RA Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 Stanowczo za długie czasy, przy takich czasach szybko się znudzisz i zarzucisz projekt. Skróć je do maksimum paru minut i wiadomo, testuj regionami. :)
JohnZi Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 przy 8 godzinach testow to ja juz dawno bym zrezygnowal, jak mniemam to vray, zapodaj ustawienia;]
Dawcio_m Napisano 6 Luty 2007 Autor Napisano 6 Luty 2007 no właśnie miewiem czemu tak długo, chyba przez podwójne albo chyba nawet potrójne (nie pamiętam) glossy dla laku hehe, ale ja to w nocy renderowałem to niewiedziałem, że to tak długo będzie jak przyjde ze szkoły to dam ustawienia:) dzięki.
Dawcio_m Napisano 6 Luty 2007 Autor Napisano 6 Luty 2007 no ot daje ustawienia, ale to chyba nie przez nie bo za bardzo ich nie zmieniałem irr mapa jest na medium i też bez zmian. Mówcie co zmienic w tym laku, a nie narzekajcie na czas:D
RA Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 AA: Fixed ustawione na 1, bez filtra. GI: IrrM i LC. IrrM na medium z ustawieniami powiedzmy -4/-4, czy jeszcze niższe. LC 200, 0,01. I już powinno być lepiej.
Dawcio_m Napisano 6 Luty 2007 Autor Napisano 6 Luty 2007 No to już wiem co było grane, że tak długo renderowało, wina była w laku, za dużo tych shelaków i glossów tam dałem RA nawet na tych twoich ustawieniach render był bardzo długi musze coś innego pokombinować.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 Nie kombinuj za duzo z lakierem... najlepsze efekty kryja sie w prostych rozwiazaniach - im wiecej bedziesz kombinowal z lakierem tym gorzej - a model spox :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się