Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mój debiut na forum - witam wszystkich

To mój pierwszy prawdziwy WIP, korzystam z 3ds maxa od dłuższego czasu(jakieś...2,5 roku)

Postanowiłem zrobić jakiś przyzwoity pojazd, który mnie zajmie na jakiś czas, proszę o dużo komentarzy, gdyż błędy dobrze jest tępić od samego początku:)

tylko nie zby surowo:p

 

Wiec zaczynam:

oto oryginał

Oshkosh HEMMT(Heavy Expanded Mobility Tactical Truck)

ważąca 32 tony ciężarówka wojskowa

Oshkosh_truck_army_recognition_IDEX_2005_02.jpg

 

 

nie jestem jeszcze tak doskonały by robić to z perfekcyjną dokładnością i pozwolę sobie dodać jeszcze kilka pierdółek:)

 

Zaczynamy:

oshkoshfrontbetatw2.jpg

 

prace zaczelem we wtorek, wiec jeszcze cos wrzuce:)

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oshkoshmirrorbeta3om7.jpg

coz, mam blueprinty, błotniki zrobiłem na zasadzie punktu orientacyjnego

przedłuzenie ich to jest pikuś:P - daj mi dojśc do zawieszenia przedniego:P

Napisano

fajny ten samochodzik :)

jak już Ci mówili nie sęp chamfera, modelujesz bez meshsmootha więc dawaj chamfery na krawędziach coby to jakoś naturalniej wyglądało

a co będzie z tyłu? Bo chyba różne wersje są?

Robisz taką jak na referce czy coś innego tam zamontujesz?

Napisano

Jeśli chcesz uzyskać efekt lekko zaokrąglonych krawędzi to broń boże nie!

po prostu chamfer i nic dalej przy tym nie kombinuj, i daj go na WSZYSTKIE ostre krawędzie.

pozdro

Napisano

oshkoshelectricandgasmajc2.jpg

 

co prawda render źle wyszedł, ale itak krok do przodu

pousuwałem torche edgeow...ale jestem juz na etapie gdzie komp ma juz problemy kiedy jest texturowanie włączone

 

edit:

hmm, co wrzuce na tył..nie myslalem z gory nawet że to skończe ale widać jestem na dobrej drodze

może ta wersja z hakiem do kontenerów

a może jakieś działko:)

Napisano

oshkoshoutdoorbeta3pj.jpgoshkoshoutdoorbeta27tw.jpg

 

hmm, z tego cudownego pojazdu wyciągnałem całą esencje, całe to wrażenie siły..i majestat:)

nadaje się na twórce pop-kultury:p

 

ale do rzeczy - zostały mi jeszcze tylne światła, jakaś płyta na kontener z tyłu, jakiś kanister no i gaśnica - ale te drobiazgi itak nie zmienia specjalnie tego co tu widzicie

 

rozmyślam nad tyłem i wnętrzem kabiny...choć ciągnie mnie do finalRender-a:p

Napisano

moj komp juz kwiczy nawet przy chowaniu obiektów itd

 

co do paryż dakar...mam juz hdri pustyni

ale tak wogole konwencje sa 2

ale kiedy przejezdza przez jakąś rzeczke tak 1 m głębokości wszedzie woda na boki, on cały w blocie, albo wlasnie kiedy zjeżdza w tumanach piachu z wydmy..ale bede przy tym potrzebowac waszej pomocy

 

licze na was

Napisano
moj komp juz kwiczy nawet przy chowaniu obiektów itd

 

co do paryż dakar...mam juz hdri pustyni

ale tak wogole konwencje sa 2

ale kiedy przejezdza przez jakąś rzeczke tak 1 m głębokości wszedzie woda na boki, on cały w blocie, albo wlasnie kiedy zjeżdza w tumanach piachu z wydmy..ale bede przy tym potrzebowac waszej pomocy

 

licze na was

 

Hdri do paryż dakar moze być dobre ale rzeczka odpada temu pozdowi lepiej bedzie pasowac pustynia.

 

Pozdro

Napisano

Ile to ma poly ze Ci komp nie wyrabia? Mysle ze moglbys pozbyc sie np tych srubek (naciec). Niby dbasz o szczegoly, ale popatrz ze zeby zobaczyc te naciecia musialbys ustawic kamere w takiej odleglosci od srubki ze przy tym ramka od lusterka wyglada tragicznie (kanciasto). Podobnie moze byc w innych miejscach. Mysle ze z czasem to opanujesz. A tak przy okazji nie jestes odosobniony w modelowaniu tego pojazdu:

 

http://boards.polycount.net/showflat.php?Cat=0&Board=2&Number=128545&page=0&fpart=all

 

Przypadkiem znalazlem :P

 

Pozdrawiam

Maciek

Napisano

no cóż szkoda ze niezgodny z oryginałem miejscami ale nie jest tragicznie a co do tekstur to wszystko do wymiany, koła na jako pierwsze, dodaj jakies zacieki, zabrudzenia, rdze, obdrapania na krawędziach, refleksy, bump no a potem będziemy myślec o renderze

Napisano

...o wkoncu cos nowego sie pojawilo - jakie to szczescie ze nie miales pchoty modelwoac maybachow - bmw - mesi czy porshe bo za duzo jest juz tego :) - a tu mila niespodzianka ze cos czego wczesniej chyba nigdy nie widzialem

Napisano

problem jest taki ze przy mappingu jest niezla kaszana;P

 

jeszcze wtedy nie wiedzialem jak to sie robi i modelowalem..dosc swobodnie:)

pod koniec, jak uznalem ze fajnie by wygladal z teksturami...ten katastrofalny blad wyszedl-.-

 

 

teraz bym pewnie musial 90% od nowa robic:(

Napisano

Fajny pomysł ale z wykonaniem troszkę gorzej, a mianowicie okna powinny być dużo bardziej zaokrąglone, a nie takie kwadratowe to samo jest z szybami na drzwiach i same drzwi są nie zgodne z oryginałem brak łuków.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności