Busiu Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 Już kawał czasu pracuje nad postacją Brahmy wojownika. Co do modelingu to już chyba nic niebede zmieniać teraz robie teksturki co sądzicie. Niemam pomysłu w jakim otoczeniu go umiścić... napewno bedzie dużo krwi :] http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=tekstura.548.jpg a tu sama postac starszy up: http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=brahma_2.jpg Pozdrawiam .............................
zgrzyt Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 elo, model widze juz skonczony, powodzenia z env. pzdr
tadzio Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 z ta krwia to nie przesadz... bo to tylko tak na pozor fajne jest... jesli juz to proponuje kilka mazniec, jakas strozka, krople czy cos, bo go utopisz ;-) pozdrawiam. ps- model fajny. troche taki do gry;-)
Gość spokojny Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Moim skromnym zdaniem te wiąznia/sznurki na ,,butach" powinny bardziej przylegać do stopy/palców. Co do sceny to proponuje duży topór-ze wzgledu na sporą powieżchnie owej broni, będziesz mógł sporo ją zabarwić ,,czerwonym odcieniem" ;) PS Biedak ma tylko 2 paluszki :D
Busiu Napisano 18 Styczeń 2007 Autor Napisano 18 Styczeń 2007 Ok skały do sceny http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=skala.jpg
piotrek Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 Niezły modle, ale stopy, jeśłi chodzi o koncept, ani trochę mi się nie podobają.
Busiu Napisano 19 Styczeń 2007 Autor Napisano 19 Styczeń 2007 Stopy sie poprawi próbuje zachować jakiś klimat ale niewiem czy mi wyjdzie. http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=tekstura2bb.jpg
Busiu Napisano 19 Styczeń 2007 Autor Napisano 19 Styczeń 2007 a tu tex z wypukłusciami http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=skaly_tex.jpg
Busiu Napisano 21 Styczeń 2007 Autor Napisano 21 Styczeń 2007 Ktoś tu pisał że wątek upadł... chyba ja. Bo upadł. up http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Brahma_test2.jpg co sądzicie o takiej post produkcji?
sokół Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 a to ten hinduski brahma ma byc? Jesli tak, to powinien byc taki jakby potrojny http://images.google.com/images?q=Brahma
Busiu Napisano 22 Styczeń 2007 Autor Napisano 22 Styczeń 2007 Sokole to ma być ten nie hinduski. To jest o iel dobrze wiem postać z dodatka do quake 3. http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=BFP2_Brahma.d6f.jpg to szkic na którym sie wzoruje.
Bruneq Napisano 16 Luty 2007 Napisano 16 Luty 2007 strasznie oldskulowo to wyglada!:) taki jakis nie ostry ten chłopok
Tiger Napisano 16 Luty 2007 Napisano 16 Luty 2007 stopy ma okropne. Jedna stopa wygląda jak dwa ch*** Reszta jest ładna
ferni Napisano 16 Luty 2007 Napisano 16 Luty 2007 stopy ma okropne. Jedna stopa wygląda jak dwa ch*** Reszta jest ładna - hehehehehehheheheheheeh racja takie dwa kciuki - a pozatym popracuj nad texturami
Mortom Napisano 16 Luty 2007 Napisano 16 Luty 2007 ten render przypomina mi silnik Ureala 2..... no przydało by sie tu troche GI no i jak Ania napisała... wiecej ciemnych plam bo na razie to jak byś dał ambient na 40 procent i z renderował. Pozdro i czekam na UPa :)
Busiu Napisano 18 Luty 2007 Autor Napisano 18 Luty 2007 Co do ciemnych plam to render testowy bez Ambinent. Teraz zrobiłem kolejny juz z i dodałem lekki retusz po renderze poprawiłem sznury i nieiwem co nielerzy w tych stopach jakos niewiem jak je poprawic zeby było lepiej. Powoli zblirzam sie do finalnego rendera bo termin goni. Pozdro.
Busiu Napisano 31 Marzec 2007 Autor Napisano 31 Marzec 2007 OK widze zero rekacji.... Juz niemam sił meczyc jest jak jest ;/ I na tym zakończymy
tadzio Napisano 31 Marzec 2007 Napisano 31 Marzec 2007 jak do gry to ok, a jak nie to kiepsko raczej... pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się