Napisano 16 Styczeń 200718 l Już kawał czasu pracuje nad postacją Brahmy wojownika. Co do modelingu to już chyba nic niebede zmieniać teraz robie teksturki co sądzicie. Niemam pomysłu w jakim otoczeniu go umiścić... napewno bedzie dużo krwi :] http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=tekstura.548.jpg a tu sama postac starszy up: http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=brahma_2.jpg Pozdrawiam .............................
Napisano 17 Styczeń 200718 l z ta krwia to nie przesadz... bo to tylko tak na pozor fajne jest... jesli juz to proponuje kilka mazniec, jakas strozka, krople czy cos, bo go utopisz ;-) pozdrawiam. ps- model fajny. troche taki do gry;-)
Napisano 17 Styczeń 200718 l Moim skromnym zdaniem te wiąznia/sznurki na ,,butach" powinny bardziej przylegać do stopy/palców. Co do sceny to proponuje duży topór-ze wzgledu na sporą powieżchnie owej broni, będziesz mógł sporo ją zabarwić ,,czerwonym odcieniem" ;) PS Biedak ma tylko 2 paluszki :D
Napisano 18 Styczeń 200718 l Autor Ok skały do sceny http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=skala.jpg
Napisano 18 Styczeń 200718 l Niezły modle, ale stopy, jeśłi chodzi o koncept, ani trochę mi się nie podobają.
Napisano 19 Styczeń 200718 l Autor Stopy sie poprawi próbuje zachować jakiś klimat ale niewiem czy mi wyjdzie. http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=tekstura2bb.jpg
Napisano 19 Styczeń 200718 l Autor a tu tex z wypukłusciami http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=skaly_tex.jpg
Napisano 21 Styczeń 200718 l Autor Ktoś tu pisał że wątek upadł... chyba ja. Bo upadł. up http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Brahma_test2.jpg co sądzicie o takiej post produkcji?
Napisano 22 Styczeń 200718 l a to ten hinduski brahma ma byc? Jesli tak, to powinien byc taki jakby potrojny http://images.google.com/images?q=Brahma
Napisano 22 Styczeń 200718 l Autor Sokole to ma być ten nie hinduski. To jest o iel dobrze wiem postać z dodatka do quake 3. http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=BFP2_Brahma.d6f.jpg to szkic na którym sie wzoruje.
Napisano 16 Luty 200718 l Tiger napisał: stopy ma okropne. Jedna stopa wygląda jak dwa ch*** Reszta jest ładna - hehehehehehheheheheheeh racja takie dwa kciuki - a pozatym popracuj nad texturami
Napisano 16 Luty 200718 l ten render przypomina mi silnik Ureala 2..... no przydało by sie tu troche GI no i jak Ania napisała... wiecej ciemnych plam bo na razie to jak byś dał ambient na 40 procent i z renderował. Pozdro i czekam na UPa :)
Napisano 18 Luty 200718 l Autor Co do ciemnych plam to render testowy bez Ambinent. Teraz zrobiłem kolejny juz z i dodałem lekki retusz po renderze poprawiłem sznury i nieiwem co nielerzy w tych stopach jakos niewiem jak je poprawic zeby było lepiej. Powoli zblirzam sie do finalnego rendera bo termin goni. Pozdro.
Napisano 31 Marzec 200718 l Autor OK widze zero rekacji.... Juz niemam sił meczyc jest jak jest ;/ I na tym zakończymy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto