Skocz do zawartości

Postać 3D: Brahma


Busiu

Rekomendowane odpowiedzi

Już kawał czasu pracuje nad postacją Brahmy wojownika. Co do modelingu to już chyba nic niebede zmieniać teraz robie teksturki co sądzicie. Niemam pomysłu w jakim otoczeniu go umiścić... napewno bedzie dużo krwi :]

 

http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=tekstura.548.jpg

 

a tu sama postac starszy up:

 

http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=brahma_2.jpg

 

Pozdrawiam

 

.............................

brahmafinal2rt1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość spokojny

Moim skromnym zdaniem te wiąznia/sznurki na ,,butach" powinny bardziej przylegać do stopy/palców. Co do sceny to proponuje duży topór-ze wzgledu na sporą powieżchnie owej broni, będziesz mógł sporo ją zabarwić ,,czerwonym odcieniem" ;) PS Biedak ma tylko 2 paluszki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten render przypomina mi silnik Ureala 2..... no przydało by sie tu troche GI no i jak Ania napisała... wiecej ciemnych plam bo na razie to jak byś dał ambient na 40 procent i z renderował. Pozdro i czekam na UPa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ciemnych plam to render testowy bez Ambinent. Teraz zrobiłem kolejny juz z i dodałem lekki retusz po renderze poprawiłem sznury i nieiwem co nielerzy w tych stopach jakos niewiem jak je poprawic zeby było lepiej. Powoli zblirzam sie do finalnego rendera bo termin goni. Pozdro.

 

brahma2bje9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności