Skocz do zawartości

Model 3D: oko ludzkie


Repciu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 48
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

siatka jest tutaj:siatkaac5.jpg

poczatkowo to mialo tak wygladac to oko,http://www.highend3d.com/maya/tutorials/modeling/polygon/243-2.html

i z tamtad tez z print screena skopiowalem textury no ale widac ze to kiepsko wyszlo ktos moze mi doradzi jak zrobic takie tekstury chodzi mi głównie o teksture gałki ocznej takiej zeby bylo widac przekrwione oczy

 

siatke zrobilem z jakies tutka do eye shader z video tutka z evermotion

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest HDRI i specular chyba z 100 glossines chyba tez jest 80 material typu raytrace reflect, fallof i jako diffuse textura. mam pytanko jak skopiowac rozlozona siatke z UNWRAP UVW do photoshopa, chce texture dopasowac bo tutaj zrobilem tak ze kula sklada sie jakby z 2 oddzielnych obiektow z tej rogowki (to kolorowe wnetrze oko) i reszta to 2 obiekt (ta biale), zrobilem to tak bo nie wiem jak uzywac tego UNWRAP UVW za bardzo. Jak to najlepiej zrobic ? zaznaczyc caly element w UNWRAP UVW ustawic jako planar map, następnie zrobic flatting map i jak to pozniej do photosgopa skopiowac czy to wogole inaczej sie robi? poczytalbym sobie w hlpie ale nie mam w moim 3d maxie hlpa. chcialem sciagnac a do 3d max 7 nie ma hlpa na stronie autodeska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet spoko jest te Twoje oko, ale musisz koniecznie powalczyć z tęczówką. Choć wiem że to nie łatwe. Mi strasznie długo zajeło zrobienie fajnej tęczówki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej to znów ja :) nie do końca mnie zrozumiałeś :)

Oko.gif tak wygląda niby oko w przekroju.. przyjrzyj się jak wygląda Twoja siatka a jak to. Róznica jest w rogówce.. rogówka jest bardziej wypukła od całej bryły gałki ocznej.. postaraj się nad tym jeszcze popracować i będzie lepiej a co do tego refleksu odbicia to nie wyszedł zbytnio..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie... Czy jest sens tworzyc cały WiP o jakimś głupił oku ?? Wystarczy przecie zrobic kule + texturka ostra + szkiełki na zewnątrz... :/ Nie wiem nad czym tu się biedzić :

Po to chyba jest wip nie? Jak widac sztuka jest zrobic piekne naturalne oczy wiec nienamiejscu twoja uwaga...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz sterować odbicia mapką która jest ciemna na gałce a jasna na tęczówce i źrenicy.

nie wiem czym renderujesz, jak np. vray to wystarczy taką mapkę dać po prostu do reflection, a jak np. scanline to zrobić mask map i tam jako maskę dać to a jako mapę dać raytrace map.

 

w ostatnim tęczówka i źrenica wyglądają bardzo dobrze, nie podzieliłbyś się teksturą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moge podesłać na maila jak chcesz teksturke ja używam mental raya, to zwykła teksturka zdjęta ze zdjęcia ściągnietego z http://morguefile.com/ tam jest dużo zdjęć dużej rozdzielczości, troche przerobiona w photoshopie, a jak żyłki podobają się ? tak właściwie chodzi mi o uzyskaine takiego efektu oświetlenia i odbicia jak jest tutaj anatomicaleye8hq.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównując twoje oko z tym w poprzednim poście i tym z tutoriala wydaje mi się że źrenica jest zbyt gruba i ucięta w połowie grubości a gościu z gnomon wyraźnie mówił żeby tego nie robić. Może soczewka przecina bryłę źrenicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BigBen

Twoje oko jest troche gorsze od modelu Pana Wikstroma, ale jak dla mnie masakra. Próbuj dalej, moze dojdziesz do perfekcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności