Napisano 17 Styczeń 200718 l co myslicie o tym modelu czy nie za duze HDRI, nie za bardzo odbija sie swiatllo co tu poprawic http://img402.imageshack.us/img402/4941/oczkokp6.jpg
Napisano 17 Styczeń 200718 l siatke kulki? ;-) Na moje OKO rogówka/twardówka za bardzo odstaje od calosci. pozdrawiam.
Napisano 17 Styczeń 200718 l Nie no chcialem zobaczyc ulozenie wzgledem siebie rogowki i reszty, ale jak teraz tak patrze to chyba to zwykla kula z multi materialami.
Napisano 17 Styczeń 200718 l wygląda sztucznie. jest kanciaste, świeci się jak szklane i jest 6 rano :/
Napisano 17 Styczeń 200718 l szklo za grube i za szklane (tam powinny byc gdzieniegdzie zmatowienia, galka oczna nie jest tak calkiem jednolita i przejrzysta) a pod spodem to translutkiem moze? translucency material by tam pomogl...
Napisano 17 Styczeń 200718 l jezeli to ma byc szklane oko...to tak jak wyzej! a jak ludzkie...to to zyłki wklesle mi sie nie podobaja. na tym tutku z ktorego robiles to oko wyglada jakos ladniej!:P
Napisano 17 Styczeń 200718 l Autor siatka jest tutaj: poczatkowo to mialo tak wygladac to oko,http://www.highend3d.com/maya/tutorials/modeling/polygon/243-2.html i z tamtad tez z print screena skopiowalem textury no ale widac ze to kiepsko wyszlo ktos moze mi doradzi jak zrobic takie tekstury chodzi mi głównie o teksture gałki ocznej takiej zeby bylo widac przekrwione oczy siatke zrobilem z jakies tutka do eye shader z video tutka z evermotion
Napisano 17 Styczeń 200718 l czy nie za duze HDRI, nie za bardzo odbija sie swiatllo co tu poprawic Czy to napewno jest HDRI czy tylko specular...
Napisano 17 Styczeń 200718 l Autor to jest HDRI i specular chyba z 100 glossines chyba tez jest 80 material typu raytrace reflect, fallof i jako diffuse textura. mam pytanko jak skopiowac rozlozona siatke z UNWRAP UVW do photoshopa, chce texture dopasowac bo tutaj zrobilem tak ze kula sklada sie jakby z 2 oddzielnych obiektow z tej rogowki (to kolorowe wnetrze oko) i reszta to 2 obiekt (ta biale), zrobilem to tak bo nie wiem jak uzywac tego UNWRAP UVW za bardzo. Jak to najlepiej zrobic ? zaznaczyc caly element w UNWRAP UVW ustawic jako planar map, następnie zrobic flatting map i jak to pozniej do photosgopa skopiowac czy to wogole inaczej sie robi? poczytalbym sobie w hlpie ale nie mam w moim 3d maxie hlpa. chcialem sciagnac a do 3d max 7 nie ma hlpa na stronie autodeska
Napisano 17 Styczeń 200718 l hehe, "nie chce kopiować"... lol W tutorialu jest pokozane jak zrobić właściewie oko, aby wyglądało tak jak powinno:).
Napisano 20 Styczeń 200718 l stanowczo? tylko dalej tęczówka nie domaga zaczyna się i kończy za ostro. i wygląda płasko. pozdro!
Napisano 20 Styczeń 200718 l wypukła to znaczy taka ze widać na niej odbijające się światło w kształcie łuku i to powoduje efekt uwypuklenia.. coś jak bys nałożył soczewkę :) http://www.elboxedu.com.pl/src/foto/f10.jpg coś jak na tym oku z prawej :)
Napisano 20 Styczeń 200718 l zylki bym jakos bardziej przyczerwienil, spojrz na bialko w oczach w lustrze, zobaczysz jak naczynia krwionosne wygladaja ;p
Napisano 21 Styczeń 200718 l Albo możesz zrobic takie naczynia krwionośne (Uwaga ciężkie ! :) ) Click! Pokazuje Ci bo naczynia są naprawdę czerwone. ;)
Napisano 21 Styczeń 200718 l Nawet spoko jest te Twoje oko, ale musisz koniecznie powalczyć z tęczówką. Choć wiem że to nie łatwe. Mi strasznie długo zajeło zrobienie fajnej tęczówki ;)
Napisano 21 Styczeń 200718 l hej kiedys renderowalem oczka, maja gdzies 2 lata wiec perfekcyjne nie sa;]
Napisano 21 Styczeń 200718 l Klicor ale wielkie te tęczówki :P Ale bardzo ładne :) Ps. Drugi obrazek się nie wyswietla...
Napisano 21 Styczeń 200718 l hej to znów ja :) nie do końca mnie zrozumiałeś :) tak wygląda niby oko w przekroju.. przyjrzyj się jak wygląda Twoja siatka a jak to. Róznica jest w rogówce.. rogówka jest bardziej wypukła od całej bryły gałki ocznej.. postaraj się nad tym jeszcze popracować i będzie lepiej a co do tego refleksu odbicia to nie wyszedł zbytnio..
Napisano 25 Styczeń 200718 l może zobacz videotutka gnomonworkshop do maya(nie wiem czym robisz ale bez rożnicy) http://thegnomonworkshop.com/tutorials.html nie robiłem tego oka ale polecam bo obejrzałem, to video napewno sie przyda. jest za free
Napisano 25 Styczeń 200718 l Autor no ja wlasnie na podstawie tego tutka zrobilem to oka tylko ze ja robie w 3d maxie
Napisano 25 Styczeń 200718 l wybacz nie wiedziałem, ale tamto troche lepiej wyglada(obejrzyj dokładnie:d). dobrze jest ale wygląda troche jak sztuczne(plastikowe)
Napisano 25 Styczeń 200718 l ludzie... Czy jest sens tworzyc cały WiP o jakimś głupił oku ?? Wystarczy przecie zrobic kule + texturka ostra + szkiełki na zewnątrz... :/ Nie wiem nad czym tu się biedzić :
Napisano 25 Styczeń 200718 l Joint....jednak 3 strony udowadniaja ze jest sie na czym biedzic!:P I dobrze! dążmy do perfekcji!:) A oko...takie za bardzo wklesla źrenica!żylaki za malutkie i za malo czerwone!:)
Napisano 25 Styczeń 200718 l oczy to zwierciadlu duszy tak ? wiec nawet najpiekniejsza postac z lipnymi oczami, bedzie poprostu slaba ;) oczy to podstawa super watek ;]
Napisano 25 Styczeń 200718 l parę dni temu ledyr zapodał mi takiegoż oto linka: http://img95.imageshack.us/img95/1373/anatomicaleye8hq.jpg to jest dobre oko :P
Napisano 26 Styczeń 200718 l ohoho teraz to lekko przesadziłeś.. głębia jest zbyt duża! :) a mógłbyś tak nie szklić całej gałki tylko miejsce gdzie jest rogówka? tylko o to proszę :)
Napisano 24 Luty 200718 l ludzie... Czy jest sens tworzyc cały WiP o jakimś głupił oku ?? Wystarczy przecie zrobic kule + texturka ostra + szkiełki na zewnątrz... :/ Nie wiem nad czym tu się biedzić : Po to chyba jest wip nie? Jak widac sztuka jest zrobic piekne naturalne oczy wiec nienamiejscu twoja uwaga...
Napisano 25 Luty 200718 l Autor jak zrobić, żeby HDRI odbijało się tylko w tęczówce i źrenicy a nie także w gałce i całym oku
Napisano 25 Luty 200718 l możesz sterować odbicia mapką która jest ciemna na gałce a jasna na tęczówce i źrenicy. nie wiem czym renderujesz, jak np. vray to wystarczy taką mapkę dać po prostu do reflection, a jak np. scanline to zrobić mask map i tam jako maskę dać to a jako mapę dać raytrace map. w ostatnim tęczówka i źrenica wyglądają bardzo dobrze, nie podzieliłbyś się teksturą?
Napisano 25 Luty 200718 l Autor moge podesłać na maila jak chcesz teksturke ja używam mental raya, to zwykła teksturka zdjęta ze zdjęcia ściągnietego z http://morguefile.com/ tam jest dużo zdjęć dużej rozdzielczości, troche przerobiona w photoshopie, a jak żyłki podobają się ? tak właściwie chodzi mi o uzyskaine takiego efektu oświetlenia i odbicia jak jest tutaj
Napisano 26 Luty 200718 l Porównując twoje oko z tym w poprzednim poście i tym z tutoriala wydaje mi się że źrenica jest zbyt gruba i ucięta w połowie grubości a gościu z gnomon wyraźnie mówił żeby tego nie robić. Może soczewka przecina bryłę źrenicy?
Napisano 27 Luty 200718 l Twoje oko jest troche gorsze od modelu Pana Wikstroma, ale jak dla mnie masakra. Próbuj dalej, moze dojdziesz do perfekcji.
Napisano 27 Luty 200718 l jeszcze troche i będziesz robił tak piękne oczy jak moje własne, wyzwanie ale probuj:p
Napisano 27 Luty 200718 l Autor dzieki, narazie z okiem to koniec juz nie mam pomysłów chyba że ktoś mi doradzi coś co poprawic itd. teraz wziąłbym się za coś innego
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto