Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 48
  • Wyświetleń 15,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wow dla mnie git. Moglbys pokazac siatke i textury jakich uzywales/??

Napisano

siatke kulki?

;-)

 

Na moje OKO rogówka/twardówka za bardzo odstaje od calosci.

pozdrawiam.

Napisano

Nie no chcialem zobaczyc ulozenie wzgledem siebie rogowki i reszty, ale jak teraz tak patrze to chyba to zwykla kula z multi materialami.

Napisano

wygląda sztucznie.

jest kanciaste, świeci się jak szklane i jest 6 rano :/

Napisano

szklo za grube i za szklane (tam powinny byc gdzieniegdzie zmatowienia, galka oczna nie jest tak calkiem jednolita i przejrzysta) a pod spodem to translutkiem moze? translucency material by tam pomogl...

Napisano

jezeli to ma byc szklane oko...to tak jak wyzej! a jak ludzkie...to to zyłki wklesle mi sie nie podobaja. na tym tutku z ktorego robiles to oko wyglada jakos ladniej!:P

Napisano
  • Autor

siatka jest tutaj:siatkaac5.jpg

poczatkowo to mialo tak wygladac to oko,http://www.highend3d.com/maya/tutorials/modeling/polygon/243-2.html

i z tamtad tez z print screena skopiowalem textury no ale widac ze to kiepsko wyszlo ktos moze mi doradzi jak zrobic takie tekstury chodzi mi głównie o teksture gałki ocznej takiej zeby bylo widac przekrwione oczy

 

siatke zrobilem z jakies tutka do eye shader z video tutka z evermotion

Napisano
czy nie za duze HDRI, nie za bardzo odbija sie swiatllo co tu poprawic

 

Czy to napewno jest HDRI czy tylko specular...

Napisano
  • Autor

to jest HDRI i specular chyba z 100 glossines chyba tez jest 80 material typu raytrace reflect, fallof i jako diffuse textura. mam pytanko jak skopiowac rozlozona siatke z UNWRAP UVW do photoshopa, chce texture dopasowac bo tutaj zrobilem tak ze kula sklada sie jakby z 2 oddzielnych obiektow z tej rogowki (to kolorowe wnetrze oko) i reszta to 2 obiekt (ta biale), zrobilem to tak bo nie wiem jak uzywac tego UNWRAP UVW za bardzo. Jak to najlepiej zrobic ? zaznaczyc caly element w UNWRAP UVW ustawic jako planar map, następnie zrobic flatting map i jak to pozniej do photosgopa skopiowac czy to wogole inaczej sie robi? poczytalbym sobie w hlpie ale nie mam w moim 3d maxie hlpa. chcialem sciagnac a do 3d max 7 nie ma hlpa na stronie autodeska

Napisano

hehe, "nie chce kopiować"... lol

 

W tutorialu jest pokozane jak zrobić właściewie oko, aby wyglądało tak jak powinno:).

Napisano

stanowczo?

 

tylko dalej tęczówka nie domaga zaczyna się i kończy za ostro.

i wygląda płasko.

 

pozdro!

Napisano

zylki bym jakos bardziej przyczerwienil, spojrz na bialko w oczach w lustrze, zobaczysz jak naczynia krwionosne wygladaja ;p

Napisano

Nawet spoko jest te Twoje oko, ale musisz koniecznie powalczyć z tęczówką. Choć wiem że to nie łatwe. Mi strasznie długo zajeło zrobienie fajnej tęczówki ;)

Napisano

Klicor ale wielkie te tęczówki :P Ale bardzo ładne :)

 

Ps. Drugi obrazek się nie wyswietla...

Napisano

hej to znów ja :) nie do końca mnie zrozumiałeś :)

Oko.gif tak wygląda niby oko w przekroju.. przyjrzyj się jak wygląda Twoja siatka a jak to. Róznica jest w rogówce.. rogówka jest bardziej wypukła od całej bryły gałki ocznej.. postaraj się nad tym jeszcze popracować i będzie lepiej a co do tego refleksu odbicia to nie wyszedł zbytnio..

Napisano
  • Autor

no ja wlasnie na podstawie tego tutka zrobilem to oka tylko ze ja robie w 3d maxie

Napisano

wybacz nie wiedziałem, ale tamto troche lepiej wyglada(obejrzyj dokładnie:d). dobrze jest ale wygląda troche jak sztuczne(plastikowe)

Napisano

ludzie... Czy jest sens tworzyc cały WiP o jakimś głupił oku ?? Wystarczy przecie zrobic kule + texturka ostra + szkiełki na zewnątrz... :/ Nie wiem nad czym tu się biedzić :

Napisano

Joint....jednak 3 strony udowadniaja ze jest sie na czym biedzic!:P I dobrze! dążmy do perfekcji!:)

A oko...takie za bardzo wklesla źrenica!żylaki za malutkie i za malo czerwone!:)

Napisano

ohoho teraz to lekko przesadziłeś.. głębia jest zbyt duża! :) a mógłbyś tak nie szklić całej gałki tylko miejsce gdzie jest rogówka? tylko o to proszę :)

Napisano
ludzie... Czy jest sens tworzyc cały WiP o jakimś głupił oku ?? Wystarczy przecie zrobic kule + texturka ostra + szkiełki na zewnątrz... :/ Nie wiem nad czym tu się biedzić :

Po to chyba jest wip nie? Jak widac sztuka jest zrobic piekne naturalne oczy wiec nienamiejscu twoja uwaga...

Napisano
  • Autor

jak zrobić, żeby HDRI odbijało się tylko w tęczówce i źrenicy a nie także w gałce i całym oku

Napisano

możesz sterować odbicia mapką która jest ciemna na gałce a jasna na tęczówce i źrenicy.

nie wiem czym renderujesz, jak np. vray to wystarczy taką mapkę dać po prostu do reflection, a jak np. scanline to zrobić mask map i tam jako maskę dać to a jako mapę dać raytrace map.

 

w ostatnim tęczówka i źrenica wyglądają bardzo dobrze, nie podzieliłbyś się teksturą?

Napisano
  • Autor

moge podesłać na maila jak chcesz teksturke ja używam mental raya, to zwykła teksturka zdjęta ze zdjęcia ściągnietego z http://morguefile.com/ tam jest dużo zdjęć dużej rozdzielczości, troche przerobiona w photoshopie, a jak żyłki podobają się ? tak właściwie chodzi mi o uzyskaine takiego efektu oświetlenia i odbicia jak jest tutaj anatomicaleye8hq.jpg

Napisano

Porównując twoje oko z tym w poprzednim poście i tym z tutoriala wydaje mi się że źrenica jest zbyt gruba i ucięta w połowie grubości a gościu z gnomon wyraźnie mówił żeby tego nie robić. Może soczewka przecina bryłę źrenicy?

Napisano

Twoje oko jest troche gorsze od modelu Pana Wikstroma, ale jak dla mnie masakra. Próbuj dalej, moze dojdziesz do perfekcji.

Napisano
  • Autor

dzieki, narazie z okiem to koniec juz nie mam pomysłów chyba że ktoś mi doradzi coś co poprawic itd. teraz wziąłbym się za coś innego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności