Repciu Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 co myslicie o tym modelu czy nie za duze HDRI, nie za bardzo odbija sie swiatllo co tu poprawic http://img402.imageshack.us/img402/4941/oczkokp6.jpg
zgred Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Wow dla mnie git. Moglbys pokazac siatke i textury jakich uzywales/??
tadzio Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 siatke kulki? ;-) Na moje OKO rogówka/twardówka za bardzo odstaje od calosci. pozdrawiam.
zgred Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Nie no chcialem zobaczyc ulozenie wzgledem siebie rogowki i reszty, ale jak teraz tak patrze to chyba to zwykla kula z multi materialami.
Badyl Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 wygląda sztucznie. jest kanciaste, świeci się jak szklane i jest 6 rano :/
vv3k70r Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 szklo za grube i za szklane (tam powinny byc gdzieniegdzie zmatowienia, galka oczna nie jest tak calkiem jednolita i przejrzysta) a pod spodem to translutkiem moze? translucency material by tam pomogl...
Bruneq Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 jezeli to ma byc szklane oko...to tak jak wyzej! a jak ludzkie...to to zyłki wklesle mi sie nie podobaja. na tym tutku z ktorego robiles to oko wyglada jakos ladniej!:P
Repciu Napisano 17 Styczeń 2007 Autor Napisano 17 Styczeń 2007 siatka jest tutaj: poczatkowo to mialo tak wygladac to oko,http://www.highend3d.com/maya/tutorials/modeling/polygon/243-2.html i z tamtad tez z print screena skopiowalem textury no ale widac ze to kiepsko wyszlo ktos moze mi doradzi jak zrobic takie tekstury chodzi mi głównie o teksture gałki ocznej takiej zeby bylo widac przekrwione oczy siatke zrobilem z jakies tutka do eye shader z video tutka z evermotion
Jonasz_Real Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 nie zrobiłesz tak, ja Cie proszą tutki. a czemu?
Repciu Napisano 17 Styczeń 2007 Autor Napisano 17 Styczeń 2007 bo chcialem zrobic po swojemu a nie kopiowac
goral Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 czy nie za duze HDRI, nie za bardzo odbija sie swiatllo co tu poprawic Czy to napewno jest HDRI czy tylko specular...
Repciu Napisano 17 Styczeń 2007 Autor Napisano 17 Styczeń 2007 to jest HDRI i specular chyba z 100 glossines chyba tez jest 80 material typu raytrace reflect, fallof i jako diffuse textura. mam pytanko jak skopiowac rozlozona siatke z UNWRAP UVW do photoshopa, chce texture dopasowac bo tutaj zrobilem tak ze kula sklada sie jakby z 2 oddzielnych obiektow z tej rogowki (to kolorowe wnetrze oko) i reszta to 2 obiekt (ta biale), zrobilem to tak bo nie wiem jak uzywac tego UNWRAP UVW za bardzo. Jak to najlepiej zrobic ? zaznaczyc caly element w UNWRAP UVW ustawic jako planar map, następnie zrobic flatting map i jak to pozniej do photosgopa skopiowac czy to wogole inaczej sie robi? poczytalbym sobie w hlpie ale nie mam w moim 3d maxie hlpa. chcialem sciagnac a do 3d max 7 nie ma hlpa na stronie autodeska
Cruzh3r Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 hehe, "nie chce kopiować"... lol W tutorialu jest pokozane jak zrobić właściewie oko, aby wyglądało tak jak powinno:).
mort Napisano 20 Styczeń 2007 Napisano 20 Styczeń 2007 stanowczo? tylko dalej tęczówka nie domaga zaczyna się i kończy za ostro. i wygląda płasko. pozdro!
Repciu Napisano 20 Styczeń 2007 Autor Napisano 20 Styczeń 2007 a jak ma byc wypukla co to znaczy ze wyglada plasko
rudylew Napisano 20 Styczeń 2007 Napisano 20 Styczeń 2007 wypukła to znaczy taka ze widać na niej odbijające się światło w kształcie łuku i to powoduje efekt uwypuklenia.. coś jak bys nałożył soczewkę :) http://www.elboxedu.com.pl/src/foto/f10.jpg coś jak na tym oku z prawej :)
sokół Napisano 20 Styczeń 2007 Napisano 20 Styczeń 2007 zylki bym jakos bardziej przyczerwienil, spojrz na bialko w oczach w lustrze, zobaczysz jak naczynia krwionosne wygladaja ;p
Jonasz_Real Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 Albo możesz zrobic takie naczynia krwionośne (Uwaga ciężkie ! :) ) Click! Pokazuje Ci bo naczynia są naprawdę czerwone. ;)
Gość obo Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 Nawet spoko jest te Twoje oko, ale musisz koniecznie powalczyć z tęczówką. Choć wiem że to nie łatwe. Mi strasznie długo zajeło zrobienie fajnej tęczówki ;)
KLICEK Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 hej kiedys renderowalem oczka, maja gdzies 2 lata wiec perfekcyjne nie sa;]
Gość obo Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 Klicor ale wielkie te tęczówki :P Ale bardzo ładne :) Ps. Drugi obrazek się nie wyswietla...
rudylew Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 hej to znów ja :) nie do końca mnie zrozumiałeś :) tak wygląda niby oko w przekroju.. przyjrzyj się jak wygląda Twoja siatka a jak to. Róznica jest w rogówce.. rogówka jest bardziej wypukła od całej bryły gałki ocznej.. postaraj się nad tym jeszcze popracować i będzie lepiej a co do tego refleksu odbicia to nie wyszedł zbytnio..
BARTUS000 Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 może zobacz videotutka gnomonworkshop do maya(nie wiem czym robisz ale bez rożnicy) http://thegnomonworkshop.com/tutorials.html nie robiłem tego oka ale polecam bo obejrzałem, to video napewno sie przyda. jest za free
Repciu Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Napisano 25 Styczeń 2007 no ja wlasnie na podstawie tego tutka zrobilem to oka tylko ze ja robie w 3d maxie
BARTUS000 Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 wybacz nie wiedziałem, ale tamto troche lepiej wyglada(obejrzyj dokładnie:d). dobrze jest ale wygląda troche jak sztuczne(plastikowe)
Joint Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 ludzie... Czy jest sens tworzyc cały WiP o jakimś głupił oku ?? Wystarczy przecie zrobic kule + texturka ostra + szkiełki na zewnątrz... :/ Nie wiem nad czym tu się biedzić :
Bruneq Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 Joint....jednak 3 strony udowadniaja ze jest sie na czym biedzic!:P I dobrze! dążmy do perfekcji!:) A oko...takie za bardzo wklesla źrenica!żylaki za malutkie i za malo czerwone!:)
KLICEK Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 oczy to zwierciadlu duszy tak ? wiec nawet najpiekniejsza postac z lipnymi oczami, bedzie poprostu slaba ;) oczy to podstawa super watek ;]
mort Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 parę dni temu ledyr zapodał mi takiegoż oto linka: http://img95.imageshack.us/img95/1373/anatomicaleye8hq.jpg to jest dobre oko :P
mariusz90 Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 mort, masz błąd w poście. To jest bardzo dobre oko ;)
tadzio Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 Klicek te Twoje oczki jak na amfie sa he he;-)
rudylew Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 ohoho teraz to lekko przesadziłeś.. głębia jest zbyt duża! :) a mógłbyś tak nie szklić całej gałki tylko miejsce gdzie jest rogówka? tylko o to proszę :)
Predator Napisano 24 Luty 2007 Napisano 24 Luty 2007 ludzie... Czy jest sens tworzyc cały WiP o jakimś głupił oku ?? Wystarczy przecie zrobic kule + texturka ostra + szkiełki na zewnątrz... :/ Nie wiem nad czym tu się biedzić : Po to chyba jest wip nie? Jak widac sztuka jest zrobic piekne naturalne oczy wiec nienamiejscu twoja uwaga...
Repciu Napisano 25 Luty 2007 Autor Napisano 25 Luty 2007 jak zrobić, żeby HDRI odbijało się tylko w tęczówce i źrenicy a nie także w gałce i całym oku
Ania Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 możesz sterować odbicia mapką która jest ciemna na gałce a jasna na tęczówce i źrenicy. nie wiem czym renderujesz, jak np. vray to wystarczy taką mapkę dać po prostu do reflection, a jak np. scanline to zrobić mask map i tam jako maskę dać to a jako mapę dać raytrace map. w ostatnim tęczówka i źrenica wyglądają bardzo dobrze, nie podzieliłbyś się teksturą?
Repciu Napisano 25 Luty 2007 Autor Napisano 25 Luty 2007 moge podesłać na maila jak chcesz teksturke ja używam mental raya, to zwykła teksturka zdjęta ze zdjęcia ściągnietego z http://morguefile.com/ tam jest dużo zdjęć dużej rozdzielczości, troche przerobiona w photoshopie, a jak żyłki podobają się ? tak właściwie chodzi mi o uzyskaine takiego efektu oświetlenia i odbicia jak jest tutaj
Gomez Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 Porównując twoje oko z tym w poprzednim poście i tym z tutoriala wydaje mi się że źrenica jest zbyt gruba i ucięta w połowie grubości a gościu z gnomon wyraźnie mówił żeby tego nie robić. Może soczewka przecina bryłę źrenicy?
Gość BigBen Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 Twoje oko jest troche gorsze od modelu Pana Wikstroma, ale jak dla mnie masakra. Próbuj dalej, moze dojdziesz do perfekcji.
BARTUS000 Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 jeszcze troche i będziesz robił tak piękne oczy jak moje własne, wyzwanie ale probuj:p
Repciu Napisano 27 Luty 2007 Autor Napisano 27 Luty 2007 dzieki, narazie z okiem to koniec juz nie mam pomysłów chyba że ktoś mi doradzi coś co poprawic itd. teraz wziąłbym się za coś innego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się