BARTUS000 Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 mam nadzieję, że ten nissan sie wam spodoba bardziej niż ostatnie moje auto
Thunder Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 narazie mało i daj render z jaśniejszymi materiałami
Thunder Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 krzywo w niektórych miejscach zrób więcej bo ciągle jest mało
mrkrzysiek Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 bardzo fajne auto sobie wybrałeś, sam je kiedyś robiłem:) no ale jeszcze dużo pracy przed tobą ale powodzenia życzę :) no i oglądaj dużo fotek.
BARTUS000 Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Napisano 25 Styczeń 2007 update robie update samej klamki bo wydaje mi sie troche dziwna(nienajlepsza[chodzi o obwód]) siatka i ms
patry Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 He he, no zupełnie jakby inny człowiek modelował ta klamkę :) Wygląda naprawdę fajnie :) Ale resztę auta trzeba jeszcze troszkę dopracować :)
BARTUS000 Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Napisano 25 Styczeń 2007 więc teraz pokaże lusterka nie dokończone jeszcze (ale to tylko jeszcze trzeba połączyc z reszta samochodu). pewnie sie niespodobają ale bede wdzieczny jak powiecie co jest zle i chetnie poprawie patry miło mi że ci się podoba klamka, ale co jest źle w reszcie modelu?? chciałbym poprawic siatka ms
Nobody_Man Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 No jakoś idzie... w dobrym kierunku :) Lusterko wcale nie jest BE :) Wepchnij je tylko w obudowę nieco głębiej, jeśli wiesz o czym mówię :) A co do klamki - sprawdź, czy masz taki sam poziom MS jak na drzwiach - je czasami o tym zapominałem :) Posprawdzaj wertex'y i edge'sy - może tam coś nie gra. Keep it up!
BARTUS000 Napisano 27 Styczeń 2007 Autor Napisano 27 Styczeń 2007 update, to jest zwykła siatka a tu ms okna i fragmentu drzwi nie wiem dlaczego to tak okropnie wygląda(jedno nachodzi na drogie, ten fragment drzwi robi sie taki wklesły)
Nobody_Man Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 Ojojojojoj! Będą problemy - faluje, zwłaszcza tył. Prostuj, póki możesz, bo się będziesz później wqrwiał. Zalecam usunięcie fragmentu od linii okien w górę i zajmij się tylnym nadkolem, bo coś niedobrego się tam dzieje, zwłaszcza na dole. Keep it up!
BARTUS000 Napisano 27 Styczeń 2007 Autor Napisano 27 Styczeń 2007 tył dopiero zaczne poprawiac za jakis czas
BARTUS000 Napisano 29 Styczeń 2007 Autor Napisano 29 Styczeń 2007 jest to pierwsze aut, ktore modelowałem do tego stopnia więc oczywiste jest ze popełniam głópie błędy, które popełnia sie za pierwszym razem. zobaczcie drzwi nie patrzcie sie na lusterko pracuje jeszcze nad tym, ale nad lusterkiem widzicie to coś. jak zrobie mesh smooth to sitka sie tak dziwnie układa(zob. screen) prosze o pomysł na zlikwidowanie tego. będe wdzięczny jak ocenicie reszte drzwi(chociarz to tylko drzwi
BARTUS000 Napisano 30 Styczeń 2007 Autor Napisano 30 Styczeń 2007 update, drzwi wzasadzie są juz zrobione ale pewnie czegos sie doszukacie(mam nadzieję że nie:D). prosze, skomentujcie
Kr3tz Napisano 30 Styczeń 2007 Napisano 30 Styczeń 2007 klamka troche nie teges. tak to ok, tyle ze prawdopodobnie masz dwie pary drzwi po jednej stronie- widac na drugim obrazku, przy okolicy przedniego slupka, ze wystaja jakies kwadraty [tak jakby niezesmoothowany niezydentyfikowany obiekt] ;) EDIT: Chodzi mi o to, ze cos tu wystaje: http://img406.imageshack.us/img406/8403/doorge5gp3.jpg http://img406.imageshack.us/img406/1193/renderdoornk3.jpg A to w samochodach zwą przednim slupkiem: http://img166.imageshack.us/img166/668/hippond5.jpg
BARTUS000 Napisano 30 Styczeń 2007 Autor Napisano 30 Styczeń 2007 klamka może dlatego że zapomniałem pokazac uchwyt ale widac go na poprzednich screenach tyle ze prawdopodobnie masz dwie pary drzwi po jednej stronie- widac na drugim obrazku, przy okolicy przedniego slupka, ze wystaja jakies kwadraty [tak jakby niezesmoothowany niezydentyfikowany obiekt] ;) nie wiem o co ci chodzi nie mam 2 drzwi, co masz na myśli slupek
Nobody_Man Napisano 30 Styczeń 2007 Napisano 30 Styczeń 2007 Górna krawędź szyby do poprawki - jest kanciasta. Fragment gdzie jest lusterko, też do wymiany - odetnij go i jako osobny element połącz z lusterkiem - patrz tu => http://img186.imageshack.us/my.php?image=renderdoor01gn4.jpg Tylny słupek też powinien być wykonany inaczej - zobacz sobie, jaki jest na referkach. + to, o czym mówił Kr3tz Na start wybrałeś sobie trudny wóz, ale nie jest tragicznie, nie jest nawet bardzo źle - wszystjko da sie zrobić na cacy, musisz tylko przy nim posiedzieć. Ogólnie fajnie. Keep it up!
CzarnyLord Napisano 30 Styczeń 2007 Napisano 30 Styczeń 2007 A ja wiem o co chodzi z tymi drzwiami:P dzisiaj mialem taki sam problem i okazalo sie,ze zrobilem chamfer na edge a nie na vertexach.Sproboj powinno pomoc
BARTUS000 Napisano 31 Styczeń 2007 Autor Napisano 31 Styczeń 2007 racja wygląda inaczej poprawie, ale znalazłem 2 wersje tego "słupka" jeden węższy drugi szerszy(dwa razy taki). chyba wybiore ten węzszy (bardziej mi sie pooba)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 Ja bym zaczal od poczatku... tzn jest za duzo bledow wg mnie (na moje oko) ;P Ale ogolnie obserwuje Cie i widze ze sie starasz.. to dobrze, bo w przyszlosci osiagniesz wyzszy stopien wtajemniczenia i bedziesz wymiatal. Niech moc bedzie z Toba!!
BARTUS000 Napisano 31 Styczeń 2007 Autor Napisano 31 Styczeń 2007 nie chce mi sie zaczynac od nowa tych drzwi, ale teraz widze ze sobie utrudniłem robote, można to było zrobi szybciej gdybym oddzielił to lusterko i inne kawałki(trudno) thx xtreme ze tak uwazasz Nobody_Man ten pytałem sie na cg-cars i powiedzieli mi ze ten jest nie trudny mały update jeszcze musze poprawic ten "slupek" za płaski po środku po mesh smooth, ale jeszcze nie wiem jak to poprawic
Nobody_Man Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 No, już lepiej. Przy następnym modelu będzie już zaye*iście :) Tym bardziej, jak Wiktor Ci to mówi|pisze :D I nie przejmuj się tym, że niektórzy mówią, żeby zacząć od początku. Choćby nie wiadomo jak się nie chciało, zawsze warto. Ja w Mustangu, który dłubałem, ze 4 razy zaczynałem wszystko od nowa. efekt się nawet podobał. Zanosi się na to, że usadzą mnie na studiach, wiec bedę miał czas, żeby do niego powrócić :D BTW - nie są te drzwi odrobinę za płaskie? Keep it Up!
BARTUS000 Napisano 31 Styczeń 2007 Autor Napisano 31 Styczeń 2007 jak będzie widac reszte auta to nie bedzie widac ze drzwi sa płaskie:d czy chodzi ci o to ze okno powinno byc głębiej??
BARTUS000 Napisano 1 Luty 2007 Autor Napisano 1 Luty 2007 troche podszlifowałem te drzwi i okno wyextrudowałem do wnętrza auta. chyba jest lepiej:d, z resztą sami oceńcie. siatka ms
Kr3tz Napisano 4 Luty 2007 Napisano 4 Luty 2007 ladnie, takie male bugi zaznaczylem na obrazku. robisz wg tego tutka co byl na cg-cars? http://img413.imageshack.us/img413/317/allyk9mh1.jpg
BARTUS000 Napisano 4 Luty 2007 Autor Napisano 4 Luty 2007 Kr3tz postaram sie poprawic, dzięki za pomoc tak robie wg tego tutka, jest bardzo pomocny
BARTUS000 Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 nie wiem może mi sie wydaje, ale (nie wiem jak to nazwac(kawałek blach między przednią szybą a oknem bocznym kierowcy))chyba jest za szeroki. czy wy też tak uważacie? edit: jak myślicie tak jak ja to poprawie
BARTUS000 Napisano 2 Marzec 2007 Autor Napisano 2 Marzec 2007 update siatka render nie wiem dlaczego po renderze siatka w tym mniejscu wygląda tak zele przeciez nie ma trojkątów, prosze o pomoc i komentarze:)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 2 Marzec 2007 Napisano 2 Marzec 2007 Nie wystarczy nie miec trojkatow zeby bylo gladko...
cta Napisano 2 Marzec 2007 Napisano 2 Marzec 2007 spróbuj tak czerone to to co musisz dorobić czyli poprostu extrudnąć to do środka a zielone to chamfery
BARTUS000 Napisano 3 Marzec 2007 Autor Napisano 3 Marzec 2007 dzieki za pomoc; jedynym rozwiązaniem jest: wszystkie edge na ktorch opiera sie ten otwor(zob screen) muszą lezec za tej samej prostej jednak jest pewien powazny problem- ustawienie tych edgy w ten sposob psuje duzą częsc zderzaka(widac to na screenie):( bedzie duzo poprawiania:( edit: da sie to poprawic?? bo nie jestem pewien(tam przy nadkolach)
BARTUS000 Napisano 3 Marzec 2007 Autor Napisano 3 Marzec 2007 juz rozwiązałem problem, nie jestem pewien czy do końca ale jeste duzo lepiej, zrobiłem nowy split po lewej stronie tego otworu(między otworem, a błotnikiem), i dopiero wtedy ustawiłem te brzegi na jednej prostej, dzięki czemu nie musiałem ruszac brzegów budujących nadkole,(tylko te nowe) nie popsuło to tak modelu:)
patry Napisano 3 Marzec 2007 Napisano 3 Marzec 2007 A pokaż jak teraz to wygląda po poprawce :) I siateczkę też pokaż to będzie można sobie looknąć co by tam jeszcze zrobić ;)
BARTUS000 Napisano 4 Marzec 2007 Autor Napisano 4 Marzec 2007 ok juz pokazuje moze to wygląda troche gęsto ale efekt jest znacznie lepszy niz w poprzednich rozwiązaniach:) a tu render
BARTUS000 Napisano 7 Marzec 2007 Autor Napisano 7 Marzec 2007 update teraz modeluje przednie swiatla(przeciwmgielne chyba), robie to pierwszy raz, w poprzednim samochodzie to mnie zniechecilo i nie zrobilem mu swiatel:) nie wiem czy to dobrze wyglada ale mam nadzieje ze sie spodoba;) tutaj siatka render
javor Napisano 7 Marzec 2007 Napisano 7 Marzec 2007 cały przedni zderzak jet do poprawy albo do zrobienia jeszcze raz :P nie to rzebym się czepiał ale w sumie to cały model ma błędy :/
BARTUS000 Napisano 7 Marzec 2007 Autor Napisano 7 Marzec 2007 javor czemu twierdzisz ze zdezak trzeba caly wymienic, moglbys pokazac blędy. to ze caly model ma bledy to zdaje sobie sprawe bo nie jestem jeszcze za bardzo doswiedczony w modelowaniu:) dzieki wogule za komentaz;) edit: tak wogle to dziękuje za szczerośc, twoj komentarz naj mocniej wyraził to co czujesz, inni byli bardziej skromni w szczerosci:D
javor Napisano 7 Marzec 2007 Napisano 7 Marzec 2007 mógłbym pozaznaczać ale po co ? porównaj swój render z fotkami orginału i wszystko powinno być jasne ... np światła w zderzaku powinne byc inne i nie miec takich ostrych rogów, te 3 otwory powinne wygladać troche inaczej a ten pierwszy od góry powinien byc w przetłoczeniu które u ciebie jest złe i nie pokrywa siez tym otworem, wlot między swiatłami też jest do kitu, a cały dół zderzaka powinien być wysunięty do przodu i podwinięty do wewnątrz po bokach pamiętaj, wpatrywania się w referki nigdy za wiele :)
BARTUS000 Napisano 8 Marzec 2007 Autor Napisano 8 Marzec 2007 mógłbym pozaznaczać ale po co ? porównaj swój render z fotkami orginału i wszystko powinno być jasne ... np światła w zderzaku powinne byc inne i nie miec takich ostrych rogów, te 3 otwory powinne wygladać troche inaczej a ten pierwszy od góry powinien byc w przetłoczeniu które u ciebie jest złe i nie pokrywa siez tym otworem, wlot między swiatłami też jest do kitu, a cały dół zderzaka powinien być wysunięty do przodu i podwinięty do wewnątrz po bokach jesli chodzi o swiatla to mowiąc inne masz na mysli materiał(jeszcze nie robiłem tej mapy, zrobie to na końcu). wydaje mi sie ze kąty sa dobre, zobacz ze jest wiecej rodzjow tych swiateł nie tylko jedne. ze te otwory w zderzku sa zle to wiem, wygladaja tak bo nie chciał mi sie juz potem poprawiac, (moze poprawie) nie wiem o co Ci chodzi z tym wysunięcciem zderzaka:)
BARTUS000 Napisano 8 Marzec 2007 Autor Napisano 8 Marzec 2007 z reszta nie chce mi sie poprawiac tego przodu zeby bylo zgodnie z oryginałem(chodzi o te wyloty)
BARTUS000 Napisano 17 Marzec 2007 Autor Napisano 17 Marzec 2007 moglby mi ktos doradzic jak zrobic siatke w tym mniejscu o za gesto jest z gory dzięki
BARTUS000 Napisano 22 Marzec 2007 Autor Napisano 22 Marzec 2007 mam dylemat jak zrobic opone. lepiej bump mapą(jeszcze nigdy nie robiłem tym sposobem) czy wymodelowac? co jest łatwiejsze, czym saie bardziej opłaca zrobic?? prosze o pomoc niezmiernie:)
BARTUS000 Napisano 23 Marzec 2007 Autor Napisano 23 Marzec 2007 wymodelowałem tak prosze o komentarze, mam nadzieje ze sie spodoba;)
patry Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 No i bardzo dobrze zrobiłeś, że wymodelowałeś, a nie bumpem :) Felga ładna, choć nie jest okrągła :P (tylko nie mów, że tego nie widzisz :)) PS poka, jak się prezentuje całe auto z kołem :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się