Skocz do zawartości

Finished 2D: Spadająca Gwiazda


Marduk

Rekomendowane odpowiedzi

Edit:

Finalna wersja (przynajmniej na chwilę obecną):

falllh1.jpg

 

 

Ostatnio gdy robiłem podobną pracę, było troche zgrzytów i zastrzeżeń, dlatego postanowiłem troche zawczasu to pokazać... może ktoś mi zasugeruje poprawki jeszcze w momencie gdy będzie chciało mi się nad tym siedzieć ;].

 

Praca totalnie dla relaksu, bez presji itd.

 

Pomysł przyszedł podczas przeglądania jednego z albumów w Empiku. Była tam sobie w nim "Spadająca Gwiazda" Witolda Pruszkowskiego - do której chciałem odnieść na swój sposób.

 

wipt1uw5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

twarz,głowa fajna,ale głowa głową a anatomia kuleje:/ jej lewa noga,a dokladnie łydka,jakas przydługa,prawe ramie tez za dlugie- ale ogolnie dobra pracka,dobrze ze zrezygnowales z tego podwojnego swiatla ktore charakteryzowalo twoje pracki,no ale i ja psuło:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błędy w anatomii są, ale zapowiada się fajny klimat. Przydałoby się zrobić jednak inny schemat oświetlenia IMO. Widzę tu ciepłe i jasne światło z góry, które odbija się i rozprasza na jej ciele czyniąc je lekko przepuszczalne. Wiesz, tak jak Linda umie fajnie wyczarować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja jeszcze dodam przydluga szyje i ucho w zlym miejscu :)

ale tak generalnie to fajnie sie zapowiada..bede na pewno zagladac..

ladna twarz..acha i tak jak morbid mowi moznaby zlamac troche te szarobure kolorki..ale to juz jak tam sobie chcesz:) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... zacząłem troche w związku z tą zmianą oświetlenia, którą zasugerował Morbid. Zacząłem od twarzy, bo jest ważnym elementem, trudno ją poprawnie oświetlić ... i głównie na niej chciałem zobaczyć jak to będzie wyglądać. Wiązało się to praktycznie z całkowitym jej przemalowaniem. Po przemalowaniu głowa wydawała się troche za mała, więc ją powiększyłem - szyja się automatycznie zrobiła krótsza. Nie wiem czy w dobrym kierunku, ale :

 

faceku0.jpg

 

Ogólnie to będzie ciężka przeprawa. Nie wiem czy to ułożenie ciała nie będzie dla mnie "zbyt ciężkie" do poprawnego namalowania , ale zobaczymy ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-jej lewe udo dłuższe po jest widoczne bardziej amfas

 

....dłuższe jej prawa ręka[odcinek od łokcia razem z dłonią]

- dłon jej prawa tez większa bo jest bliżej widza niż jej twarz [a jak wiadomo długość dłoni=wysokość twarzy mniej wiecej]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update. Starałem się poprawić to i owo. Mam nadzieje, że następuje progres a nie regres ;]. Nie jestem jeszcze pewien co do ułożenia glowy. Może jeszcze to zmienie.

Tak btw to należą się podziękowania Amrunowi za znaczącą sugestię co do używania kolorów ;).

 

wipt3km4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, jest dość dobrze ale jest mały problem z perspektywą.

Zapewne chciałeś by pośladki wraz z nogami wyraźnie były ukazane bliżej widza..

 

...tylko teraz problem jest z ramionami>>>one są dalej więc powinny być węższe względem bioder

 

...bo jak na razie elfka wygląda bardzo barczyście ;)

 

i węższa jej lewa ręka od nadgarstka do łokcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche kloc z tej elfki-bardziej szczuple lapki,wezsze barki(!),cos z glowa nie tak-rozciagnieta i jak pisal juz maciekG scisnieta. Dobrze designboot mowil-korekty trzeba bylo robic na etapie szkicu...Co nie zmienia faktu ze moze byc calkiem ciekawa praca z tego!;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie teraz. Kolorystyka lepsza niż poprzednio ;)

Tylko jeszcze lekko, mym zdaniem, za masywny bark ma ta panienka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no lepiej lepiej..mam tylko watplowosc jeszcze moze powinno nie byc widac czesci glowy po drugiej stronie nosa..to jest kawalek mniej czola i bez brwi..i chyba bedzie ok..ale to trzebaby narysowac i porownac bo moge sie mylic:)

a bark faktycznie taki jescze kluchowaty..zrob jej delikatne miesnie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza straciła trochę zmysłowości, bo głowa zmieniła położenie. To przytulenie głowy do ramienia z pierwszego konceptu było genialne. Teraz jest tak sztywniej.

Rozumiem, że ona spada. Myślę, że fajniej by było dorobić trochę przestrzeni z dołu obrazu, bo teraz wygląda jakby lądowała tyłkiem na glebie.

Ogólnie obraz robi dobre wrażenie. Trzymam kciuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze moze to nie najlepszy temat żeby o to pytać ale nie będe tworzył nowego wątku by zadać pewnie banalne pytanie...

Chodzi mi o to że w wielu pracach które sa tutaj pokazywane, ktos stwierdza że jednak to nie ten kolor i ze trzeba uzyc np. żywszej palety i co wtedy...? ta osoba zmienia lekko kolorystke ale po postaciach widać że procz koloru nic się nie zmieniło tzn. widać że nikt nie nanosił na nowo koloru i nie malował tej całej pracy od nowa. Jak się to robi ? proszę o pomoc :)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze. Co do twarzy, to w tym momencie już raczej nie powróce do pierwszej wersji. Zresztą każdy ma troche inne preferencje. Mi akurat bardziej podoba się ta ;). Nad resztą staram się sukcesywnie pracować. Narazie mały update + próbna textura (zobaczymy czy w finale będzie z texturą czy bez - zależy jak się przyjmie).

 

Koniu - każdy porządny program posiada coś takiego jak korekcja barwy, kontrastu itd.

 

wipt5on9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ramię już lepsze ;)

Z tą delikatną teksturką fajnie wygląda, mym skromnym zdaniem.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eh to ja trochę non konformistycznie. praca z pierwszego postu mimo paru mankamentów anatomicznych była a raczej jest lepsza od ostatniej wersji. W pierwszej wersji pracy jest ruch, ciało kobiety opowiada jakąś historie (mam nadzieje że nie mieszam za bardzo),coś się dzieje. W ostatniej pracy to po prostu opadająca postać ludzka poprawnie zilustrowana.W pierwszym ujęciu, takie akcenty postaci jak wyciągnięta szyja, wyeksponowane długie nogi, zwrócenie całej postaci ku górze nadały symbol pewnej walki bohaterki z nieuniknionym upadkiem.

Tyle na temat):

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba to już tak zostawię...

 

falllh1.jpg

 

Co o tym myślicie??

 

mant-raz: Różnie to wychodzi czasem poprostu na jeden kolor nakładam drugi z palety - innym razem kopiuje inny fragment obrazka i nakładam w różnych trybach przezroczystości na fragment nad którym właśnie pracuję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladnie ta finalna wersja wykonana technicznie ale prawde mowiac wiecej czaru wydawala mi sie miec pani z pierwszej wersji. Moze to rzecz gustu (co do pań :))ale pomimo braku wykonczenia tamta wersja bardzo mi sie podoba i sadze ze jest lepsza.

 

pozdrawiam

shi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności