Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam bitewników

 

Postanowiłem tym razem wystartować i nie skończyć z niczym a temacik fajny więc debiutuję w LP po raz drugi :D

 

Na rozgrzewkę domek na drzewie według własnego pomysłu, teksturki podpierane fotkami, 175 trisów.

 

drzewko1.jpg

 

tekstura.jpg

 

drzewko_360.gif

 

To jeszcze nie koniec, mam w planie zrobić więcej.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki za komentarze :)

 

Jedziemy dalej, na razie sam model, ołtarz pradawnych bóstw (exterior :) )

 

altar1.jpg

 

altar2.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

Dzięki :)

 

Myślałem że dam radę dzisiaj skończyć ale nie wyszło, nie mam już sił :) Wrzucam progres.

 

wip1.jpg

 

teksturka_wip1.jpg

 

unwrap dla Knyshy :]

 

unwrap1.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

Supper - fajnie wygląda miejsce gdzie kryształy symulują źródło światła i oświetlają skałę.

Pozdro

Napisano

Dzięki Bro :)

 

Ołtarz skończony, 336 trisów, tekstura ręcznie malowana.

 

altar1.jpg

 

altar2.jpg

 

tekstura.jpg

 

altar360.gif

 

Teraz prawdopodobnie będzie zmiana klimatu :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Hmm, proponuje żebyś dał na kamienie overlapujące się UVW. ZAoszczędzisz kupe miejsca, i możesz bardzo fajną teksture kamienia dać.

 

Niepotrzebnie unwrapowałeś całkowicie te kamienie (pelt?), co zresztą główny błąd u startujących w bitwie chyba(sam też to samo zrobiłem:/)

 

Oczywiście jeżeli chciałeś zindywidalizować kamienie to spoko:].

 

Pozdro

Napisano

początkowo miałem taki plan, ale ostatecznie zrobiłem tak jak jest i raczej już zmieniał tego nie będę. Na pewno jednak wykorzystam nakładanie uv przy innych modelach :)

 

Dzięki za posty

Napisano

bardzo fajnie to wyglada, zwłaszcza kryształy świetnie wyszly, bardziej przypomina mi kopalnie niż świątynie ;)

Napisano

no to następny budyneczek, tym razem zakręcona latarnia morska :)

 

312 tris. bez podstawki, mam nadzieję że podstawka z osobną teksturą i nie wliczająca się do polycountu jest dozwolona, jak nie, to bijcie, poprawię.

 

latarnia.jpg

 

anim.gif

 

Pozdrawiam

Napisano

Fajny modelik, aczkolwiek sposób oświetlenia mi sie niepodoba.

 

Bo np, w tem twoim ołtarzu(kopalni:)) Widać że kryształy są jaśniejsze od reszty i że świecą.

 

Tutaj w latarni, nie udało ci sie uzyskać to wrażenie. Zamiast malować na czarnym tle robić plamy, zrób jakąś teksturke i ją rozjaśnij żółtym. Ten czarny rzuca się w oczy. Miejsca w którym jest czarny teraz są ostatnimi miejscami gdzie czarny być powinien

Napisano

dzięki za komentarze i uwagi, mam nadzieję że w kolejnych minibitwach będzie ich więcej ;)

 

ziomuś - koncept mój :)

 

Teksturki pewnie jeszcze poprawię, zwłaszcza latarni ale już poza bitwą, z mojej strony finito. I na koniec małe podsumowanie

 

podsumowanie.jpg

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności