Vorek Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Witam bitewników Postanowiłem tym razem wystartować i nie skończyć z niczym a temacik fajny więc debiutuję w LP po raz drugi :D Na rozgrzewkę domek na drzewie według własnego pomysłu, teksturki podpierane fotkami, 175 trisów. To jeszcze nie koniec, mam w planie zrobić więcej. Pozdrawiam
tweety Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 jakoś nie wiedzieć czemu przypomina mi kolorystycznie Quake'a 1 :) good job :)
Vorek Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 Dzięki za komentarze :) Jedziemy dalej, na razie sam model, ołtarz pradawnych bóstw (exterior :) ) Pozdrawiam
Knysha Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 Ou, super :) Czekam na tex'y do oltarzyka ;) BTW. Mozesz pokazac unwrap'a?
Adek_CG Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 domek na drzewie wyszedl super, czekam az zrobisz texturki do oltarza, ciekaw jestem jak bedzie wygladalo
Vorek Napisano 7 Luty 2007 Autor Napisano 7 Luty 2007 Dzięki :) Myślałem że dam radę dzisiaj skończyć ale nie wyszło, nie mam już sił :) Wrzucam progres. unwrap dla Knyshy :] Pozdrawiam
Bro Napisano 7 Luty 2007 Napisano 7 Luty 2007 Supper - fajnie wygląda miejsce gdzie kryształy symulują źródło światła i oświetlają skałę. Pozdro
Vorek Napisano 7 Luty 2007 Autor Napisano 7 Luty 2007 Dzięki Bro :) Ołtarz skończony, 336 trisów, tekstura ręcznie malowana. Teraz prawdopodobnie będzie zmiana klimatu :) Pozdrawiam
Knysha Napisano 7 Luty 2007 Napisano 7 Luty 2007 Supper - fajnie wygląda miejsce gdzie kryształy symulują źródło światła i oświetlają skałę. Pozdro Dokuadnie tak! ;)
Adek_CG Napisano 7 Luty 2007 Napisano 7 Luty 2007 bardzo ladnie ... te krysztaly fajnie ozywiaja caly model, fajnie zasymulowales to oswietlenie skaly przy pomocy krysztalow :D
Cruzh3r Napisano 8 Luty 2007 Napisano 8 Luty 2007 Hmm, proponuje żebyś dał na kamienie overlapujące się UVW. ZAoszczędzisz kupe miejsca, i możesz bardzo fajną teksture kamienia dać. Niepotrzebnie unwrapowałeś całkowicie te kamienie (pelt?), co zresztą główny błąd u startujących w bitwie chyba(sam też to samo zrobiłem:/) Oczywiście jeżeli chciałeś zindywidalizować kamienie to spoko:]. Pozdro
Vorek Napisano 8 Luty 2007 Autor Napisano 8 Luty 2007 początkowo miałem taki plan, ale ostatecznie zrobiłem tak jak jest i raczej już zmieniał tego nie będę. Na pewno jednak wykorzystam nakładanie uv przy innych modelach :) Dzięki za posty
Owen Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 bardzo fajnie to wyglada, zwłaszcza kryształy świetnie wyszly, bardziej przypomina mi kopalnie niż świątynie ;)
Vorek Napisano 11 Luty 2007 Autor Napisano 11 Luty 2007 no to następny budyneczek, tym razem zakręcona latarnia morska :) 312 tris. bez podstawki, mam nadzieję że podstawka z osobną teksturą i nie wliczająca się do polycountu jest dozwolona, jak nie, to bijcie, poprawię. Pozdrawiam
ferni Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 swietne najbardziej mi sie podoba z dotychczasowych w tym wadku
arcade Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 Nom, coraz ładniejsze modeliki :) bardzo fajny ten ostatni - koncept twój?
ledyr Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 mi sie tez najbardziej podoba ta latarnia goooooooood shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit :D
Cruzh3r Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 Fajny modelik, aczkolwiek sposób oświetlenia mi sie niepodoba. Bo np, w tem twoim ołtarzu(kopalni:)) Widać że kryształy są jaśniejsze od reszty i że świecą. Tutaj w latarni, nie udało ci sie uzyskać to wrażenie. Zamiast malować na czarnym tle robić plamy, zrób jakąś teksturke i ją rozjaśnij żółtym. Ten czarny rzuca się w oczy. Miejsca w którym jest czarny teraz są ostatnimi miejscami gdzie czarny być powinien
Vorek Napisano 14 Luty 2007 Autor Napisano 14 Luty 2007 dzięki za komentarze i uwagi, mam nadzieję że w kolejnych minibitwach będzie ich więcej ;) ziomuś - koncept mój :) Teksturki pewnie jeszcze poprawię, zwłaszcza latarni ale już poza bitwą, z mojej strony finito. I na koniec małe podsumowanie Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się