Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam bitewników

 

Postanowiłem tym razem wystartować i nie skończyć z niczym a temacik fajny więc debiutuję w LP po raz drugi :D

 

Na rozgrzewkę domek na drzewie według własnego pomysłu, teksturki podpierane fotkami, 175 trisów.

 

drzewko1.jpg

 

tekstura.jpg

 

drzewko_360.gif

 

To jeszcze nie koniec, mam w planie zrobić więcej.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 3,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze :)

 

Jedziemy dalej, na razie sam model, ołtarz pradawnych bóstw (exterior :) )

 

altar1.jpg

 

altar2.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

domek na drzewie wyszedl super, czekam az zrobisz texturki do oltarza, ciekaw jestem jak bedzie wygladalo

Napisano
  • Autor

Dzięki :)

 

Myślałem że dam radę dzisiaj skończyć ale nie wyszło, nie mam już sił :) Wrzucam progres.

 

wip1.jpg

 

teksturka_wip1.jpg

 

unwrap dla Knyshy :]

 

unwrap1.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

Supper - fajnie wygląda miejsce gdzie kryształy symulują źródło światła i oświetlają skałę.

Pozdro

Napisano
  • Autor

Dzięki Bro :)

 

Ołtarz skończony, 336 trisów, tekstura ręcznie malowana.

 

altar1.jpg

 

altar2.jpg

 

tekstura.jpg

 

altar360.gif

 

Teraz prawdopodobnie będzie zmiana klimatu :)

 

Pozdrawiam

Napisano
Supper - fajnie wygląda miejsce gdzie kryształy symulują źródło światła i oświetlają skałę.

Pozdro

 

Dokuadnie tak! ;)

Napisano

bardzo ladnie ... te krysztaly fajnie ozywiaja caly model, fajnie zasymulowales to oswietlenie skaly przy pomocy krysztalow :D

Napisano

Hmm, proponuje żebyś dał na kamienie overlapujące się UVW. ZAoszczędzisz kupe miejsca, i możesz bardzo fajną teksture kamienia dać.

 

Niepotrzebnie unwrapowałeś całkowicie te kamienie (pelt?), co zresztą główny błąd u startujących w bitwie chyba(sam też to samo zrobiłem:/)

 

Oczywiście jeżeli chciałeś zindywidalizować kamienie to spoko:].

 

Pozdro

Napisano
  • Autor

początkowo miałem taki plan, ale ostatecznie zrobiłem tak jak jest i raczej już zmieniał tego nie będę. Na pewno jednak wykorzystam nakładanie uv przy innych modelach :)

 

Dzięki za posty

Napisano

bardzo fajnie to wyglada, zwłaszcza kryształy świetnie wyszly, bardziej przypomina mi kopalnie niż świątynie ;)

Napisano
  • Autor

no to następny budyneczek, tym razem zakręcona latarnia morska :)

 

312 tris. bez podstawki, mam nadzieję że podstawka z osobną teksturą i nie wliczająca się do polycountu jest dozwolona, jak nie, to bijcie, poprawię.

 

latarnia.jpg

 

anim.gif

 

Pozdrawiam

Napisano

mi sie tez najbardziej podoba ta latarnia

goooooooood shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit :D

Napisano

Fajny modelik, aczkolwiek sposób oświetlenia mi sie niepodoba.

 

Bo np, w tem twoim ołtarzu(kopalni:)) Widać że kryształy są jaśniejsze od reszty i że świecą.

 

Tutaj w latarni, nie udało ci sie uzyskać to wrażenie. Zamiast malować na czarnym tle robić plamy, zrób jakąś teksturke i ją rozjaśnij żółtym. Ten czarny rzuca się w oczy. Miejsca w którym jest czarny teraz są ostatnimi miejscami gdzie czarny być powinien

Napisano
  • Autor

dzięki za komentarze i uwagi, mam nadzieję że w kolejnych minibitwach będzie ich więcej ;)

 

ziomuś - koncept mój :)

 

Teksturki pewnie jeszcze poprawię, zwłaszcza latarni ale już poza bitwą, z mojej strony finito. I na koniec małe podsumowanie

 

podsumowanie.jpg

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności