Napisano 5 Luty 200718 l Witam bitewników Postanowiłem tym razem wystartować i nie skończyć z niczym a temacik fajny więc debiutuję w LP po raz drugi :D Na rozgrzewkę domek na drzewie według własnego pomysłu, teksturki podpierane fotkami, 175 trisów. To jeszcze nie koniec, mam w planie zrobić więcej. Pozdrawiam
Napisano 5 Luty 200718 l jakoś nie wiedzieć czemu przypomina mi kolorystycznie Quake'a 1 :) good job :)
Napisano 5 Luty 200718 l Autor Dzięki za komentarze :) Jedziemy dalej, na razie sam model, ołtarz pradawnych bóstw (exterior :) ) Pozdrawiam
Napisano 6 Luty 200718 l domek na drzewie wyszedl super, czekam az zrobisz texturki do oltarza, ciekaw jestem jak bedzie wygladalo
Napisano 7 Luty 200718 l Autor Dzięki :) Myślałem że dam radę dzisiaj skończyć ale nie wyszło, nie mam już sił :) Wrzucam progres. unwrap dla Knyshy :] Pozdrawiam
Napisano 7 Luty 200718 l Supper - fajnie wygląda miejsce gdzie kryształy symulują źródło światła i oświetlają skałę. Pozdro
Napisano 7 Luty 200718 l Autor Dzięki Bro :) Ołtarz skończony, 336 trisów, tekstura ręcznie malowana. Teraz prawdopodobnie będzie zmiana klimatu :) Pozdrawiam
Napisano 7 Luty 200718 l Supper - fajnie wygląda miejsce gdzie kryształy symulują źródło światła i oświetlają skałę. Pozdro Dokuadnie tak! ;)
Napisano 7 Luty 200718 l bardzo ladnie ... te krysztaly fajnie ozywiaja caly model, fajnie zasymulowales to oswietlenie skaly przy pomocy krysztalow :D
Napisano 8 Luty 200718 l Hmm, proponuje żebyś dał na kamienie overlapujące się UVW. ZAoszczędzisz kupe miejsca, i możesz bardzo fajną teksture kamienia dać. Niepotrzebnie unwrapowałeś całkowicie te kamienie (pelt?), co zresztą główny błąd u startujących w bitwie chyba(sam też to samo zrobiłem:/) Oczywiście jeżeli chciałeś zindywidalizować kamienie to spoko:]. Pozdro
Napisano 8 Luty 200718 l Autor początkowo miałem taki plan, ale ostatecznie zrobiłem tak jak jest i raczej już zmieniał tego nie będę. Na pewno jednak wykorzystam nakładanie uv przy innych modelach :) Dzięki za posty
Napisano 10 Luty 200718 l bardzo fajnie to wyglada, zwłaszcza kryształy świetnie wyszly, bardziej przypomina mi kopalnie niż świątynie ;)
Napisano 11 Luty 200718 l Autor no to następny budyneczek, tym razem zakręcona latarnia morska :) 312 tris. bez podstawki, mam nadzieję że podstawka z osobną teksturą i nie wliczająca się do polycountu jest dozwolona, jak nie, to bijcie, poprawię. Pozdrawiam
Napisano 11 Luty 200718 l mi sie tez najbardziej podoba ta latarnia goooooooood shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit :D
Napisano 11 Luty 200718 l Fajny modelik, aczkolwiek sposób oświetlenia mi sie niepodoba. Bo np, w tem twoim ołtarzu(kopalni:)) Widać że kryształy są jaśniejsze od reszty i że świecą. Tutaj w latarni, nie udało ci sie uzyskać to wrażenie. Zamiast malować na czarnym tle robić plamy, zrób jakąś teksturke i ją rozjaśnij żółtym. Ten czarny rzuca się w oczy. Miejsca w którym jest czarny teraz są ostatnimi miejscami gdzie czarny być powinien
Napisano 14 Luty 200718 l Autor dzięki za komentarze i uwagi, mam nadzieję że w kolejnych minibitwach będzie ich więcej ;) ziomuś - koncept mój :) Teksturki pewnie jeszcze poprawię, zwłaszcza latarni ale już poza bitwą, z mojej strony finito. I na koniec małe podsumowanie Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto