Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Zakładam nowy wątek i poważnie biorę się do roboty, koniec z błazeńskimi modelami z mojej strony, czas zrobić coś porządnego.

Zawsze chciałem nauczyć się modelować postacie, więc postanowiłem poszukać jakiegoś fajnego tutoriala dla opornych :), po długich poszukiwaniach natrafiłem na takiego: 'Making of Dead Twice' by Alessandro Lima, zamieszczonego na 3DTotal, a co najważniejsze okazał się on bardzo pomocny.

Dzisiaj niewiele wydłubałem ale udało mi się chociaż trochę opanować siatkę i metodę poly to poly, poniżej zamieszczam aktualny progres, na razie sam obrys bez detali:

 

czaszkabezmeshsmoothnh9.jpg

 

Meshsmooth (iterations na 2) + Siatka:

 

czaszkawireframeir1.jpg

 

Meshsmooth (iterations na 2):

 

czaszkameshsmoothpf6.jpg

 

Jeśli ktoś by pytał o tego tutoriala, znajdziecie go bezpośrednio pod tym linkiem: http://67.15.36.49/team/Tutorials/dead_twice/deadtwice_01.asp , polecam go ! :)

 

Ps. postaram się jak najszybciej i najdokładniej go zrobić i co jakiś czas będe wrzucał progres

 

Taki powinien być ostateczny wynik mojej pracy (mam nadzieję :)):

 

278.jpg

 

Pozdrawiam,

charlie

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam :)

 

Nie było mnie jakiś czas dlatego nie updatowałem, ale dzisiaj wziąłem się troszkę do roboty. Poprawiłem trochę kształt czaszki, aby bardziej przypominała ludzką, choć i tak mam jeszcze wątpliwości czy ją przypomina :), zrobiłem szczękę i zacząłem robić hełm, bawiłem się trochę z materiałami ale to na razie nie jest to co ma być :). Zamieszczam kilka screenów:

 

czaszkafrontgx5.jpg

 

czaszkasideviewportln9.jpg

 

czaszkasmoothfrontad3.jpg

 

czaszkasmoothsidedf9.jpg

 

he322mviewportpb9.jpg

 

testrenderczaszkimateriye5.jpg

 

testmaterialsrenderalltn8.jpg

 

Ps. Postanowiłem trochę odejść od tutoriala, żeby efekt był odrobinę inny :)

 

Pozdrawiam,

charlie

Napisano

moj rada taka...stosuj chamfer tam gdzie ma byc stosowany..rob rurku ...ogladaj siatki głowy a jak juz to wszystko zrobisz...to zrob to raz jeszcez i przystąp do robienia czaszki!:)a te zeby...no masakra!:P

Napisano

Żuchwa aktualnie jest w budowie, staram się jej nie sknocić :)

 

Ps. A co do oczodołów, to takie było założenie w tutku, możliwe że w rzeczywistości to tak nie wygląda.

 

Pozdrawiam

Napisano

Witam,

 

Ostatnio rozpoczełem naukę Zbrusha i postanowiłem zrobić testową główkę.

Tutoriale Klicka okazały się bardzo pomocne, jeszcze nie miałem okazji podziękować. Na razie zamieszczam podstawową bryłę, później jeszcze pobawię się z detalami, bo chcę wkońcu zrobić coś lepszego niż do tej pory :)

 

zbrushtest1lq6.jpg

 

zbrushtest2fz9.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

smieszne;) tyle ze z tego co mi wiadomo kosmici nie maja nosow... wiem bo czasem przchodza do mnie na herbatke;)

ale maja za to 5 poldupkow... no coz nie ich wina...

pozdr.

Napisano

Witam,

 

Właśnie zaczęłem modelować pierwszą ludzką twarzyczkę...

 

joan2nextstepks1.jpg

 

...i napotkałem na problem, związany z wybieraniem jednego vertexa na symmetry line. Problem tkwi w tym, że nie mogę zaznaczyć bezpośrednio tego jednego, tylko trzy naraz, klikając na vertex obok tego głównego. Bardzo proszę o pomoc ! :)

 

joanproblemui8.jpg

 

Z góry dzięki i pozdrawiam.

Napisano

No na razie jest kosmicko bo nie wiem jak rozwiązać ten problem z symmetry, wystarczy spojrzeć na czubek głowy, jak chcę go podnieść to on pociąga za sobą dwa dodatkowe vertexy i jest lipa :(.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności