serratus Napisano 13 Luty 2007 Napisano 13 Luty 2007 Witam, Zakładam nowy wątek i poważnie biorę się do roboty, koniec z błazeńskimi modelami z mojej strony, czas zrobić coś porządnego. Zawsze chciałem nauczyć się modelować postacie, więc postanowiłem poszukać jakiegoś fajnego tutoriala dla opornych :), po długich poszukiwaniach natrafiłem na takiego: 'Making of Dead Twice' by Alessandro Lima, zamieszczonego na 3DTotal, a co najważniejsze okazał się on bardzo pomocny. Dzisiaj niewiele wydłubałem ale udało mi się chociaż trochę opanować siatkę i metodę poly to poly, poniżej zamieszczam aktualny progres, na razie sam obrys bez detali: Meshsmooth (iterations na 2) + Siatka: Meshsmooth (iterations na 2): Jeśli ktoś by pytał o tego tutoriala, znajdziecie go bezpośrednio pod tym linkiem: http://67.15.36.49/team/Tutorials/dead_twice/deadtwice_01.asp , polecam go ! :) Ps. postaram się jak najszybciej i najdokładniej go zrobić i co jakiś czas będe wrzucał progres Taki powinien być ostateczny wynik mojej pracy (mam nadzieję :)): Pozdrawiam, charlie
Owen Napisano 13 Luty 2007 Napisano 13 Luty 2007 niekształtna ta czaszka i niepotrzebnie taka gesta siatke dales z boku
serratus Napisano 19 Luty 2007 Autor Napisano 19 Luty 2007 Witam :) Nie było mnie jakiś czas dlatego nie updatowałem, ale dzisiaj wziąłem się troszkę do roboty. Poprawiłem trochę kształt czaszki, aby bardziej przypominała ludzką, choć i tak mam jeszcze wątpliwości czy ją przypomina :), zrobiłem szczękę i zacząłem robić hełm, bawiłem się trochę z materiałami ale to na razie nie jest to co ma być :). Zamieszczam kilka screenów: Ps. Postanowiłem trochę odejść od tutoriala, żeby efekt był odrobinę inny :) Pozdrawiam, charlie
Bruneq Napisano 19 Luty 2007 Napisano 19 Luty 2007 moj rada taka...stosuj chamfer tam gdzie ma byc stosowany..rob rurku ...ogladaj siatki głowy a jak juz to wszystko zrobisz...to zrob to raz jeszcez i przystąp do robienia czaszki!:)a te zeby...no masakra!:P
serratus Napisano 19 Luty 2007 Autor Napisano 19 Luty 2007 Wiem że zęby to porażka, tym bardziej po meshsmoothcie, zmieniają się w coś w rodzaju frytek :/
chveti Napisano 19 Luty 2007 Napisano 19 Luty 2007 Wydaje mi się że całe oczodoły powinny być puste a nie takie dwie kulki. Co się stało z resztą żuchwy? Pozdrawiam.
serratus Napisano 19 Luty 2007 Autor Napisano 19 Luty 2007 Żuchwa aktualnie jest w budowie, staram się jej nie sknocić :) Ps. A co do oczodołów, to takie było założenie w tutku, możliwe że w rzeczywistości to tak nie wygląda. Pozdrawiam
Darken Napisano 19 Luty 2007 Napisano 19 Luty 2007 Bez urazy, ale przypomina mi to czaszkę małpy, albo Australopiteka. Zbyt płaska. Znajdź zdjęcia czaszek. Na przykład tu: http://www.3d.sk/index.php?id=10&thumbnail=sm&gender=Skeleton&age=&body=&body_type=&race=&special=&poses=&emotions=&clothes=&animals=&videos=&premade=&sid=&sf=p&mi=1&mv=1&bs=1&bp=1&rws=4&cr=416&rl=208 Popraw błędy i powodzenia. Pozdr.
serratus Napisano 9 Marzec 2007 Autor Napisano 9 Marzec 2007 Witam, Ostatnio rozpoczełem naukę Zbrusha i postanowiłem zrobić testową główkę. Tutoriale Klicka okazały się bardzo pomocne, jeszcze nie miałem okazji podziękować. Na razie zamieszczam podstawową bryłę, później jeszcze pobawię się z detalami, bo chcę wkońcu zrobić coś lepszego niż do tej pory :) Pozdrawiam
tadzio Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 chyba mozna by mu troche pyszczek wyciagnac bo ma plaski i cofniety... pozdr.
serratus Napisano 10 Marzec 2007 Autor Napisano 10 Marzec 2007 Witam, Co do pyszczka to masz rację, jeszcze nad nim popracuję, tymczasem zrobiłem nos i dodałem oczka. Pozdrawiam
tadzio Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 smieszne;) tyle ze z tego co mi wiadomo kosmici nie maja nosow... wiem bo czasem przchodza do mnie na herbatke;) ale maja za to 5 poldupkow... no coz nie ich wina... pozdr.
gregorjan Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 Podoba mi się góra Ufolca (czyt. czaszka:) Ta wąska twarz...(hmm) no cóż to każdego indywidualna kwestia
serratus Napisano 21 Kwiecień 2007 Autor Napisano 21 Kwiecień 2007 Witam, Właśnie zaczęłem modelować pierwszą ludzką twarzyczkę... ...i napotkałem na problem, związany z wybieraniem jednego vertexa na symmetry line. Problem tkwi w tym, że nie mogę zaznaczyć bezpośrednio tego jednego, tylko trzy naraz, klikając na vertex obok tego głównego. Bardzo proszę o pomoc ! :) Z góry dzięki i pozdrawiam.
tadzio Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 tez tak troche kosmicko wyglada;) ale ja z organiki noga jestem;) pozdr
serratus Napisano 21 Kwiecień 2007 Autor Napisano 21 Kwiecień 2007 No na razie jest kosmicko bo nie wiem jak rozwiązać ten problem z symmetry, wystarczy spojrzeć na czubek głowy, jak chcę go podnieść to on pociąga za sobą dwa dodatkowe vertexy i jest lipa :(.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się