Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Zakładam nowy wątek i poważnie biorę się do roboty, koniec z błazeńskimi modelami z mojej strony, czas zrobić coś porządnego.

Zawsze chciałem nauczyć się modelować postacie, więc postanowiłem poszukać jakiegoś fajnego tutoriala dla opornych :), po długich poszukiwaniach natrafiłem na takiego: 'Making of Dead Twice' by Alessandro Lima, zamieszczonego na 3DTotal, a co najważniejsze okazał się on bardzo pomocny.

Dzisiaj niewiele wydłubałem ale udało mi się chociaż trochę opanować siatkę i metodę poly to poly, poniżej zamieszczam aktualny progres, na razie sam obrys bez detali:

 

czaszkabezmeshsmoothnh9.jpg

 

Meshsmooth (iterations na 2) + Siatka:

 

czaszkawireframeir1.jpg

 

Meshsmooth (iterations na 2):

 

czaszkameshsmoothpf6.jpg

 

Jeśli ktoś by pytał o tego tutoriala, znajdziecie go bezpośrednio pod tym linkiem: http://67.15.36.49/team/Tutorials/dead_twice/deadtwice_01.asp , polecam go ! :)

 

Ps. postaram się jak najszybciej i najdokładniej go zrobić i co jakiś czas będe wrzucał progres

 

Taki powinien być ostateczny wynik mojej pracy (mam nadzieję :)):

 

278.jpg

 

Pozdrawiam,

charlie

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

niekształtna ta czaszka i niepotrzebnie taka gesta siatke dales z boku

Napisano
  • Autor

Witam :)

 

Nie było mnie jakiś czas dlatego nie updatowałem, ale dzisiaj wziąłem się troszkę do roboty. Poprawiłem trochę kształt czaszki, aby bardziej przypominała ludzką, choć i tak mam jeszcze wątpliwości czy ją przypomina :), zrobiłem szczękę i zacząłem robić hełm, bawiłem się trochę z materiałami ale to na razie nie jest to co ma być :). Zamieszczam kilka screenów:

 

czaszkafrontgx5.jpg

 

czaszkasideviewportln9.jpg

 

czaszkasmoothfrontad3.jpg

 

czaszkasmoothsidedf9.jpg

 

he322mviewportpb9.jpg

 

testrenderczaszkimateriye5.jpg

 

testmaterialsrenderalltn8.jpg

 

Ps. Postanowiłem trochę odejść od tutoriala, żeby efekt był odrobinę inny :)

 

Pozdrawiam,

charlie

Napisano

moj rada taka...stosuj chamfer tam gdzie ma byc stosowany..rob rurku ...ogladaj siatki głowy a jak juz to wszystko zrobisz...to zrob to raz jeszcez i przystąp do robienia czaszki!:)a te zeby...no masakra!:P

Napisano
  • Autor

Wiem że zęby to porażka, tym bardziej po meshsmoothcie, zmieniają się w coś w rodzaju frytek :/

Napisano

Wydaje mi się że całe oczodoły powinny być puste a nie takie dwie kulki.

Co się stało z resztą żuchwy?

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Żuchwa aktualnie jest w budowie, staram się jej nie sknocić :)

 

Ps. A co do oczodołów, to takie było założenie w tutku, możliwe że w rzeczywistości to tak nie wygląda.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Witam,

 

Ostatnio rozpoczełem naukę Zbrusha i postanowiłem zrobić testową główkę.

Tutoriale Klicka okazały się bardzo pomocne, jeszcze nie miałem okazji podziękować. Na razie zamieszczam podstawową bryłę, później jeszcze pobawię się z detalami, bo chcę wkońcu zrobić coś lepszego niż do tej pory :)

 

zbrushtest1lq6.jpg

 

zbrushtest2fz9.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Witam,

 

Co do pyszczka to masz rację, jeszcze nad nim popracuję, tymczasem zrobiłem nos i dodałem oczka.

 

zbrushalien1ur9.jpg

 

zbrushalien2xn1.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

smieszne;) tyle ze z tego co mi wiadomo kosmici nie maja nosow... wiem bo czasem przchodza do mnie na herbatke;)

ale maja za to 5 poldupkow... no coz nie ich wina...

pozdr.

Napisano

Podoba mi się góra Ufolca (czyt. czaszka:)

Ta wąska twarz...(hmm) no cóż to każdego indywidualna kwestia

Napisano
  • Autor

Witam,

 

Właśnie zaczęłem modelować pierwszą ludzką twarzyczkę...

 

joan2nextstepks1.jpg

 

...i napotkałem na problem, związany z wybieraniem jednego vertexa na symmetry line. Problem tkwi w tym, że nie mogę zaznaczyć bezpośrednio tego jednego, tylko trzy naraz, klikając na vertex obok tego głównego. Bardzo proszę o pomoc ! :)

 

joanproblemui8.jpg

 

Z góry dzięki i pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

No na razie jest kosmicko bo nie wiem jak rozwiązać ten problem z symmetry, wystarczy spojrzeć na czubek głowy, jak chcę go podnieść to on pociąga za sobą dwa dodatkowe vertexy i jest lipa :(.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.