Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, tak więc chciałbym i ja dołączyc do bitwy :), sam tytuł juz wiele mówi, aczkolwiek słowem wstępu chciałbym zaznaczyc czego można sie spodziewac po scenie:

 

 

Motywem jest jest szlachcianka która sie zapatrzyła w pieknego motylka który jej przysiadl na rece ...

 

Poniżej obecny progress nad pracami.

 

aa077637-upd1.jpg

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm no ale za bardzo od tematu nie ma tez co odbiegac:) Nie potrafie rozkminic co ma byc u ciebie malego? Moze chodzi o "male" w sensie marne zycie czlowieka w porownania do wampirow, ale nie wiem czy o to ci chodzilo:) powodzenia zycze

Napisano

interpretacja jest faktycznie troszke nagieta :) ale mozna to tlumaczyc ze tą małościa jest rasa ludzkiej wobec rasy "vampire" :)

 

Najwyzej nie bede brany pod uwage w ostatecznej rozgrywce :)

Napisano

Tak wiec troszke zmienilem koncepcje :), element kobiecy zostaje aczkolwiek umieszczony w innej sceneri tym razem bardziej zbliżonej do tematu :), wszystko przedstawia poniższy koncept, wkrótce wrzuce cos konkretniejszego :)

 

concepttj0.th.jpg

Napisano

Ej spoko jest, mysle ze jej lewa dlon lepiej wygladałaby wzdłuż ciala na brzuchu, natomiast glowa bardziej pochylona ku motylkowi, ale jak tam wolisz. Pozdrawiam

Napisano
Wygląda jak manekin. Jak poprawisz przede wszystkim dłonie i jeszcze kilka szczegółów, może być SUPER! :) :)

 

Mi sie podobne skojarzenia nawinęły namyśl , gdy pierwszy raz ja ujrzałem pomyślałem iz to strach na wróble, niestety pomimo iz ma byc postac - istota zywa brak w niej kompletnie zycia, wyglada sztucznie. Mysle iz musisz bardziej skupic sie na "mowie ciała" postaci, gesty, mimika. Pozatym pomysl masz przedni na scene mysle ze napewno dasz sobie rade. Trzymam kciuki. Pozdrawiam.

Napisano

Da da rade :) Nie chce mowic, ale gdzie nie popatrze czy na forum czy w jakims projekcie to znaduje znajome twarze:) Ja dalej nie moge przebolec max1989 ze wygrales tamten konkurs w Warszawie ... Teraz sie nie dam :)

Powodzenia i rob swoje :D

Napisano

Zgodze sie z przedmowcami w kwestii pozy. To prawda ze nie nalezy ona do najlpeszych ale jestem przekonany ze z pomoca kolegow z bitwy ktorzy tak bardzo chetnie wyrazaja swoje opinie i pomagaja, znajdziecie w sieci potrzebne referencje. Wynalazlem te strone na gulgu. Moze znajdziesz na niej cos inspirujacego:

 

http://www.muchafoundation.org/mucha/page.php?page=gal

http://www.muchafoundation.org/mucha/showroom.php?rmid=7

http://www.muchafoundation.org/mucha/showroom.php?rmid=3

 

Ciekaw jestem kto znajdzie najlepsze referencje :)

Napisano

Dzięki za odpowiedzi, co do modelu, dłonie i kilka innych elementów to oczywiscie baza pod zbrusha, także nie ma co przezywac :). Co do samej pozy to jeszcze sie zastanowie nad jej delikatną poprawką, aczkolwiek obecnie jestem z niej bardzo zadowolony.

 

CgBartosz --> dzięki za refki :) niestety nie ma tam nic interesującego :(

SirAnen --> W tym konkursie faktycznie konkurencji nie bylo za wielkiej a nagrody naprawde ciekawe :) PS: brales w tym udział ? :)

Predator --> dzięki :) nad ekspresją ciala jeszcze pomysle :)

ferni --> :)

Napisano

Tak - ktoś zabrał mego tableta ;) Ja dostalem druga nagrode :)

Działaj tam , tak myśle ze każdego popedzam do działania a sam stoje w "miejscu". Kurde dzisiaj bym cos poskrobal ale wybor: praca = kasa i praca = sława ;) Cięzki wybór ....

Napisano

CgBartosz -> toś wjechał na ambicję ;)

 

max_1989 -> Lubię przy stawianiu postaci wygiąć ją do granic ludzkich możliwości anatomicznych (normalnego człowieka a nie pana gumy ;) ). Według mnie takie pozy są bardzo często świetnie działającymi. Osobiście nie szukam referencji w takim procesie, robię to po prostu na oko, jak mi pasuje.

 

W tej scenie dodałbym więcej obojętności postaci przez właśnie zmianę pozy, głównie rąk. Jak np tu http://www.cwrl.utexas.edu/~bump/images/Adam.jpg (znamy to wszyscy ;) )




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności