Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

A wiec przejrzalem juz dosyc duza ilosc tutoriali i nie znalazlem takiego, ktory pokazywalby jak uzyskac tego typu podluzne, "liniowate", nieregularne ksztalty:

http://kcr.neostrada.pl/1.jpg

http://kcr.neostrada.pl/2.jpg

http://kcr.neostrada.pl/3.jpg

http://kcr.neostrada.pl/4.jpg

(screeny pochodza z showreela onesize.nl: http://www.onesize.nl/project.php?id=41)

Takze jesli ktos moglby nakierowac mnie na odpowiedni sposob uzyskania tego, to bylbym bardzo wdzieczny.

 

pozdrawiam,

goodfella

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Głowy nie dam, ale to wg mnie postprodukcja może być, a przynajmiej widzialem podobne rzeczy uzyskiwane za pomocą AE czy innego Combustion. Raczej modeling to nie jest, no chyba że coś na cząsteczkach i skryptowaniu.

Napisano
  • Autor

Wydaje mi sie, ze chyba modelling, bo na poczatku tego filmiku z linka, te "linie" przechodza przez podloge, tzn zanurzaja sie i wynurzaja.

Napisano

ewentualnie oteksturowany plane z path follow modifier, ale tak jak mirach powiedział łatwiej to zrobić w postprodukcji.

Napisano
Wydaje mi sie, ze chyba modelling, bo na poczatku tego filmiku z linka, te "linie" przechodza przez podloge, tzn zanurzaja sie i wynurzaja.

 

To akruat nie problem w postprodukcji zrobić, a jesli to by bylo wymodelowanie to animacja czegos takiego to by byla mordęga. Znaczy się ja expertem w animacji nie jestem, głównie modeluje, ale na 100% nie brał bym się za modelowanie czegoś takiego :)

Napisano
  • Autor

No sam nie wiem, jesli to bylaby postprodukcja np. w AE, to chyba trudno byloby umiescic takie ksztalty w animacji sceny 3d (ta podloga), zrobic tak, zeby to caly czas wygladalo naturalnie w perspektywie z idealnymi cieniami i kontrolowac jeszcze to wszystko przy uwzglednieniu animacji kamery, ktora najwyrazniej byla juz razem ze scena 3d. :S

Napisano

Nie wiem jak w AE bo sie nim nie bawilem, ale w Combustion czy Fusion bez problemu dodajesz elementy 3d, oswietlenie i ogolnie poruszasz sie w srodowisku 3d. W dodatku podloga tez moze byc wstawiona dopiero w postprodukcji. Znaczy sie... hmm.. jak sie upierasz że to model, to nawracać cię nie bede :)

Napisano

Ja raczej obstawiam, że to są plane-y z path deform z teksturą. Trochę już ten modyfikator obczaiłem i myślę, że zrobienie czegoś takiego nie byłoby trudne.

Napisano
  • Autor

a CV Curves z tekstura, odpowiednio szerokie i pod katem 90' ? malo znam sie na 3ds maxie i tak tylko spekuluje :)

Napisano

Stawiam na postprodukcję.

Jeśli to jest jednak w 3d, wątpię aby wykorzystywano tutaj zwykłe narzędzia maxa. Raczej jakieś skrypty, równania etc.

Napisano

tudzież jakaś symulacja fluidów, ale to chyba jeszcze większa mordęga niż plane + path deform.

Napisano

hmmmm... A nie prościej by to było trailami partikli jadącymi po niewidzialnej bryle? Na 3D total jest tutorial. Metodę też opisywał w 3D Creative nasz ziomek MarS.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności