Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

A wiec przejrzalem juz dosyc duza ilosc tutoriali i nie znalazlem takiego, ktory pokazywalby jak uzyskac tego typu podluzne, "liniowate", nieregularne ksztalty:

http://kcr.neostrada.pl/1.jpg

http://kcr.neostrada.pl/2.jpg

http://kcr.neostrada.pl/3.jpg

http://kcr.neostrada.pl/4.jpg

(screeny pochodza z showreela onesize.nl: http://www.onesize.nl/project.php?id=41)

Takze jesli ktos moglby nakierowac mnie na odpowiedni sposob uzyskania tego, to bylbym bardzo wdzieczny.

 

pozdrawiam,

goodfella

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Głowy nie dam, ale to wg mnie postprodukcja może być, a przynajmiej widzialem podobne rzeczy uzyskiwane za pomocą AE czy innego Combustion. Raczej modeling to nie jest, no chyba że coś na cząsteczkach i skryptowaniu.

Napisano
  • Autor

Wydaje mi sie, ze chyba modelling, bo na poczatku tego filmiku z linka, te "linie" przechodza przez podloge, tzn zanurzaja sie i wynurzaja.

Napisano

ewentualnie oteksturowany plane z path follow modifier, ale tak jak mirach powiedział łatwiej to zrobić w postprodukcji.

Napisano
Wydaje mi sie, ze chyba modelling, bo na poczatku tego filmiku z linka, te "linie" przechodza przez podloge, tzn zanurzaja sie i wynurzaja.

 

To akruat nie problem w postprodukcji zrobić, a jesli to by bylo wymodelowanie to animacja czegos takiego to by byla mordęga. Znaczy się ja expertem w animacji nie jestem, głównie modeluje, ale na 100% nie brał bym się za modelowanie czegoś takiego :)

Napisano
  • Autor

No sam nie wiem, jesli to bylaby postprodukcja np. w AE, to chyba trudno byloby umiescic takie ksztalty w animacji sceny 3d (ta podloga), zrobic tak, zeby to caly czas wygladalo naturalnie w perspektywie z idealnymi cieniami i kontrolowac jeszcze to wszystko przy uwzglednieniu animacji kamery, ktora najwyrazniej byla juz razem ze scena 3d. :S

Napisano

Nie wiem jak w AE bo sie nim nie bawilem, ale w Combustion czy Fusion bez problemu dodajesz elementy 3d, oswietlenie i ogolnie poruszasz sie w srodowisku 3d. W dodatku podloga tez moze byc wstawiona dopiero w postprodukcji. Znaczy sie... hmm.. jak sie upierasz że to model, to nawracać cię nie bede :)

Napisano

Ja raczej obstawiam, że to są plane-y z path deform z teksturą. Trochę już ten modyfikator obczaiłem i myślę, że zrobienie czegoś takiego nie byłoby trudne.

Napisano
  • Autor

a CV Curves z tekstura, odpowiednio szerokie i pod katem 90' ? malo znam sie na 3ds maxie i tak tylko spekuluje :)

Napisano

Stawiam na postprodukcję.

Jeśli to jest jednak w 3d, wątpię aby wykorzystywano tutaj zwykłe narzędzia maxa. Raczej jakieś skrypty, równania etc.

Napisano

tudzież jakaś symulacja fluidów, ale to chyba jeszcze większa mordęga niż plane + path deform.

Napisano

hmmmm... A nie prościej by to było trailami partikli jadącymi po niewidzialnej bryle? Na 3D total jest tutorial. Metodę też opisywał w 3D Creative nasz ziomek MarS.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.