Orangegraphics Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 piana do wymiany. a zamiast tych biurowców na tle daj coś w klimacie. może żuraw jakiś portowy? choćby i low poly, i tak jest daleko;)
Touch Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 Xiz0r dobrze gada;) A ja dodam jeszcze, że chyba powinieneś nieco 'słońce' podnieść, bo to raczej nie jest normalne, żeby tak nisko nad horyzontem dawało takie światło i w ogóle, żeby tak świeciło, że cień jest w zasadzie prostopadle na ścianie za obiektem;)
tadzio Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 a te rozbryzgi? wygladaja jak domalowane/gumkowane;) pozdr
piksar Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 naprawdę super, statki, kontenery może tekstura muru zbyt powtarzalna ale to czepianie na siłe
Intervain Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 cale zycie spedzilam kolo statkow, ojciec i brat na tankowcach pracuja, ale w zyciu nie widzialam, zeby kadlub mial takie horyzontalne wciecia :(... poza tym ta rdza jest za wielka... podoba mi sie nabrzeze :)
SoAd Napisano 25 Kwiecień 2007 Autor Napisano 25 Kwiecień 2007 Piana jest fotoszopowa, w koncu moze byc 5 % domalowek:) sproboje ja w maxie zrobic, taka wersja kolorystyczna mi sie wkrecila Intervain : http://www.boatnerd.com/news/newpictures03/2003-may-16-d-30-samuel-ris.jpg
chudy Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 no ładnie ładnie, nawet kadr mi sie zaczyna podobać, ale jeżeli te żurawie będą takie lp to koniecznie jakiegoś DOFa trzeba ;]
peterr Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 + do poprawy nabrzeże [widać te załamania [zapomniałeś ms czy co?:P] +teksturka tego nabrzeża [to czerwone coś;P] hej
SoAd Napisano 26 Kwiecień 2007 Autor Napisano 26 Kwiecień 2007 Radzisz: Te załamania to wynik działania final gathera mentalowego na ustawieniach preview Na texturce nabrzeza nie ma przeciez nic czerwonego!? A jak sie wam podoba czarno biala wersja?
Intervain Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 e to sa panele - i one sie krzyzuja w roznych miejscach... nie ida wszystkie horyzontalnie + nie ma tam wglebien tylko wszystko idzie na zewnatrz [wybrzuszenia od spawan]... no ale sie zamkne :) - rdza nadal za wielka - takiej wielkosci to bylaby na lodeczce w wannie :rolleyes: mi sie b&w bardziej podoba... wiecej w niej glebi... narazie w kolorze wszystko jakies plaskie no ale jak mowisz to probne rendery...
Master Kiełbaster Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 może nie rób oświetlenia od strony kamery tylko z boku lub od tyłu.
tadzio Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 5% domalowek;) lol ciekawe jak to beda rozliczac, z linijka he he he;) pozdr
SoAd Napisano 3 Maj 2007 Autor Napisano 3 Maj 2007 3 tygodnie!?, a ja bylem pewien ze bede jednym z nielicznych, ktorzy skoncza ech... Pracowalem nad statkiem, coraz bardziej podoba mi sie wersia b&w i zaczalem zabawe z czasteczkami w maxie, sorry za maly render. W duzych rozbryzgi sa jeszcze ps-owe Master -probowalem juz i z boku i od tylu i tak wyglada najlepiej. tadzio- ciekawe jak beda liczyc jak domalowka bedzie w 50% przezroczysta:) \ pozdro
KoMic Napisano 6 Maj 2007 Napisano 6 Maj 2007 wszytko ok, ale ZMIEN rozbryzgi, domyslam sie ze robisz to z reki w PSie, ale prosze popraw to bo bardzo psuje to efekt calosci, ja tez zawsze domalowywalem to z reki, powalcz bo warto, pozdrawiam
Gość Raffaello Napisano 6 Maj 2007 Napisano 6 Maj 2007 jak mogę coś wtrącić to jeżeli by ci się chciało możesz zmienić i dodać kilka rzeczy: - kotwica podczas wciągania do kluzy obija się o nią i rdzawe wżery zaciekają po burcie! jest to zawsze miejsce ociekające rdzą. Przy tym stanie jaki go zrobiłeś to musiałbyś dodać ten zaciek punktowo bardziej bordowy kolor i na całej powierzchni pod kluzą mniejszej barwy rudawego kolorku. - keja powinna być bardziej zabrudzona na zielono glonami, woda najczęściej ma pływy, załóżmy że ten port ma pływ 1metr wiec możesz do jednego metra bardziej zabrudzić, często posiadają drabinki aby ktoś kto wpadnie mógł sie wydostać z wody, są też duże odbijacze - nigdy nie widziałem żeby statek był holowany w ten sposób, rozumiem ze robisz to tylko na potrzeby kadru aby sie wszystko mogło jakoś pomieścić, ten duży statek powinien być holowany przez przednią kluzę tak zwaną panamkę na samym dziobie. Oczywiście tego typu gabaryty statków powinny być holowane przez co najmniej dwa takie grzmoty, ale tu w tej pracy nie chodzi o to i to rozumiem. - komin Grzmota powinien być bardziej czarny od spalin i czadu jaki wydostaje sie z niego - te łańcuchy które były na górze od kluzy do kluzy, to raczej ich nie rób bo czegoś takiego nie ma na statkach, są tylko linki aby marynarze mogli sobie przeciągać rzutkę z jednej burty na drugą, no i same kluzy powinny być zdecydowanie mniejsze - dobrze ze zlikwidowałeś te polery, bo były wieksze od samochodu ciężarowego, możesz je zrobić keja musi mieć polery ale mniejsze - oczywiście sama odległość grzmota do statku jest zdecydowanie za mała, ale to tez przez to aby wszystko pomieścic w kadrze, ja by jednak zwiekszył odległoś pokazał w ten sposób cały dziób statku no i bedzie przez to widać ogrom holowanego statku przez małego grzmota - olbrzymi statek przed soba pcha wiele wody, która unosi sie dość wysoko, nawet wiecej niz teraz masz ale przez to byś musial zwiekszyc bardziej do realnej odległości miedzy nimi - kontenery wyglądają na zbyt nowe, dodaj im wiecej rdzawych zacieków Oczywiście to wszystko sa moje propozycje i sugestie, co z tego weźmiesz to juz twoja sprawa, i tak bardzo ładnie ci to wszystko wychodzi. bardzo mi sie podoba. :) pozdrawiam :D
SoAd Napisano 14 Maj 2007 Autor Napisano 14 Maj 2007 Rafaello dzieki za info, tylko ze polowy nie rozumiem :) moglbys jakos zilustrowac to jak powinna byc zaczepiona ta lina? moze byc nawet w paincie. Uff dzis matme rozsz pisalem, w czwartek mam ustny polak i wracam do roboty. zostalo jeszcze zaczepic liny poprawic komin, dodac dym, skonczyc rozbryzgi, i poprawic troche mapowanie duzego statku. pozdro
KoMic Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 caly problem z ta lina polega na fakcie ze jesli juz jest holowany taki kolos to sam holownik znajduje sie w znacznej odleglosci, lina nie jest zaczepiona za niewiadomo co z burt tylko z pokladu, u Ciebie by to smiesznie wygladalo, powalcz jesczze z tym troche, ale "jestes na dobrej drodze": ]
Gość Raffaello Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 coś tam zrobiłem na szybkiego ale oczywiście to tylko moja sugestie, i tak często odległośc jest wieksza, to zalezy od statku holowanego tutaj starałem sie tylko pokazać jeden ze sposobów holowania i tak odległość powinna być chyba jeszcze większa no i sam holownik powinien być tycio większy. Te koła to najczęściej sa wielkie opony od potężnych samochodów ciężarowych. Narysowałem wg twojego kadru. POwiem ci że cięzko jest pokazać w tym kadrze wielkość holowanego statku i za jednym razem małego grzmota. Sądze ze kadr powinien byc troszeczkę bardziej z przodu ale nia az za bardzo. - a tu masz kolejne zdjęcie zacieku rdzawego pod kotwicą - zwróć uwagę jak woda się zachowuje przed nim i zanim jak bedziesz mial jakeis uwagi to śmiało mam nadzieje ze pomogłem pozdrawiam
SoAd Napisano 26 Maj 2007 Autor Napisano 26 Maj 2007 Oto końcowa wersja, szkoda ze nie zostałem nominowany. hi - res http://www.freewebs.com/soad3d/grzmot/KONIEC.jpg Jeżeli sie nie myle to wczoraj ktos został dodany do listy :) pozdro.
Gość _Kreska_ Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 no własnie, szkoda ze nie dostaleś nominki. Sporo pracy w scenke włożyłes i wyglada nawet całkiem całkiem :) chociaz kolorowa wersja bardziej mi sie podoba od b&w.
Gość Raffaello Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 no szkoda ze nie przyznali nominki! mam pytanko czemu zrobiłeś czarnobiały? w kolorze było zdecydowanie lepiej, ale to twoja pracka więc się nie wtrącam ;) pozdrawiam
Gość Raffaello Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 a jednak szanowni panowie moderatorowie przyznali ci nominację! wiec działaj dalej i proszę wróć do kolorków, będzie raźniej. szkoda tej pracki aby ja tak zostawić pozdrawiam
SoAd Napisano 1 Czerwiec 2007 Autor Napisano 1 Czerwiec 2007 NO to tak walczę sobie z neo po kilku godzinach udało mi się podłączyć neta. Wchodzę na forum i moja szczęka boleśnie uderza w blat biurka (patrz post wyżej) nie ma co szanowni moderatorzy potrafią zafundować człowiekowi huśtawkę nastrojów :). Powalczę jeszcze z kolorem szkoda, że sobie .psd nie zapisałem bo z pianą walczyłem strasznie. Pozdro
Kedzior Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 może spróbuj dodać głębie ostrości, może było by jeszcze ciekawiej, no i gratuluje nominacji :)
!Ewert Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 magia czarnego i białego bardzo mi sie podoba:)) mam dziwne uczycie oglądam 6 prace z rzedu wszedzie piszę że jest super:))
Cruzh3r Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 Dodaj distant fog, ponieważ ostra teksturka tła zlewa się z samym okrętem. Jakby byłą taka lekka migełka, tło się odróżniało (desaturate?) to by dużo dało. A tak to podobna barwa, i zlewa się. Oczywiście mgiełka nie oddziałująca z environmentem i nie za gęsta.
Rekomendowane odpowiedzi