Napisano 18 Marzec 200718 l Witam. Chciałbym przedstawić kilka moich prac. Wszystkie wykonywane w Rhino. Zajmuję się 3D od 3 miesięcy, więc jestem początkującym. Oto moje wypociny: 1# Karty Yu-Gi-OH 2# Deskorolka 3# Dar Pomorza (model) 4# Aparat Kodak 5# Naszyjnik z logiem zespołu HIM 6# Miecz Cloud'a z filmu Final Fantasy VII Advent Childern 7# Figurka lunatyka z drewna
Napisano 18 Marzec 200718 l nie chce mi sie powiększać dalej zobaczyłem pierwszą "prace" i wystarczy mi:) zgred88 ma racje
Napisano 18 Marzec 200718 l tutoriale i jeszcze raz tutoriale jakiś zaawansowany renderer z GI i arelightami, materiały, ogólnie nauka
Napisano 18 Marzec 200718 l Autor Dziękuje za te cenne uwagi. Przy następnych pracach postaram się popracować nad światłami. A jaki program rendrujący mi polecacie. Fajnie było by gdyby był darmowy... Ja korzystam z Flamingo.
Napisano 18 Marzec 200718 l jak na razie sa to podstawy zapoznawania sie z programem, posiedz ze 2 miechy nad tutkami i dzialaj
Napisano 22 Marzec 200718 l Haha autor watku myslal chyba ze zaczniemy sypac komplementami, bo wystawil mi negatywny punkt, ze jestem frajer :D:D:D. Ps. Tomus tez dostales :D??
Napisano 23 Marzec 200718 l Autor Zgred88 ja ci wstawiłem negatywny punkt?? JA NIC NIE WSTAWIAŁEM ANI TOBIE ANI NIKOMU INNEMU ! ! !. Nie liczyłem na komplementy, a na porady i ocene...
Napisano 23 Marzec 200718 l Polecam nauczyc sie importowac pliki z Rhino do Maxa i rendrowac np w Mentall Rayu. Ogolnie cwicz Rhino bo to ma przyszlosc. A na chlopakow sie nie denerwuj... Do ich prac tez mozna miec zastrzezenia wiec... Nikt od razu nie jest super w tym co robi, ja sie ucze, Ty sie uczysz wiec jakby dobrze pomyslec jestesmy na rowni. Mi sie najbardziej z Twoich prac podoba deskorolka :)
Napisano 23 Marzec 200718 l Hmm wiec mati przepraszam za zamieszanie. Szkoda ze nie mozna wyrazac krytyki na tym forum, bo odrazu ktos daje negatywy...