Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Chciałbym przedstawić kilka moich prac. Wszystkie wykonywane w Rhino. Zajmuję się 3D od 3 miesięcy, więc jestem początkującym. Oto moje wypociny:

1# Karty Yu-Gi-OH

5c0549168c11cafam.jpg

th_8.jpg

th_7.jpg

2# Deskorolka

th_trak.png

th_deska.jpg

th_deska2.jpg

3# Dar Pomorza (model)

th_sadf.png

4# Aparat Kodak

th_Flamingo.png

5# Naszyjnik z logiem zespołu HIM

th_wystawaka.png

6# Miecz Cloud'a z filmu Final Fantasy VII Advent Childern

th_6.jpg

th_5.jpg

7# Figurka lunatyka z drewna

th_pioch.jpg

• Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie chce mi sie powiększać dalej zobaczyłem pierwszą "prace" i wystarczy mi:) zgred88 ma racje

Napisano
  • Autor

Dziękuje za te cenne uwagi. Przy następnych pracach postaram się popracować nad światłami. A jaki program rendrujący mi polecacie. Fajnie było by gdyby był darmowy... Ja korzystam z Flamingo.

Napisano

jak na razie sa to podstawy zapoznawania sie z programem, posiedz ze 2 miechy nad tutkami i dzialaj

Napisano

Haha autor watku myslal chyba ze zaczniemy sypac komplementami, bo wystawil mi negatywny punkt, ze jestem frajer :D:D:D.

Ps. Tomus tez dostales :D??

Napisano
  • Autor

Zgred88 ja ci wstawiłem negatywny punkt?? JA NIC NIE WSTAWIAŁEM ANI TOBIE ANI NIKOMU INNEMU ! ! !. Nie liczyłem na komplementy, a na porady i ocene...

Napisano

Polecam nauczyc sie importowac pliki z Rhino do Maxa i rendrowac np w Mentall Rayu. Ogolnie cwicz Rhino bo to ma przyszlosc. A na chlopakow sie nie denerwuj... Do ich prac tez mozna miec zastrzezenia wiec... Nikt od razu nie jest super w tym co robi, ja sie ucze, Ty sie uczysz wiec jakby dobrze pomyslec jestesmy na rowni. Mi sie najbardziej z Twoich prac podoba deskorolka :)

Napisano

Hmm wiec mati przepraszam za zamieszanie. Szkoda ze nie mozna wyrazac krytyki na tym forum, bo odrazu ktos daje negatywy...

Napisano