Napisano 27 Marzec 200717 l Autor Lewus => Zauważ że 3dsmax o wiele lepiej znosi siatke która ma ten powiedzmy 1mln quad poly, ale zwielokrotnionych przez algorytm np. turbosmooth - czyli siatka na której rzeczywiście pracujesz ma 250k qpoly. Nie wnikam w jaki sposób 3ds optymalizuje buforowanie takiego mesha, ale faktem jest, że działa to wielokrotnie wydajniej niż z 1mln qpoly w formie bazowej siatki (czyli takiej jak np i z .obj'tów). Pozostałe dane o kompie to Duron1.8, Radeon9600 i zaufaj mi że z .obj nie ma sensu bym importował siatek większych niż ok 400k. Co do samego modelowania to nie tyle kwestia samego komputera ale sposobu w jaki się z tym meshem pracuje, a 3dsmax ma kilka ciekawych featuresów które pozwalają troche zoptymalizować swój workflow pod taką sytuacje... ale to już opowieść na całkowicie inną bajke. Klicek => Ehh teraz będe miał traume do końca życia z tego powodu :( hlip
Napisano 27 Marzec 200717 l Pain tak masz racje, turbosmooth ma jakis specjalny nowy algorytm ;) po 2gie u mnie na kompie - p4 2.8 + 2g ram + rad7950 - przy modelu majacym 2mln poly (po nalozeniu turbosmootha) działa normalnie obracam normalnie bez zmułki itp - przy modelu ktory ma bazowo duzo poly podczas pierwszego ruszenia modelu "viuport" sie dusi na jakies 1 sek zacina sie (wrzuca cos w ram albo hdd) i dopiero potem chodzi płynnie. Podobno max 9 ma swietne nowe algorytmy dla viuportwo :P
Napisano 27 Marzec 200717 l Hello, koncept mi strasznie przypomina mangę BLAME! http://en.wikipedia.org/wiki/Blame! i ogólnie styl rysowania Tsutomu Nihei :) I nie jest wcale zły. pp, _3Jane
Napisano 27 Marzec 200717 l no i co bidoku, nie zdazyles :) ale skoncz to dla siebie bo na prawde szkoda super pracy i b dobrego modelu pozdrowki
Napisano 28 Marzec 200717 l PAIN ;) tam gdzie slowa wiecej znacza od smiesznosci w ciemnym rogu zawsze dopisuje jedno: IMO
Napisano 29 Marzec 200717 l Autor Moderator czuwa by ktoś inny mógł spokojnie spać ;). Thx, byłem troche zmęczony. Pozdrawiam
Napisano 6 Maj 200717 l Model świetny ... Pomysł super. Nic, tylko powodzenia życzyć :) Prosimy o więcej upów :) Ps. Koleś strasznie mi się kojarzy z tym panem -> http://wallpapers.dpics.org/wallpapers/21/Legacy_Of_Kain%2C_Soul_Reaver.jpg nie wiem czemu ...
Napisano 9 Sierpień 200717 l Widziałem prace innych (w tym donmario - poezja naprawde) ale ten model/projekt jest moim favorite na całym forum.. ehh.. mimo ze dopiero zaczynam (najwieksze osiagniecie to marny czołg :/) to przestałem grac, (MMO rypia zycie xD serio xD), siedziec na GG itp. cały czas tylko Szkicownik w realu, tablet, 3ds max, no i tutoriale.. ale gdy juz jestem wycięczony po całym dniu nauki gdy mówie sobie "aaa pierdziele to zatrudne nie robie" patrze na ten modelik i tylko mysl przez głowe "K**wa do roboty!!!, chce zrobic kiedys cos takiego!!" no i dalej do 3 w nocy tutki i nauka wszystkich tych opcji. (Swoja droga ma ktos 2-3 monitory na jednym kompie i podzielonego maxa ?? tak jak np. graficy w Midway?? bo zastanawiam sie czy to nie poprawi mi wygody pracy/nauki) Projekt jest naprade genialny.. taki Assassin Nowej generacji ;D Czekam na Upy z nicierpliwoscią.. Pozdro
Napisano 6 Listopad 200915 l zajefajnisty, wcale nie za chudy wtalii widze kierunek w strone anime, jesli tak to miednica w sam raz, zalatuje troche darksector ogolem ale i tak szacun!!!
Napisano 6 Listopad 200915 l Autor Za odkopanie wątku sprzed 2 lat zostałeś oficjalnie nominowany do prestiżowej nagrody Grave Digger Of The Year 2009 ;)
Napisano 6 Listopad 200915 l Autor :D prosze was... nie wypada komentować czyjeś nieświerze i kompromitujące posty :)
Napisano 9 Listopad 200915 l :D prosze was... nie wypada komentować czyjeś nieświerze i kompromitujące posty :) Czemu kompromitujące? Zajefajnie wyszły piórka! Baardzo realistycznie. Ale oczy troche płaskie jednak. To realtime czy render? Pokaż siatkę i mapy jak możesz. pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto