PAINbringer Napisano 27 Marzec 2007 Autor Napisano 27 Marzec 2007 Lewus => Zauważ że 3dsmax o wiele lepiej znosi siatke która ma ten powiedzmy 1mln quad poly, ale zwielokrotnionych przez algorytm np. turbosmooth - czyli siatka na której rzeczywiście pracujesz ma 250k qpoly. Nie wnikam w jaki sposób 3ds optymalizuje buforowanie takiego mesha, ale faktem jest, że działa to wielokrotnie wydajniej niż z 1mln qpoly w formie bazowej siatki (czyli takiej jak np i z .obj'tów). Pozostałe dane o kompie to Duron1.8, Radeon9600 i zaufaj mi że z .obj nie ma sensu bym importował siatek większych niż ok 400k. Co do samego modelowania to nie tyle kwestia samego komputera ale sposobu w jaki się z tym meshem pracuje, a 3dsmax ma kilka ciekawych featuresów które pozwalają troche zoptymalizować swój workflow pod taką sytuacje... ale to już opowieść na całkowicie inną bajke. Klicek => Ehh teraz będe miał traume do końca życia z tego powodu :( hlip
KLICEK Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Pain tak masz racje, turbosmooth ma jakis specjalny nowy algorytm ;) po 2gie u mnie na kompie - p4 2.8 + 2g ram + rad7950 - przy modelu majacym 2mln poly (po nalozeniu turbosmootha) działa normalnie obracam normalnie bez zmułki itp - przy modelu ktory ma bazowo duzo poly podczas pierwszego ruszenia modelu "viuport" sie dusi na jakies 1 sek zacina sie (wrzuca cos w ram albo hdd) i dopiero potem chodzi płynnie. Podobno max 9 ma swietne nowe algorytmy dla viuportwo :P
3Jane Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Hello, koncept mi strasznie przypomina mangę BLAME! http://en.wikipedia.org/wiki/Blame! i ogólnie styl rysowania Tsutomu Nihei :) I nie jest wcale zły. pp, _3Jane
madman1987 Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 no i co bidoku, nie zdazyles :) ale skoncz to dla siebie bo na prawde szkoda super pracy i b dobrego modelu pozdrowki
arcziangelo Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 PAIN ;) tam gdzie slowa wiecej znacza od smiesznosci w ciemnym rogu zawsze dopisuje jedno: IMO
PAINbringer Napisano 29 Marzec 2007 Autor Napisano 29 Marzec 2007 Moderator czuwa by ktoś inny mógł spokojnie spać ;). Thx, byłem troche zmęczony. Pozdrawiam
Por@szek Napisano 29 Marzec 2007 Napisano 29 Marzec 2007 Elo ziomal, gdzie apdejty ??:) Move Ur arse lazy bones.
KLICEK Napisano 9 Kwiecień 2007 Napisano 9 Kwiecień 2007 no pewnie Pain musisz skonczyc fani czekaja :) nie mozesz nas zawiesc
wharp Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 masakra strasznie mi sie podoba, ta postac; tak trzymac
Koniu_PL Napisano 6 Maj 2007 Napisano 6 Maj 2007 Model świetny ... Pomysł super. Nic, tylko powodzenia życzyć :) Prosimy o więcej upów :) Ps. Koleś strasznie mi się kojarzy z tym panem -> http://wallpapers.dpics.org/wallpapers/21/Legacy_Of_Kain%2C_Soul_Reaver.jpg nie wiem czemu ...
Gość Arrias Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 Widziałem prace innych (w tym donmario - poezja naprawde) ale ten model/projekt jest moim favorite na całym forum.. ehh.. mimo ze dopiero zaczynam (najwieksze osiagniecie to marny czołg :/) to przestałem grac, (MMO rypia zycie xD serio xD), siedziec na GG itp. cały czas tylko Szkicownik w realu, tablet, 3ds max, no i tutoriale.. ale gdy juz jestem wycięczony po całym dniu nauki gdy mówie sobie "aaa pierdziele to zatrudne nie robie" patrze na ten modelik i tylko mysl przez głowe "K**wa do roboty!!!, chce zrobic kiedys cos takiego!!" no i dalej do 3 w nocy tutki i nauka wszystkich tych opcji. (Swoja droga ma ktos 2-3 monitory na jednym kompie i podzielonego maxa ?? tak jak np. graficy w Midway?? bo zastanawiam sie czy to nie poprawi mi wygody pracy/nauki) Projekt jest naprade genialny.. taki Assassin Nowej generacji ;D Czekam na Upy z nicierpliwoscią.. Pozdro
plasti Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 zajefajnisty, wcale nie za chudy wtalii widze kierunek w strone anime, jesli tak to miednica w sam raz, zalatuje troche darksector ogolem ale i tak szacun!!! 1
PAINbringer Napisano 6 Listopad 2009 Autor Napisano 6 Listopad 2009 Za odkopanie wątku sprzed 2 lat zostałeś oficjalnie nominowany do prestiżowej nagrody Grave Digger Of The Year 2009 ;)
PAINbringer Napisano 6 Listopad 2009 Autor Napisano 6 Listopad 2009 :D prosze was... nie wypada komentować czyjeś nieświerze i kompromitujące posty :)
Levus Napisano 9 Listopad 2009 Napisano 9 Listopad 2009 :D prosze was... nie wypada komentować czyjeś nieświerze i kompromitujące posty :) Czemu kompromitujące? Zajefajnie wyszły piórka! Baardzo realistycznie. Ale oczy troche płaskie jednak. To realtime czy render? Pokaż siatkę i mapy jak możesz. pozdrawiam!
PAINbringer Napisano 10 Listopad 2009 Autor Napisano 10 Listopad 2009 To zaawansowany real-timeowy renderer Google ;)
plasti Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 dzieki za nagrode, wrzuc cos nowego to pokomentujemy:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się