Pogo Napisano 25 Marzec 2007 Share Napisano 25 Marzec 2007 postanowiłem i jak dołaczyć do bitwy... mój pomysł jest stosunkowo prosty: gekon lamparci na dłoni... (bedzie to test prawdziwości mojego podpisu) z racji że skończyłem wstępne modelowanie postanowiłem się wkońcu tu pokazać... tak więc wygląda efekt 2 dni mojej pracy na razie jest jeszcze stanowczo za okragły w niektórych miejscach w innych są dziwne przewężenia... no ale teraz zajme się dłonią... potem dopasuję oba modele do siebie i dopiero zajmę sie szczegółami... mam nadzieję zdążyć coś konkretnego pokazać w ciągu najblizszego tygodnia... cóż... zapowiada się nieprzespany tydzień... czepiac się... krytykować... bo bez tego nie umiem pracować :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ferni Napisano 26 Marzec 2007 Share Napisano 26 Marzec 2007 Witam. -ogon zdecydowanie za krótki -łapy wykasowac i zrobic nowe -uklad przy tylnich łapach jest w rzeczywistosci inny -gęba raczej jest dobra chociaz chyba oczy za bardzo wklesłe - na renderze widac ze góra głowy jest płaska w rzeczywistopsci sa wypukle miejsca nad oczami - i zbyt ostre zejscie z grubego srodka do tylnich łap -i rozciagnij srodek brzucha na boki To chyba tyle popraw i pokaz. Powodzenia P.S A i witam w Bitwie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 26 Marzec 2007 Autor Share Napisano 26 Marzec 2007 ogon nie jest taki krótki jak wyglada z tej perspektywy.. ale wydłużenie i tak mu nie zaszkodzi... (na razie nie będę tego robił bo on nie zostanie w tej pozycji wiec i tak zgubie jeszcze jego proporcje) łap kasować nie będę tylko zrobię coś zeby nie były taka prowizorką... układ przy tylnych łapach widać musze jeszcze postudiować... bo nawet nie wime jak poprawiać... oczom jeszcze się przyjrzę... głowa nie jest zupełnie płaska... ale chyba warto ja poprawić... proporce szerokości na różych odcinkach potrzebują jeszcze dużo pracy :P wielki dzieki za podpowiedzi jak poprawię to dam update... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 26 Marzec 2007 Autor Share Napisano 26 Marzec 2007 -uklad przy tylnich łapach jest w rzeczywistosci inny własnie doszedłem do wniosku zekompletnie nie rozumiem tego punktu... ukłąd przy tylnych łapach... ale ukłąd czego? palców kolan zakres ruchu? kompletnie nie wiem o co ci dokładnie chodzi... nie wime na co mam zwrócic uwagę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ferni Napisano 26 Marzec 2007 Share Napisano 26 Marzec 2007 chodzi mi o to ze uklad całego odcinkaw miejscu gdzie sa tylnie nogi jest zle wymodelowany jesli chodzi o anatomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 26 Marzec 2007 Autor Share Napisano 26 Marzec 2007 aa... czyli gownie mocowanie... to tez było zrobione na odal do tej pory :P a co do ogona... ten co tutaj pokazujesz to chyba jeszcze jakiś inny bo u lamparcich to ogon to zaledwie ok 50% długości ciała... i pysk też ma nieco inny ale głowę i tak muszę poprawić zgodnie z tym co zasugerowałeś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 26 Marzec 2007 Autor Share Napisano 26 Marzec 2007 no i w końcu jakiś update.... ------------------------------------- edit: z uwagi na ogromne zainteresowanie moim projektem (nawet jak ktos zajrzał to nic nie napisał) postanowiłem że edytuję post zamiast pisać następnego.. ----------------------------------- na razie poprawiłem tylko głowę i łapy... trochę... dodatkowo stworzyłem rekę... i teraz głowne pytanie: czy coś jeszcze nalezy poprawić w tej dłoni zanim położę na niej zwierzaka i nałoże tekstury? proszę o ocenianie i dalsze krytykowanie... zarówno gekona jak i dłoni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 27 Marzec 2007 Autor Share Napisano 27 Marzec 2007 oczywiście brak jakieokolwiek zainteresowania... ale i tak rzucam update... jak zwykle prawie nic się nie zmieniło... ale co tam... ty razem w lepszej rozdzielczości... światła oczywiście nie pozostaną n tych pozycjach co są (albo raczej światło), kadr też się zmini... może wprzyszłości bedzie wyglądać mniej gumowato... i niestety raczej nie bedzie za dużo renderów z cieniami... teraz chciałem zrobic cienie głownie po to by pokazać jak zwierza przylega do ręki... jak widzicie jakies bugi w modelu to piszcie... mogłem wszystkich nie zauważyć... miałem się zająć jeszcze poprawianiem ręki ale do nominacji mało czasu zostało wiec zajmę się główną częścią... czyli samym gekonem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 29 Marzec 2007 Autor Share Napisano 29 Marzec 2007 jak widać na refkach ten gekon jest cały pokryty dość niewielkimi grudkami... są one jednak za duże aby zrobić to na bumpach... czy ma ktos jakiś pomysł jak w miarę szybko i skutecznie zrobić taką ich ilość na jego skórze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 29 Marzec 2007 Share Napisano 29 Marzec 2007 gekon chyba za bardzo wygięty, jakoś dziwnie to wygląda no i w dłoni zrób głębsze zmarszczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 29 Marzec 2007 Autor Share Napisano 29 Marzec 2007 dłoń na razie olewam... swoja drogąc iekawe czy wjscie mi równie dobrze jak tobie... jeśli chodzi o wygięcie gekona to znalazłem zdjecie na którym jest dokładnie tak samo (służyło mi ono do utrzymania proporcji itp) a oto ono: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 31 Marzec 2007 Autor Share Napisano 31 Marzec 2007 i kolejny update a który nikt nic nie napisze :P model jest juz własciwie skończony... zostały moz ejeszcze jakieś szlify... ale osobiście nei bardzo widze co można jeszcze poprawiać... i nie specjalnie mam na to ochotę... (prawie 900 tyś trójkątów dość skutecznie mnie odstrasza) musze jeszcze poprawić neco okolice łaczenia tylnch nóg z ciałem (tylko nie do końca wiem jak to powino być... wiem tylko że teraz nie wygląda najlepiej) Ręka jak na raze przypomina mi takie cos jak oglądałe na discoery... proteza ręki z założona jakąs gumą na dłońzeby z daleka nie było widać że coś jest nie tak :D ale ty sie zajme później... jutro mam nadzieję zrobić teksturkę gekona... jak macie jakies uwagi co do modelu to piszcie jak najszybciej... póki mi się chce grzebać w modelu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 31 Marzec 2007 Autor Share Napisano 31 Marzec 2007 i kolejny update a który nikt nic nie napisze :P model jest juz własciwie skończony... zostały moz ejeszcze jakieś szlify... ale osobiście nei bardzo widze co można jeszcze poprawiać... i nie specjalnie mam na to ochotę... (prawie 900 tyś trójkątów dość skutecznie mnie odstrasza) musze jeszcze poprawić neco okolice łaczenia tylnch nóg z ciałem (tylko nie do końca wiem jak to powino być... wiem tylko że teraz nie wygląda najlepiej) Ręka jak na raze przypomina mi takie cos jak oglądałe na discoery... proteza ręki z założona jakąs gumą na dłońzeby z daleka nie było widać że coś jest nie tak :D ale ty sie zajme później... jutro mam nadzieję zrobić teksturkę gekona... jak macie jakies uwagi co do modelu to piszcie jak najszybciej... póki mi się chce grzebać w modelu :P ps. zna ktosoze jakąś genialną metodę by zagęcić siatkę tylko w jednym kierunku ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 31 Marzec 2007 Share Napisano 31 Marzec 2007 nie wiem co rozumiesz przez zagęszczenie siatki tylko w jednym kierunku ? możesz ją zagęścić poprzez dodanie Mesh smootha albo turbo smootha dla całego obiektu albo tylko dla zaznaczonych poly. Co do ręki to kciuk do poprawy ... ale w sumie na tym ujęciu z gekonem tego nie widać ;) co do ilosci poly to zapoznaj sie z tutkami Klicka do zbrusha - masz tam pokazane jak możesz zrobić obiekt LP który będzie wyglądał jak super hiper haj poly ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fidiasz Napisano 1 Kwiecień 2007 Share Napisano 1 Kwiecień 2007 model wychodzi bardzo ladnie tylko te grudki jakies nie teges - a reka do chyba do wymiany bo bardzo srednio sie prezentuje ale mam nadzieje ze poprawisz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 1 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2007 chocdzi mi o to zeby zagęścić siatkę wzdłuż ogona a ie zmieniać jej gęstości na obwodzie... a tymi grudkami rzczywiście tzreba się zajać... dopiero teraz rano to widze jak jestem wyspany... wileki dzięki za komentarze... ciekawe kiedy ja coś zrobię jak mam teraz tyle godzin tutków do obejrzenia :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 1 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2007 grudki poprawione... mam nadzieję że na lepsze... teksturki na gekona nałożone... teraz tylko czekam aż ponarzekacie na efekty mojej pracy :P chyba przegiąłem z jakością tego pliku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kosiorek Napisano 1 Kwiecień 2007 Share Napisano 1 Kwiecień 2007 zmień szader- na razie gekona:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ferni Napisano 2 Kwiecień 2007 Share Napisano 2 Kwiecień 2007 gekon jest swietny ale reka całkowicie do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makak Napisano 2 Kwiecień 2007 Share Napisano 2 Kwiecień 2007 Fajny ten gekonik, choć mógłby się mniej świecić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogo Napisano 2 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2007 zastanawiam sie nad podmiana bumpa na gekonie... a jak już podejmę decyzję co z nim zrobić (i ewentualnie to zrobię) to zajmę się ręką... ale już nie dzisiaj... dzisiaj w planach mam gry i spanie... muszę w końcu odpocząć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi