Skocz do zawartości

Bitwa 3D: Gekon lamparci


Pogo

Rekomendowane odpowiedzi

postanowiłem i jak dołaczyć do bitwy... mój pomysł jest stosunkowo prosty: gekon lamparci na dłoni... (bedzie to test prawdziwości mojego podpisu)

 

z racji że skończyłem wstępne modelowanie postanowiłem się wkońcu tu pokazać... tak więc wygląda efekt 2 dni mojej pracy

na razie jest jeszcze stanowczo za okragły w niektórych miejscach w innych są dziwne przewężenia... no ale teraz zajme się dłonią... potem dopasuję oba modele do siebie i dopiero zajmę sie szczegółami... mam nadzieję zdążyć coś konkretnego pokazać w ciągu najblizszego tygodnia... cóż... zapowiada się nieprzespany tydzień...

 

czepiac się... krytykować... bo bez tego nie umiem pracować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam.

-ogon zdecydowanie za krótki

-łapy wykasowac i zrobic nowe

-uklad przy tylnich łapach jest w rzeczywistosci inny

-gęba raczej jest dobra chociaz chyba oczy za bardzo wklesłe

- na renderze widac ze góra głowy jest płaska w rzeczywistopsci sa wypukle miejsca nad oczami

- i zbyt ostre zejscie z grubego srodka do tylnich łap

-i rozciagnij srodek brzucha na boki

To chyba tyle popraw i pokaz. Powodzenia

 

P.S A i witam w Bitwie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogon nie jest taki krótki jak wyglada z tej perspektywy.. ale wydłużenie i tak mu nie zaszkodzi... (na razie nie będę tego robił bo on nie zostanie w tej pozycji wiec i tak zgubie jeszcze jego proporcje)

 

łap kasować nie będę tylko zrobię coś zeby nie były taka prowizorką...

 

układ przy tylnych łapach widać musze jeszcze postudiować... bo nawet nie wime jak poprawiać...

 

oczom jeszcze się przyjrzę...

 

głowa nie jest zupełnie płaska... ale chyba warto ja poprawić...

 

proporce szerokości na różych odcinkach potrzebują jeszcze dużo pracy :P

 

wielki dzieki za podpowiedzi

 

jak poprawię to dam update...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-uklad przy tylnich łapach jest w rzeczywistosci inny

własnie doszedłem do wniosku zekompletnie nie rozumiem tego punktu... ukłąd przy tylnych łapach... ale ukłąd czego? palców kolan zakres ruchu? kompletnie nie wiem o co ci dokładnie chodzi... nie wime na co mam zwrócic uwagę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa... czyli gownie mocowanie... to tez było zrobione na odal do tej pory :P

 

a co do ogona... ten co tutaj pokazujesz to chyba jeszcze jakiś inny bo u lamparcich to ogon to zaledwie ok 50% długości ciała...

macularius3.jpg

 

i pysk też ma nieco inny

1.jpg

ale głowę i tak muszę poprawić zgodnie z tym co zasugerowałeś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i w końcu jakiś update....

 

-------------------------------------

edit:

z uwagi na ogromne zainteresowanie moim projektem (nawet jak ktos zajrzał to nic nie napisał) postanowiłem że edytuję post zamiast pisać następnego..

-----------------------------------

na razie poprawiłem tylko głowę i łapy... trochę...

dodatkowo stworzyłem rekę...

i teraz głowne pytanie:

czy coś jeszcze nalezy poprawić w tej dłoni zanim położę na niej zwierzaka i nałoże tekstury?

proszę o ocenianie i dalsze krytykowanie... zarówno gekona jak i dłoni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście brak jakieokolwiek zainteresowania...

ale i tak rzucam update... jak zwykle prawie nic się nie zmieniło... ale co tam...

ty razem w lepszej rozdzielczości...

 

światła oczywiście nie pozostaną n tych pozycjach co są (albo raczej światło), kadr też się zmini... może wprzyszłości bedzie wyglądać mniej gumowato...

i niestety raczej nie bedzie za dużo renderów z cieniami... teraz chciałem zrobic cienie głownie po to by pokazać jak zwierza przylega do ręki...

 

99782699vd4.th.jpg

 

jak widzicie jakies bugi w modelu to piszcie... mogłem wszystkich nie zauważyć...

 

miałem się zająć jeszcze poprawianiem ręki ale do nominacji mało czasu zostało wiec zajmę się główną częścią... czyli samym gekonem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak widać na refkach ten gekon jest cały pokryty dość niewielkimi grudkami... są one jednak za duże aby zrobić to na bumpach... czy ma ktos jakiś pomysł jak w miarę szybko i skutecznie zrobić taką ich ilość na jego skórze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dłoń na razie olewam... swoja drogąc iekawe czy wjscie mi równie dobrze jak tobie...

jeśli chodzi o wygięcie gekona to znalazłem zdjecie na którym jest dokładnie tak samo (służyło mi ono do utrzymania proporcji itp) a oto ono:

macularius_high_yellow.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i kolejny update a który nikt nic nie napisze :P

 

model jest juz własciwie skończony... zostały moz ejeszcze jakieś szlify... ale osobiście nei bardzo widze co można jeszcze poprawiać... i nie specjalnie mam na to ochotę... (prawie 900 tyś trójkątów dość skutecznie mnie odstrasza) musze jeszcze poprawić neco okolice łaczenia tylnch nóg z ciałem (tylko nie do końca wiem jak to powino być... wiem tylko że teraz nie wygląda najlepiej)

 

Ręka jak na raze przypomina mi takie cos jak oglądałe na discoery... proteza ręki z założona jakąs gumą na dłońzeby z daleka nie było widać że coś jest nie tak :D ale ty sie zajme później...

jutro mam nadzieję zrobić teksturkę gekona...

 

jak macie jakies uwagi co do modelu to piszcie jak najszybciej... póki mi się chce grzebać w modelu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i kolejny update a który nikt nic nie napisze :P

 

model jest juz własciwie skończony... zostały moz ejeszcze jakieś szlify... ale osobiście nei bardzo widze co można jeszcze poprawiać... i nie specjalnie mam na to ochotę... (prawie 900 tyś trójkątów dość skutecznie mnie odstrasza) musze jeszcze poprawić neco okolice łaczenia tylnch nóg z ciałem (tylko nie do końca wiem jak to powino być... wiem tylko że teraz nie wygląda najlepiej)

 

Ręka jak na raze przypomina mi takie cos jak oglądałe na discoery... proteza ręki z założona jakąs gumą na dłońzeby z daleka nie było widać że coś jest nie tak :D ale ty sie zajme później...

jutro mam nadzieję zrobić teksturkę gekona...

 

jak macie jakies uwagi co do modelu to piszcie jak najszybciej... póki mi się chce grzebać w modelu :P

 

29136279fi9.th.jpg

 

ps. zna ktosoze jakąś genialną metodę by zagęcić siatkę tylko w jednym kierunku ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co rozumiesz przez zagęszczenie siatki tylko w jednym kierunku ? możesz ją zagęścić poprzez dodanie Mesh smootha albo turbo smootha dla całego obiektu albo tylko dla zaznaczonych poly. Co do ręki to kciuk do poprawy ... ale w sumie na tym ujęciu z gekonem tego nie widać ;)

co do ilosci poly to zapoznaj sie z tutkami Klicka do zbrusha - masz tam pokazane jak możesz zrobić obiekt LP który będzie wyglądał jak super hiper haj poly ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chocdzi mi o to zeby zagęścić siatkę wzdłuż ogona a ie zmieniać jej gęstości na obwodzie... a tymi grudkami rzczywiście tzreba się zajać... dopiero teraz rano to widze jak jestem wyspany...

wileki dzięki za komentarze...

ciekawe kiedy ja coś zrobię jak mam teraz tyle godzin tutków do obejrzenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam sie nad podmiana bumpa na gekonie... a jak już podejmę decyzję co z nim zrobić (i ewentualnie to zrobię) to zajmę się ręką...

ale już nie dzisiaj... dzisiaj w planach mam gry i spanie... muszę w końcu odpocząć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności