Skocz do zawartości

Model 3D: Hummvee


Eric_Draven

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Tekstury to moim zdaniem najgorsza faza tworzenia modelu ^^' no moze jeszcze paskudne jest rozkladanie siatki jak model jest skomplikowany, ale od tekstur wiele zalezy ^^ i tu jest ta presa. Napisz troche wiecej jak powstawal model, bo radziej ciekaw jestem czy masz pod niego jakies hipoly czy to normale z photoshopa? ah no i prosze jakies izometryczne rendery (oczywiscie z perspektywa :p)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda super, jak chcesz to dporacuj te rózne pierdoły z tym błotem, cienie jakies, rdza (polookaj na rózne modele game artowe wojskowych zabawek) itp i bedzie exstra, zapowiada sie dobrze

 

a i tekstury to najlepszy etap pracy nad obiektem IMO mapowanie tez jest ok jak robisz charaktery itp (unfoldy,relaxy i te sprawy ) w ogóle wszystko jest OK marudzicie znowu :D:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze trzeba pomarudzić, zawsze:D

 

Co do textur, to trochę więcej cieniowania by się przydało, trochę światła na nim niech zagra.

 

Textura ma oszukiwać nasz wzrok, a tu tego nie ma, widać, że np. tylnie światełko jest namalowane na płasko..

 

Właśnie textura ożywia modele, szczególnie te niskopoligonowe, wiec skoro za pomocą modelu nie możesz pokazać jakichś tam rowków, to je namaluj, ale zdecydowanie.

 

Spróbuj zrobić model hi-poly, wyrenderuj go z ambient occlusion i zobacz jak zachowują się poszczególne detale.

Nie bój się używać ciemnych kolorów w miejscach gdzie światło nie dochodzi, albo dochodzi bardzo słabo.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przywykłem do słabych cieni i trudno sie odzwyczaić ;) Przez jakiś czas update'ów nie bedzie ponieważ ... Autobus uszkodził mi linie Telefoniczną :/ ... 2 raz...

 

Kuba_ brudzić bede ;) Koła mają ukończoną teksture. Reszcie najpierw nadaje fakture/Cienie a potem brudze :)

 

Ledyr ty charakterniku jeden :P. Przy postaciach mapowanie jest wręcz przyjemne. a tujuz troche mniej ale i tak lubie to robić. Tekstur już dawno nie robiłem. Ostatnimi czasy jedynie modeluje/mapuje wiec odwykłem i trzeba sobie przypomnnieć :) Dzieki za odwiedziny w wątku ;)

 

Lewus Tylneswiatło w humvee odstaje może na centymetr od powierzchni. cienia dużo to ono nie daje ale pomęcze :) ciemnycz kolorów staram sie nie urzzywać bo brzydko wygląda na texturce później. Oczywiście zastosuje sie do rady z HiPoly:) dzieki :)

 

 

ps. narzekamy żeby z wprawy nie wyjść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności